2011. december 6., kedd

Csókcsata:$


-Aúúú! - a karom. - nyávogtam, hisz ráestem és nem valami kellemes érzés.
-Minden rendben van? - kérdezte John aggódva.
-Rendben van?! Rendben?! Nem hallottad, amit az előbb mondtak? - akadtam ki.
-Gábi, Én is ott voltam. Hallottam. - mondta durcásan.
Nem válaszoltam, csak elfordultam, és a két kezem közé temettem az arcom.
John megfogta a derekam, magához húzott és megölelt.
-Most mi lesz? - nyöszörögtem.
-Minden rendben lesz! Tudod, hogy nem hagynám, hogy bajod essen!
Nem szóltam semmit.
-Szeretlek! - mondta. :$
 -Elvettem a kezeimet az arcomtól. Erre Ő megcsókolt. :$
Várjunk! Akkor most együtt vagyunk vagy még sem?! Szóval erőt vettem magamon és eltoltam magamtól.
-Mi a baj? - kérdezte és értetlenül nézett rám. o.O
-Hát.. az, hogy.. akkor most velünk mi van? Vagy is Te+Én vagy? Öhm..
Nem mondott semmit. Csak elővette azt az angyali mosolyát, és rám mosolygott. :$
Sikerült elbűvölnie. :$
Mielőtt egymásnak "eshettünk" volna észbe kaptunk.
-Pillanat Gábi! Elhiszem, hogy nem tudsz ellenállni Nekem, de.. - vigyorgott továbbra is. :D
-Hahaha!Hát nem is tudom, ki nem tud kinek ellenállni Édes! - mosolyogtam rá.
-Majd meglátjuk! - mondta és magához húzott megint. Csak miliméterek választották el az ajkainkat. :$
Egy kicsit játszadoztam Vele, majd mikor már majdnem összeért azajkunk elhúztam az arcom.
-Hé! Ez nem volt szép! - mondta.
Kicsit gonosznak éreztem magam, szóval megcsókoltam. :$
De a csókunkat egy telefon hívás zavarta meg..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése