2011. október 12., szerda

Vita.. félreértés.. megcsalások..


És..
Megszólalni sem tudtam..
Nem érzek Zeke iránt semmi, de amikor találkozunk, akkor minden, olyan más..
De imádom Johnt!..
Ránéztem.. de nem bírtam megszólalni.. Hisz eszembe jutott, hogy MAJDNEM!.. volt valami..
Gábi! - Válaszolj már! - Kiabálta..
Már könnyes volt a szeme is :|
John.. én.. Tudod.. én..
Nem.. de ez nem lenne teljesen igaz, mert..
Akkor igen?! - kérdezte övültve.. és kiviharzott a kórteremből..
Utánna futottam..
Ed és Lilly nem tudták, hogy mi van..
Csak arra lettek figyelmesek kintről, hogy John ordít és kirohan.. és, hogy rohanok utánna..
Lilly, Ed kezébe nyomta Elisont és utánnunk jött..
John! - Kiabáltam!
A folyosó végén sikerült utolérném Johnt..
Nem!.. Nem történt semmi!- mert Lilly megakádályozta..
Tudom, egy utolsó k*rvának fogsz tartani.. de, ha már belekezdtem elmondom!..
Nem fogok titkolozni előtted! - mondtam egyre elvékonyodó hangon:
Amikor Te Amyvel enyelegtél a CBB-en egész London előtt, az eléggé megalázó volt számomra.. és elköltöztem tőletek.. De pár napja.. visszajöttünk.. demielőtt ideértünk volna.. Megszálltunk Sopronban Lillyvel egy napra..Elmentem sétálni.. És el voltam magammal.. és ha Zeke nem jön .. valószínűleg a temetésemen  látnál..
Mert nem figyeltem és az úton sétáltam.. Nagy sebességgel jött egy autó..De mielőtt megtörtént volna a baj Zeke megmentett, és hazavitt.. Azaz elkísért a hotelba, ahol megszálltunk.. és.. megcsókolt..
De sajnos nem csak ez volt..
Hanem amikor elküldte Lillyt Elisonnal hozzátok, akkor Zekevel volt találkám.
És kicsit sokat ittunk.. De mielőtt bármi is történhetett volna Lilly megakádolyozta..
Istenem! Láttátok volna az arcát.. Olyan szörnyű volt.. Mintha azt közöltem volna vele, hogy meghalok..
Nem mondott semmit.. Én sem tudtam, mit hozzáfűzni a dologhoz, és visszamentem Evihez..
Lilly még ott maradt..
John! Kérlek Higgy Gábinak! Igazat mondott! Bevallott mindent! Értékeld!
És..és..
Ha belegondolsz ez miattad van!.. Gábi is hibás! Igen az..de ha belegondolsz mit tettél vele..
Hallgass! - mondta John Lillynek és tovább ment..
Ez alatt a vallomás alattEd bement Evihez..
Evelin! - szólította meg Ed Evit..
Tessék?!
Be kell vallanom valamit! Nem tudok titkolózni előtted! Nem akartalak megbántani! Szeretlek.. de.. mmm.. Lillyvel.. én..
Lefeküdtetek?! - kérdezte Evi könnyekkel küszködve..
Igen.. De .. - folytatta volna Ed, ha Evi nem szól közbe..
edward Grimes! - köszönök szépen mindent! Most tűnj el látni sem akarlak! - kiabálta Evi..
Ed lesütötte a fejét és kisétált a szobából..
Addigra mi már fent voltunk Lillyvel.. És kint Lilly is mindent elmesélt.. Értettem.. de nem akartam ezzel a dologgal foglalkozni, mert csak az járt a fejemben, hogy hogy lehetek akkora idióta, hogy megcsaltam Johnt..
Végül is 2 csók nem számít megcsalásnak.. Vagy még is?!
Ed odaadta Elisont.. és vallomásba kezdett..
Lilly! Sajnálom! El kellett mondanom Evinek.. Nem hazudhatok neki! - mondta
Lilly.. teljesen kiakadt..
Mit csináltál?! - ordított Eddel.. és Ed kapott egy nagy pofont.. és Lilly ezután a kis jelenet után elviharzott.. azaz "hazament"..de nem a hotelba.. hanem az ikrek házába.. Jobban tette volna ha nem ...
Ezután Ed lekuporodott mellém a folyosóra.. Egyikünk sem szólt a másikhoz.. csak ott ültünk és ültünk.. amíg meg nem szólalt a telefonja..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése