2011. december 13., kedd

Kis öröm! :")


Amikor is..
Rám szakadt a Niagara. Legalábbis így éreztem. Az édes-drága barátnőm egy labornyi jéghideg vizet öntött a nyakamba.
-Íííííííí! - sikítottam fel, és kiugrottam az ágyból.
-Remélem ennyi elég lesz. - mondta elégedett arcot vágva.
John nem szólt semmit, csak felnevetett. :D
-Normális vagy?! - kiáltottam fel.
Viki sem szólt semmi csak Johnnal nevettek.
-HAHAHA! - nagyon vicces, "nevettem" majd hozzájuk vágtam a vizes párnám.
-Na! Ezt miért kaptuk? - kérdezte John majd magához húzott. :$
-Magatokra hagylak egy kicsit. Később visszajövök. Addig ne rosszalkodjatok. - kacsintott Viki, majd kiment a szobából. Mi meg csak álltunk egymás karjai között és nevetésbe törtünk ki.
-Na és milyen? - kérdezte John vigyorogva.
-Mi milyen? Ez nekem magas. - mondtam.
-Így kezdeni a napot. - és nevetni kezdett.
-Komolyan.. Tök kellemes. Majd egyszer Neked is ki kell próbálnod. - vigyorogtam majd megöleltem. :$
Kicsit később, mikor átöltöztem lefeküdtünk az ágyra és a jövőnket kezdtük tervezni. Legalább is próbáltuk.
-Szóval.. Akkor most.. Te és Bree.. Akkor?
-Igen.. Úgy néz ki..
Részemről kínos csend következett, hisz ehhez nem igazán tudok jó pofát vágni..  A csendet Ő törte meg ezzel az édes mondatával: -Ne feledd! Szeretlek! :$
-Istenem!- Olyan jó érzés volt ezt hallani a reggeli dolgok után.. És amúgy is, hisz eléggé sok dolog köt hozzá.
Fogtam magam, ráültem a csípőjére és megcsókoltam. A pillanatott egy telefoncsörgés zavarta meg.
-Ah! Csörögsz.. - nyögtem ki.
-Ráér. Majd visszahívom mondta, majd az ajkaim után kapott.:$
Fontos lehetett mivel nem nyomta ki, sőt újratárcsázta.
Mivel kezdett idegesíteni, ezért kivettem a zsbéből a telefont és megnztem, ki lehet az..
Legnagyobb meglepetésemre, ANYA, az Én anyám kereste..
-Jézusom! Nézd! - mondtam ijedten és a telefonját az arcába nyomtam.
-Anyukád? - nézett rám kérdően.
-Mint látod.. - és forgattam a szemem.
-Add ide! Felveszem. - mondta határozottan.
-Ne! várj! - mondtam, de addigra késő volt, mivel kivette a kezemből a telefonját és felvette.
-Haló! - szólt bele..
Körülbelül ennyit hallottam, egyrészt mert nem volt kihangosítva a telefonja, más részt mert Viki bejött a szobába és kirángatott.
-Most mi bajod van?! - förmedtem Rá.
-Jajj! Nyugi! Nincs semmi. -nevetett. :D - Csak gondoltam szólok, hogy még van 2 órátok, utána a fiúknak és Nekünk is dolgunk van. - mondta, majd vissztessékelt John-hoz, aki nem mondanám, hogy milyen jókedvében találtam, mivel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése