2012. március 17., szombat

Játék!

-Hiányoztál! - mondta John majd még egyszer megcsókolt.
-Te is Nekem! - mondtam és beletúrtam a hajába. - Szerinted.. Khm.. Nem lesz feltűnő, hogy nem működött a lift kb. 1 órán át?
-Hát.. Ne érdekeljen az emberek véleménye. Engem sem érdekel! - kacsintott, majd megigazította a nyakkendőjét.
-Jó.. Te könnyen vagy, de nekem még a felsőm is elszakadt..
-Ugyan! Emiatt kár aggódnod - mondta és a kezembe nyomta a kék zakóját.
Visszaállítottuk a liftet, majd 2 perc múlva ki is szálltunk belőle. Legnagyobb meglepetésemre csak 2-3 ember állt a lift előtt, akik nem igazán foglalkoztak velünk.
-327! - mondta John
-327! Értettem. - kacsintottam Rá.
Mivel a lift elválasztotta a folyosót, ezért az egyikünk jobbra, míg a másikunk balra ment. Azaz John jobbra, Én pedig balra. 327. Néztem az ajtók felett lévő számokat, de egyik sem volt a mi szobánk száma. Vissza akartam fordulni, de nem tettem. Kíváncsi voltam, hogy merre lehetek, ezért vettem a bátorságot és körbenéztem. Semmit sem találtam, ami segíthetett volna. A recepciós hölgyhöz nem akartam odamenni, mert ahogy láttam nem igazán szimpatizált . Bár különösebben nem izgatott a dolog. Szóval fogtam magam és felbotorkáltam a 3. emeletre, és most nem balra, hanem jobbra mentem. Közben azon gondolkoztam, hogy mit fogunk csinálni, ha a liftben már huncutkodtunk :$ Vagy az csak az előjáték volt? Nem tudom.
Majd kiderül. ;)
El kezdtem dúdolni a Go Getter című számukat. A dúdolgatásban John zavart meg. Nem figyeltem, és hirtelen azon kaptam magam, hogy "valaki" megfogta a csuklóm, majd az ajkait az ajkaimra tapasztotta, és szép lassan eltántorogtunk a szobánkhoz. Mikor sikerült leakadnunk egymásról John el kezdett énekelni. Pontosabban ott folytatta a Go Getter-t, ahol az előbb félbeszakított. Annyira édes volt. Élő koncertet kaptam személyesen John Grimes-tól. Mikor abbahagyta az éneklést nagy szemeket meresztettem rá..
-Mit énekeljek?   kérdezte és egy kisgyerekes mosolyt villantott.
-Szerintem úgy is tudod!- vigyorogtam Rá.
-Tegyük kicsit érdekesebbé, mondta kajánul vigyorogva. Ha eltalálom elsőre, akkor játszunk.
-Benne vagyok! - vigyorogtam, majd lassan megnyaltam az ajkaimat.- Erre Ő nyelt egy nagyot, majd énekelni kezdett.
- ~ Get up & dance
you got my system overloading right now
I think this audition is over right now
As I look around the club
I'm stuck at what's across from me
When I see her potential 'cause I'm taking what she's offering
Take one rotate what you wanna do?~
Eddig bírtunk magunkkal..
Vadul egymásnak estünk és falni kezdtük egymás ajkait. John kezei eléggé rakoncátlanok voltak.. Megszabadítottak a farmeromtól és John zakójától..
Egy szál fehérneműben egy hotelszoba közepén csókolóztam vele.
Összeszedtem minden erőm, és eltoltam magamtól. - Nagyot nézett. Olyan volt mint egy kisgyerek akitől elveszik a cukorkáját. - De mielőtt bármit is kérdezhetett volna a mutató ujjamat rátettem a szájára, a másik kezemmel pedig a piros nyakkendője után nyúltam, és lágyan magam után kezdtem húzni. Hagyta magát..
Szerencsére sikerült elsőre megtalálni a fürdőszobát..ahol 1 nagyobb tuskabin és egy sarokkád is volt.
Nekem a kabin nyerte el a tetszésem. Szépen beszálltam, és John-t is magam után húztam. Nem ellenkezett (:
Meg sem várta, hogy levetkőztessem. Egyből megengedte a vizet. Komolyan "annyira" figyelmes volt.. Végül is nem magára engedte a jéghideg vizet..
Felsikítottam, erre Ő csak elnevette magát.
Nekem sem kellett több. Megfogtam az inge gallérjánál és magamhoz rántottam. - Ahogy észrevettem nem igazán zavarta a hideg víz..- Majd lassan megcsókolt. Közben próbáltam megszabadítani az általam feleslegesnek vélt ruháitól, addig Ő eltalálta a vízhőmérsékletét.
Összefoglalva Ő fekete boxerben én pedig rózsaszín csipkés fehérneműben álltam a tus alatt.
Majd szépen lassan megszabadítottuk egymást a felesleges fehérneműktől. És John szavaival élve: egy jót játszottunk. A tus alatt kezdtük és a későbbiekben az ágyban folytattuk. (:
ui.: mik történtek, én azt nem részletezem, inkább a fantáziátokra bízom! (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése