2011. december 4., vasárnap

Ajánlat.


Valakik hátulról megragadtak.
Feleszméltem, de már késő volt, mert egy fekete Jeep-ben voltunk. Igen "szerencsére" John is velem jött. Végül is kénytelen volt. Na mindegy..
-John! Félek. -súgtam remegő hangon.
-Nyugalom Gábi! Akármi is lesz, nem engedem, hogy bajod essen! - mondta.
Azt hittem elolvadok ezektől a szavaktól, persze ha nem ilyen helyzetbe lettünk volna.
-Hahaha!   Eddig minden szép és jó. - szólalt meg "valaki".
-Louis?! - kérdezte John meglepődve.
-Nagyon jó. - válaszolta.
-Maga? - kérdeztem megrökönyödve.
-Igen,édesem Én. Ugye tudod, hogy rossz emberrel húztál ujjat?
-Tessék? - próbáltam visszakérdezni, de hang is alig jött ki a torkomon..
-Jobban tetted volna, ha távol maradsz a fiúktól! Sajnos Liamnek nem sikerült elintézni-e pedig akkor könnyebben megúszhattad volna!
-Micsoda? Louish mit akarsz tenni? - kérdezte John remegő hangján. [ De akkor is annyira édes volt  :$]
-Nem gondolod, hogy egy ilyen kis jelentéktelen nőszemély fogja tönkretenni a karriereteket, amit sikerült felépítenünk és nem volt könnyű. Simon kritikái miatt, hogy mondjak egy példát. Gábi meg csak ront a helyzeteteken, hisz mennyi cikk jelent meg róla| rólatok? Rengeteg! És nem épp kedvező dolgokat írtak.
-De!.. - kezdtem beleamondandómba.
-Nem osztottam lapot Drágám!
Magyarul ez egy enyhe célzás akar lenni, hogy fogjam be a szám?!
Hogy mi? - kérdeztem kicsit megbátorodva.
-Jól hallottad! Senki semszólt hozzád. - kaptam válaszol
Kicsit bepöccentem..
-Már elnézést! Szerintem, ha csak úgy elvonszol 2 kigyúrt fazon egy nagy fekete Jeep-be, akkor még is lehet a dolgokba beleszólásom. Vagy nem?!
Vártam, hogy John mondjon valamit, de nem mondott semmit..Végül is erre nem is lehet nagyon reagálni..
-Én a helyedben visszafognám magam! Hisz van egy kislányod,akit felkéne nevelned...
-Szóval..Most, arra próbálsz figyelmeztetni, hogy?
-Igen, arra.. De ezt egyikőnk sem akarja. Szerény véleményem szerint..Úgy hogy lenne egy ajánlatom számodra és az egész családod számára.
-Mi lenne az? - kérdeztem
-Lesz egy sajtótájékoztató, ahol be kell jelentenetek, hogy vége a kapcsolatotoknak mindörökre. Ezt a fanok miatt, mert ugye bár a nézettségetek is csökkent. Havonta 2x találkozhattok Elison miatt. A pénzt pedig majd intézik az ügyvédek.
John megfogta a kezem. Megszorította, és egy határozott NEM! - mel válaszoltLouis-nak..
-Ti tudjátok! Ezt egy elhamarkodott döntésnek veszem. Gondolkozzatok el rajta! Jobban játok! Higgyétek el! - mondta, majd jelzett a 2 "gorillának", akik szó szerint kidobtak minket a kocsiból...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése