2011. december 2., péntek

Bárcsak mindig minden, hasonlóképp történne:$


És.. Nagy zöld szemeit Ránk meresztette..
Nem bírtam megállni felpattantam és megcsókoltam.:$  De úgy látszott, hogy tetszik Neki, hisz nem ellenkezett, sőt viszonozta.
-John! Jól vagy? Van valaki odabent? - kérdezték kintről..
- Nem válaszolt, hisz el volt foglalva. :$
És bejöttek a többiek..
-John! - kiáltott fel Bree. -Ez meg ki? - kérdezte hisztizve.
-Gábi?! Viki?! TI?! - kérdezte Ed tágra nyílt szemekkel. O.o
-Öhm.. Sziasztok.. - nyögtem ki miután leakadtam John ajkairól. :$ - Hát..
-Aludtam! - vágott Viki a szavamba.. - Meg volt beszélve, hogy találkozunk később, de elaludtam, és Gábi meg nem talált sehol,és hazajött..
-Igen! Így van! - helyestem..
-Ennyire hülyének néztek? - kérdezte a 2 lány egyszerre..
-Ha már megkérdeztétek..
-Mit képzelsz, Te, hogy ilyet mersz mondani Rólunk? - visítozott Bree.
-Képzeld igen is azok vagytok, vegyétek már észre magatokat! Két cica baba, aki anyuci meg apuci pénzétől függenek.. Kicsit se szánalmas. - mondtam flegmán..
-Gábi! Fogd vissza magad! - csitított John..
-Te kis.. kis.. - kezdett bele a mondatába Bree.
-Igen, Én kis? Na mi? o.O?!
-Senkiházi! Hogy jössz te ahhoz, hogy ilyeneket mondj nekünk?! Kinek képzeled Te magad?  És azonnal engedd el Johnt! - követelőzött..
-A tied? Mi az hogy a tied?  Tetszik, vagy nem semmi ismétlem semmi közöd hozzá!Nem veszed észre, hogy csak "reklámfo..." - John befogta a szám..
 -Ezt most hagyjátok abba! - kezdte Edward.. John pedig helyeselt..
-Mi? Most szórakoztok, hogy ezeket a csitriket véditek? - förmedtem rájuk.
-Gábi! Hagyd abba! - kérlelt Viki is..
Ez komolyan annyira megalázó volt.. Szóval fogtam magam és elrohantam. Pontosabban ki az ajtón és le a lépcsőkön.. A legnagyobb meglepetésemre szapora lépteket hallottam magam mögött. Mivel magassarkúban nehéz futni [Igen magassarkúban, mert amikor hazamentem, akkor nem vettem le a cipőm és rajtam maradt. :) ] , ezért a lépcsőház "küszöbénél" John utolért. :$
-Gábi! Várj már! - kérlelt.
-Mire? - néztem rá kérdően. O.O
Nem válaszolt csak magához húzott és ajkaimra tapasztotta édes ajkait. :$ Körülbelül eddig volt minden szép és jó, mivel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése