2012. január 26., csütörtök

Kórház.

Majd bejött Viki.
Először nagyot néztem, amikor megláttam. El is feledkeztem róla, hogy kórházban vagyunk, és felsikítottam.
-VIKIII!
-Cssh! - csitítgatott. Igaz sikertelenül.Láttátok volna az arcát. - Nem szóltam semmit, csak kitört belőlem a nevetés.
-De bolond vagy! - mondta majd Ő is nevetésbe tört ki ;D
A jókedvünket, egy fiatalabb, de annál mogorvább nővérke szakította meg. Mary-nek hívták, legalábbis ezt sikerült leolvasnom a névtáblájáról.
-Kérem! Maradjanak csendben! Vannak itt igazi betegek is, akiknek pihenésre van szükségük!- mondta majd kiviharzott a szobából.
Vikivel csak egymásra néztünk, és kitört belőlünk a nevetés. Persze ez nem ilyen Hihihi-s nevetés. Hanem az úgynevezett diszkrét kacajunk.
-Maradj már! - nyögte ki vigyorogva.
-Jó, jó! Majd a párnába fúrtam a fejem, hogy ne hallatszódjon a nevetésem.
Pár perccel később, sikerült mindkettőnknek lenyugodni, és sikerült normális beszélgetésbe kezdenünk.
-Na pontosan hogy is állsz John-nal? - kérdezte Viki óriási mosollyal az arcán.
-Hogy-hogy, hogy állunk? Ugyanúgy, mint ami előtt idekerültem volna. Külön vagyunk.Hisz Ő együtt van Bree-vel. - mondtam flegmán. De van egy jó hírem is! - mondtam lelkesen.
-Mi az? - nézett kíváncsian.
-Megismerkedtem Aaron-nal- mosolyogtam.
-Tessék? - meresztette rám a szemeit.
-Melyik részét nem érted? - kérdeztem egy grimasz kíséretével.
-Talán azt, hogy ki azaz Aaron?! - és felhúzta a szemöldökét.
-Hát. Tudod mit? Elmesélem az egészet, de ne szakíts félbe! - mondtam.
Csak bólogatott.
-Szóval miután elrohantam otthonról apához mentem, aki felöntött a garatra és mindent a fejemhez vágott. Nem bírtam sokáig. Sírva rohantam el tőle, és ekkor ütöttek el Lilly-ék. Pontosabban Lilly, July és Aaron.
-Aham.. Aham.. Akkor most kivel, merre hány méter?
-Hát.. Perpillanat senkivel, semerre..
-De John volt bent nálad, beszéltél vele? - kérdezte türelmetlenül.
-Volt bent, de sokra nem jutottunk, mert összevesztünk..
-Miért?
-Hát, hogy ne mondja, hogy szeret, ha Bree-vel van.
-I D I Ó T A ! - kiáltott rám..
Csak néztem rá. Nem értettem mi baja van.
-Ez meg mi volt? - meresztettem rá a szememet.
-Az, hogy hülye vagy!
-Várjunk csak! Te most John pártját fogod? - akadtam ki. O.o
-Nem! nem fogom senki pártját sem! - és csak forgatta a szemeit.
-De elmondanád, hogy mi bajod van?!
-Szerinted John miért jött utánad? - Ne légyszíves, ne válaszolj!
-Ugyan! Minek jött volna? Annyi vita és csalódás után.. Nem hiszem, hogy szeretne. - csuklott el a hangom.
-Jajj, te! - mondta majd megölelt.. És a hír, amit ezek után közölt velem, teljesen letaglózott, mivel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése