2011. október 14., péntek

Ha Elison nincs, akkor...


Ahogy anyámék kitették a lábukat.. Jött Amy.. és valami szőke liba..
De ezt nem láttam.. csak amikor Ed nyitott ajtót hallottam egy szörnyen irritáló hangot.. Nem másé volt mint Amy-é..:
Sziaaa Eddy! És hol van Joohnyym? - nyávogta..
Sziasztok! - mondta Ed kmeglepődve.
Mi járatban erre?! - kérdezte
Ugye pár nap múlva szülinapotok van.. és..  egy óriási meglepetésben lesz részetek..
Jézusom.. kiáltottunk fel.. Lillyvel.. és a fejünket egy párnába nyomtuk bele, hogy ne hallatszódjon ki a nevetésünk.
Most John nem ér rá.. Bocsi! Majd máskor találkoztok! - mondta Ed
De az nem lehet! Megígérte nekem! - hisztizett ..
Nem tudom, hogy Ed ezt , hogy bírta elviselni.. Ha nekem nyávogott volna az ajtóban biztos rávágtam volna 2 perc után..
És még neked is hoztam egy partnert, hogy ne azzal szerencsétlenséggel legyél.. akivel szoktál mutatkozni..
Hát.. Amynek sikerült túllőni a határt..
Amy.. Nagyon örülök, hogy elégedett vagy önmagaddal! De hidd el az a szerencsétlenség nálad milliószor jobb! És rájuk vágta az ajtót..
Köszönöm Ed! - mondtam bent a szobában. Lilly kirohant hozzá és megcsókolta. :$.
John kijött a tus alól..
Hé Öcsi! Nem voltak itt Amyék amíg készülődtem?! - kérdezte
Már itt kéne lenniök... És.. Neked meg készen kéne lenned, mert hoz egy lányt is.
Tátott szájjal szemléltem az eseményeket a szobámból.. John ilyet kijelentett, úgy hogy Lilly is ott áll?!
Hát.. Nem szeretek semmiből sem kimardni.. ezért belekellett szólnom. Erős késztetést éreztem ;)
John Grimes! - kiáltottam rá..
Te mekkora egy paraszt vagy! - és forgattam a szemem..
Erre nem mondott semmit.. csak odalépett hozzám.. és belökött a szobába. :$
Hagyjál már! - kiáltottam rá..
Nem!.. Elegem van belőled! Elegem van abból amit csinálsz!.. Nem elég, hogy elmentél.. szenvedtem miattad, és megcsaltál valami szerencsétlennel..
Most pedig itt hisztizel, hogy elmegyek valahova Amyvel..
Mi az hogy eleged van belőlem?! Te hallod magad?! Nem zavar, hogy mattad van minden?! Ha nem kezdessz el Amyvel enyelegni egész Lonodn előtt a CBB-ben akkor nem lenne ez!..
Jaj! Most azt akarod mondani, hogy az én hibám minden?!
Igen John! Te tehetsz mindenről! Ha Elison nem lenne.. akkor.. akkor. Én most nem lennék itt! - kiáltottam rá..
Erre nem tudott.. mit mondani.. Kiviharzott a szobából és elment..
Én pedig összerogytam a szoba közepén.. és sírásban törtem ki..
Ed menj utánna! Én beszélek Gábival - mondta Lilly..
Gábi! Mi volt ez?!.
Lilly.. hülyeséget csináltam.. Nem szabadott volna, ilyet mondanom..
Miért?! Mit mondtál?
Azt.. hogy ha.. Elsion nem lenne, akkor Én most nem lennék itt.. De nem úgy gondoltam.. Tudod, hogy megörülök érte!.:$.
Ne! Gábi! Ne sírj!.. - -vigasztalt..
De ezt tényleg nem lett volna szabad..  Mint látod még szeret és most rendesen megbántottad..
De miért vagyok ilyen szerencsétlen?!... kiabáltam..
Ne ostorozd magad! Nem oldassz meg vele semmit! Csak még rosszabbul fogod magad érezni.. - mondta Lilly.. És igaza volt..
Tudod mit?! Van egy ötletem.. - vigyorgott..:D
Nézz rá a naptárra!
Megtettem.. És mit látnak szemeim?! Október 13-át írunk..
Ezzel azt akarod mondani, hogy..
Igen! azt!  :D
Te leszel John születésnapi ajándéka! ;) És vigyorgott, mint egy vadalma. :D.
Van is egy jó ötletem.. ami nem más mint..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése