2011. november 30., szerda

Kémkedésre fel!


Gyorsan bementem Viki szobájába és résnyire nyítva hagytam az ajtót, hogy tudjak hallgatózni.
Ismeretlen férfi hangot hallottam és a fiúkét. Kilestem a résen. Azaz ismeretlen hang, nem másé volt, mint Louish Walsh-é. Meglepődtem, mert a fiúk szoktak az Ő rezidenciájára menni, és nem pedig fordítva. Bár azon még jobban meglepődtem, amit ezután látni és hallani véltem..
-Nagyon jól csináltátok! Isteni a cikk, és a kép. Bree és Ariana szenzációsak, de ugye tudjátok, hogy Ők csak "reklámfogás". - Szóval John és az a Bree nem is járnak?!- örvendeztem magamban.
-Nem szóltak semmi csak bólogattak, úgy mint a bólogatós kutya a kocsik hátuljában.. -.-"
-Már csak egy dolog van és újra sínen lesz a karrieretek!
-És mi az? - kérdezték egyszerre.
-Mivel John voltál olyan ügyes, hogy egy kis fruskával összejöttél és gyereket is kreáltatok, na jó most ne menjünk bele a részletekbe.. Szóval bíróságra kell menni a gyerek honléte miatt..
-Ezzel azt akarod mondani, hogy? - kérdezte John meglepődve..
-Igen, azt. El kell vennünk a gyereket Gábitól. Rossz színben kell feltűntetni a bíróság előtt és már miénk is a gyerek. Susan örömmel nevelné, hisz nagyon keveset látja és ezt eléggé megelégelte, még ha nem is szólt még érte..
-Mi van?! - tettem fel magamban ezt a kérdést. Susan és Louish elakarják venni tőlem Elit? Tudtam, hogy Suzannak nem vagyok a szíve csücske, de azért ennyire még sem utálhatt. Vagy még is?
-Na és Ed rólad se feledkezzünk meg! Te is mindenféle jött menttel összejössz.   -De most öszintén fiúk! Nem vettétek észre, hogy tönkre akarnak benneteket tenni?
-Ez baromság! - mondta John indulatosan.
-Nem vettétek észre, hogy miattuk nem foglalkoztok eleget a rajongóitokkal?
Nem hallottam a válaszukat, mert valaki hátrarántott.. Valaki? Pontosabban Viki..
Meglepődtem, és nem sok volt, hogy elsikítsam magam, de megáltam, és mielőtt Viki megszólalhatott volna befogtam a száját és elsuttogtam Neki a dolgokat. 2 perccel később már ketten hallgatóztunk.
-Hallottatok valamit? - hallottam a kérdést kintről..
-Nem, semmit sem. Miért kellett volna?! - kérdezte flegmán John..
Hát.. Ign kellene.. Louish kimondta a végszót. Másodpercekkel később csengettek. Vikivel csak néztünk egymásra, hogy kik lehetnek..
Bree és Ariana voltak azok..
-Na fiatalság magatokra hagylak! További szép estét! És elment..

Ez csodás. Most még ezek is itt vannak?!
-Cshh Gábi! Cshhh!
-Jólvan na!

-Na és mi a programunk? - kérdezték a lányok.
Hát.. Különösebben nem terveztünk semmit. - mondta fllegmán John..
-Kár! Pedig nekem lenne ötletem. - nyávogta Bree, és lekapta Johnt... Ariana hasonlóképpen tett Eddel.
Rettenetes volt látni, hogy "előttem"  matatnak egymás szájába.. De ennél rosszabb dolog is történt.. Nem nem feküdtek le! Odáig nem fajultak a dolgok, mivel anya hívott és nem volt lenémítva a telefonom...

~Get Up and Dance! You got my system overloading right now I think this audition is over right now. ..~
~As I look around the club..~
-Telefon! - akadt le John ajkairól Bree.. Hallom de nem az enyém.. Nem is enyém mondta Ed.. És az enyém sem  mondta Ariana..
-Úristen! Akkor most betörők vannak nállatok? - kérdezte Bree..
-Igen, ha a betörőknek Get Up and Dance a csengőhangjuk...
-Vedd már fel, vagy nyomd ki ! - sürgetett Viki..
-De nem találom!
-Nem lehetsz ennyire béna!- Kikapta a táskám szűk zsbéből a telefonom és kinyomta de már késő volt.

John elővette a telefonját és felhívott.. :$ Szóval mégegyszer megcsörrent a telefonom. De ezt  azonnal kinyomtam.
-Rájött, hogy itt vagyunk?
-Hülye kérdés! Szerinted? - kérdezte.
Hát igen.. Vikinek igaza volt.. 5 másodperccel később John bent volt a szobában..

És...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése