2011. november 26., szombat

London, de szeretlek! :$

Hát.. Szokásosan semmi jó.
Szerencsére éppségben megérkeztünk. Mivel nem volt poggyászunk, nem kelllett még azzal is szerencsétlenkednünk.
-Na hova menjünk? - kérdezte Viki.
-Egy hotelbe.
-Hotelbe? ismételte meg a válaszom
-Igen. Csak gondolj bele! Nem akarom felverni a fiúkat.. Apához nem akarok menni. Más választásunk nincs. Plusz a hotel, amit mondok az a fiúk házától 2 saroknyira van.
-ööö. Az a hotel, ahol Lillyvel és Elivel szálltál meg?
-Igen, a Gum Tree Hotel.
-Hát akkor sem értelek. Ha a helyedben lennék biztos, hogy beállítanék Johnhoz egy kis akciózásra.
-Viki! Ilyen peverz nem lehetsz..
-Valld be! El akarsz menni.
-Hagyjál már! Nem akarok semmit perpillanat csak egy jót aludni. Nem hiszem el hogy tégted a szex téma ennyire felpörget, ez előbb még majdnem elaludtál..
-Hát az akkor volt.. Mostmár nem vagyok álmos. Sőt,.. Bulizni van kedvem. - vigyorgott. :D
-Ugyer most csak viccelsz?
-Nem! Halál komolyan godoltam.
-És hova akarsz menni?
-Sztiptízbárba.
-Mi van? - kérdeztem meglepődve.O.o Szerintem nem kéne egy sztripbárba mennünk. Nem olyan nagy számok. És Én nem is mennék veled..
-Ne legyél már ilyen ünneprontó..
-Viki! Nem vagyok ünneprontó, de nekem ehhez most nncs kedvem ..
-Akkor meg elmegyünk a fiúókhoz!
-Na nem! Nem zsarolsz!
-Ez nem zsarolás, de ha már nem megyünki bulizni, akkor ..
-Akkor mi?
-Hát.. Na jó hagyjuk.
-Hívtam egy taxit, ami 10 perccel később elvitt minket a Gum Tree hotelba. Az út szörnyen rossz volt, mert Viki egy szót sem volt hajladó hozzám szólni.
Bent a hotelban már nem bírtam tovább és Vikire förmedtem.
-Szólalj már meg!
-És mit mondjak? - kérdezte flegmán.
-Valamit! Istenem most emiatt hisztizel, hogy nem megyünk bulizni?
-Gábi! Olyan vagy egy fásult 70 éves nénike, és nem mint egy 18 éves életvidám csaj.
-Tudod, mit? Igazad van! Menjünk!
-Na és hova? A fiúkhoz vagy egy bárba?
-A fiúkhoz.
-Na ne! Nem hiszem el hogy hatottam rád! Örvendezett Viki. :D
-Először és utoljára. - tettem hozzá.
-Hahaha! - "nevetett"
-Na indulhatunk? - kérdeztem türelmetlenül..
-Húú de be vagy sózva. - kacagott. :D
-Hát Istenem! Egyszer nem akarok menni az a baj, most meg igen, akkor meg az? Viki! Én is lányból vagyok, de nem értelek.
-Gyökér vagy. - mondta és hozzámdobott egy gumit.
-o.O eh?! ilyen fejet vághattam és csak nyekeregni tudtam..
-Tudod. Szeretnék majd én is keresztanyuka lenni, de mégnem most, és szerintem Elinek sem kellene egy kistestvér.
Nem szóltam semmit..
-Tudod, hogy csak viccnek szántam. - mosolygott zavartan..
-Tudom - mondtam komolyan.. De hogy megtörjem a kínos csendet összetúrtam Viki haját.
-Héééj! - lökte el a kezem a fejétől..
- Na mi az? kérdeztem vigyorogva. :D
-Semmi! Menjünk! mosolygott :")
Elsétáltunk a fiúk házához.
-Csengessünk? vagy Bemenjünk?
-Hát.. Csengessünk! - vigyorogtam.
Nem nyitottak ajtót az első csengetésre..
Mégegyszer? - kérdezte Viki.
Csak bólogattam.
-De, addig el ne engedd még nem nyitnak ajtót!
-Rendben!
Megyek máár! - hallottunk egy hangot.
-Elengedhetem?
Ráztam a fejem, hogy még nem.
Egyszer csak kivágták az ajtót..
John "nyitotta" ki az ajtót, egy szál törülközőben.
Mint látszódott rajta szóhoz sem jutott.
Nem is örülsz? - kérdeztem.
Nem válaszolt csak magához húzott és megcsokolt.
-John! Ki az? - hallottuk a kérdést bentről.
-Nem válaszoltunk. Viki gyors besliccelt mellettünk, mi meg az ajtóban csókoloztunk tovább.
John eltolt magától.
-Mi az?- kérdeztem meglepődve..
-Gondolom nem itt akarod folytatni..
-Hmm eltaláltad! - mosolyogtam és adtam egy puszit a szájára.
Szóval bementünk.
-Szia Ed! köszöntem.
-Szia Gábi! -Gábi? Te itt? - kérdezte meglepődve.
-Igen öcsi! de most ha nem baj akkor ne tartsd fel! Dolgunk van! Majd holnap cseverészünk.
A szobám fele vettem az irányt de John berántott a fürdőszobába.
-Itt?- kérdeztem meglepődve..
- A kádban gondoltam :$
-Miért is ne?!
Pillantok alatt levedlettem a ruháimat, és beültem a fürdőkádba John mellé.
Hát, hogy is mondjam?
Észveszelytően telt az éjszakánk. Johnnal végre egymáséi lehettünk. Olyan érzéki és édes volt. Igaz fürdőkádban még sohasem akcióztam de szerintem nagyon jó.
Reggel, mikor felkeltem az ágyamban ébredtem.. Nem tudom, hogy hogyan. Nem emlékszem.:$ De a többi dolgot természesen nem felejtettem el!
Kisétáltam a konyhába, ahol Viki már javában tevékenykedett, azaz főzött egy kávét.
-Jóreggelt! - mosolgott rám.
-Neked is! - mosolyogtam vissza.
Megköszönheted! - mondta
-Mit is?
-Hát az estédet Johnnal.
-Te hallottad? Vagy..
-Nem! Nem láttunk Eddel semmit! Nyugi.. De igen kicsit hangos voltál..
-Jesszus! Ez de ciki..
-Nem az! Jól éreztd magad! Ne szégyeld! - mosolygott.
Igaza van!
-Na és mi a reggeli? - kérdeztem
-Semmi. kaptam ezt a "csodás" választ.
Szóval lemegyünk a kisboltba és bevásárolunk, úgy is hosszabb időre leszünk itt.. És a fiúknak is enniük kell valami normálisat.
Megittam a kávém és elkészültem. Vagyis félóra múlva elmentünk a kisboltba..
Hát..Most jött a hidegzuhany, ugyan is....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése