2012. január 1., vasárnap

Ti?!


Lilly,  Kendra, és egy ismeretlen srác, aki eléggé jól nézett ki.
-Bocsi! Bocsi! - nem akartunk elütni! - kjkezdett bele a fiú.
Csak meghökkenve néztem rájuk. -Öhm.. Oké. - böktem ki. Majd minden bevillant, és, hogy Lilly is ott van, ezért felvisítottam.
-Lillyyyy!
Összenéztek és csak nevettek.
-Gábi! úgy látom minden rendben- mondta Lilly mosolyogva.
-Nem teljesen, majd mesélek. Na de Ti, hogy kerültök ide, és Ő ki?  - mutattam a fiúra.
-Ugye, a kávéházi incidens után, ide, Londonba menekültem.. De amikor beakartam menni a házba, megszólalt a riasztó, és a rendőrök bevittek az őrsre.. Később, ahogy megnézték az aktáimat, és az össze silyen dolgot, rájöttek, hogy engem keresnek.. És értesítettek ma gyámügyhivatalt, majd elvittek egy nevelőintézetbe.. Mivel 16 vagyok, emiatt adtak munkát, ahol megismerkedtem  Julyval és Aaronnal. És van egy elképesztő hírem. - mondta
-Várj! Vágtam a szavába..
-Igen?
-Azt mondod, hogy ő itt Kendra?
-Igen, azt. - bólogatott.
-De Őt ismerem, és és..
-Ismeritek egymást? - nézett Lilly kérdően Kendrára.
-Igen, Ő volt az a lány, akiről meséltem, hogy megmentettem..
-Megmentetted?
-Igen, visszahúztam az útra, amikor egy kocsi elé akart ugrani.
-Az te voltál? - nézett rám Lilly nagy szemekkel.
-Igen.. Hosszú.. Majd elmesélem.. De valami óriási hírt akartál mesélni..
-Ja, igen. Kendrának az ikertestvére July!
Rácsaptam a fejemre. -Istenem, hogy ez nem esett le, amikor megmentett..
-De, hogy és mint vagy? - értetetlenkedtem.
-Hát, hogy lehet valakinek ikertestvére? - kérdezte Lilly és egy grimaszt vágott.
-Jó, nem az hanem , hogy.. hogy.. ismerik egym,ást egyáltalán vagy nem vagy mi?
-Sajnos nem ismmerjük egymást.. - szólt bele a beszélgetésünkbe Kendra.
-Hát, ez szörnyű - mondtam elkeseredetten.
-Igen, az.. - mondta - és a padlót bámulta..
-Van egy ötletem! - kiáltottam fel.
-Igen, és mi az? - kérdezték egyszerre.,
-Majd megtudjátok. - mosolyogtam.
-Ez, ez, ijesztő..  Gábinak terve van -nevetett Lilly.
-Nagyon vicces.. - tettem hozzá.
-Gábi? - szólított meg Aaron.
-Tessék? - fordultam oda hozzá.
-Szép név. - mosolygott.
-Nem itt kell udvarolni. - Kuncogott Kendra.
Elpirult. Olyan aranyos volt.
-Hát.. Köszönöm - mosolyogtam.
-Ha már itt tartunk.. Mi van a fiúkkal? - kérdezt Lilly kíváncsian.
Könny lábadt a szemembe, és nagyokat nyeltem.
-Szerintem magatokra hagyunk, hagy beszéljétek meg, és majd visszajövünk később. -mondta Kendra, majd fogta Aaront és kihúzta az ajtón.
-Mi az Gábi? Mi történt még távol voltam? - kérdezte meglepődve, és leült mellém az ágyra.
Megöleltem, majd sírni kezdtem.
-Mi a baj? Ennyire rossz a helyzet? - kérdezte aggódva.
-Szakítottunk Johnnal. - szipogtam..
-Hogy mi? - ugrott fel mellőlem. - hogy és miért? Mi történt? Mesélj el mindent! Azonnal! - követelőzött.
Összeszedtem magam és belekezdtem.
-Ugye, amikor elmentél Evelinnel nagyon összevesztem, de szerencsére megoldottuk a dolgokat. Maj Viki és Kevin hazajöttek Oroszországból.. Legnagyobb meglepetésemre Nővérem és Liam társaságában.. Akkor Anya hozzám költözött, mivel apával szétköltöztek.. Apának teljesen elment az esze.. Elison beteg.. És semmi konkrétat nem tudok róla.. És most jön a ráadás.. A fiúk menedzsere nem tűr el mellettük, ezért beújított nekik 2 cafkát..
-Jézus, Isten! - tette a szája elé a kezét.
-Tudom. - mondtam szipogva. Majd megint elkapott a sírás..
- Ez..  Akkor most.. Ed is.. Jajj..
Bólogattam.
-Ne sírj.. Mindjárt megszakad a szívem - mondta és a hátam simogatta.
-De.. Olyan nehéz.. És valahogy ki kell adni magamból..
-Igaz - mondta..
Ezután cska csendben ültünk a szobába, míg meg nem szólalt a telefonom...

2 megjegyzés:

  1. imáádom!! :D <3<3 remélem, hamarosan kiderül, hogy ki lesz a vonal túlsó oldalán!!! :D

    VálaszTörlés