2011. október 29., szombat

A bárban..


Mert..
Hívtunk egy-egy taxit és hazafelé vettük az irányt. Azért mentünk külön taxival, mert nem voltam hajlandó Evelinnel egy járműben tartózkodni..
Vagy is, hazafelé terveztem az utamat.. Csak nem teljesen úgy alakult.. Na, de mindent csak az elején! ;)
Gábi! Ne legyél már ilyen! Próbálj megértőbb lenni! Csak az unokahúgod!..Ráadásul Te sem voltál sokkal különb amikor Amyvel csak barátok voltunk! - mondta John.
Hogy mit mondotál John Grimes? - kiabáltam rá..
Azt, hogy.. - kezdett bele..
Ne, hogy még egyszer megismételd, mert nem állok jót magamért! - mondtam Neki..
Szóltam a taxisnak, hogy álljon meg, mert gyalog megyek tovább.
Gábi! Ezt te sem gondolhatod komolyan! Nőjj már fel! - mondta.
Menj Amyhez, Ő sokkal érettebb, mint Én..
Miután ezt kimondtam, megállt a taxis, hogy kiszálhassak.
Sikerült majdnem kiesni a taxiból..  Nem is lettem volna..Ezután a kis jelenet után elhajtottak.
Csodás! Azt sem tudom, hogy merre vagyok, és még az idő is esőre áll. Előkaptam a telefonomat, és a segítségével sikerült eligazodnom, hogy merre meddig és hol vagyok.
Az alkotás utcán voltam.. Ahol a Palace Mom Park is van..
Elsétáltam a Parkba, mert ez volt a legközelebb..  Időközben elkezdett esni, jobban mondva szakadni. Ennek köszönhetően az utcák megüresedtek.. Nagyon örültem neki! Legalább egyedül lehetettem! Végre valahára! Csak Én és a Gondolataim! Ráadásul közhelyen ;D
Útközben rengetegszer hívtam Lillyt. De úgy látszik, hogy nem ismeri a telefonnak a hívásfogadó gombját, mint ahogy Én sem John esetében..
Nem tudtam mit csináljak. Leültem egy padra a szakadó esőben. Csodálatos. Nincs kinek ki sírjam magam..
Vikit most nem akarom zavarni, hagy érezze jól magát Kevinnel. Lilly elment, és semmi élet jelet nem ad maga felől.. Az unokahúgom meggágyult..És az ikrek mellette állnak..Ennek a tetejében Elison korházban van..
Megint elővettem a telefonom.. Zenét kezdtem hallgatni..
Utálom Justin Biebert, de megtetszett a Mistletoe száma, és elkezdtem hallgatni.. Sírni kezdtem.. Szánalmas vagyok. - mondtam bőgve..  Utána pedig nevetni kezdtem.. Normális dolog.O.o
Ha valaki látott az biztos nem nézett normálisnak, hisz egyszerre sírtam és nevettem, és mind ennek  a tetejében egy nyálas számra..  Ahogy vége lett a zenének eszembe jutott egy nagyon perverz ötlet..
Sztriptíz bárba akartam menni..
Végül is? Miért ne? - tettem fel a kérdést magamnak.
Ha észnél lettem volna, ezer dolog eszembe jutott volna, hogy miért ne menjek.. De mivel nem voltam teljesen magamnál, ezért nem így lett..
Összeszedtem magam és sétálni kezdtem. Eközben böngésztem a telefonomon.. És találtam egy sztriptízbárt.. HALLO SZTRIPTÍZBÁR. ez volt a neve.. És útba is esett.. Azaz nem teljesen,mert nem volt úticélom, hogy hova menjek.. De ez pont jól jött, és fél óra múlv a bárban voltam..
Bementem.. De nem néztem meg a kiírást..és egy kisebb kalandba keveredtem..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése