2011. október 10., hétfő

Egy zűrös nap..


Hát.. Kezdem az elején..
Lilly elvitte Elisont.. Én pedig mentem a kávézóba a kis találkámra Zekevel..
Szia! - mondta lelkesen :)
Szia! - köszöntem vissza
Nem tudjátok, hogy milyen jól nézett ki ..:$
Wow! Gábi nagyon csinos vagy. :) - jegyezte meg.
Köszönöm! :$ De.. Eddig nem voltam az? kérdeztem vissza.
De! Jól nézel ki mindig.. De most ragyogsz! - tette hozzá.
Erre nem tudtam mit mondani.. csak elpirultam.:$
Mit kérjünk? - kérdeztem..
Hát egy erőskávét mindenképpen.. - mondta
Kávét?! - ilyenkor? - kérdeztem meglepődve..
Igen! Úgy érzem hosszú lesz az éjszakánk.. Végig mért megint és rám kacsintott.. ;)
Most arra gondol, amire gondolom, hogy gondol?!..
khm.. khm.. nevettem fel :D
Eközben az ikreknél.. Hát az sem volt egyszerű..
Ugye..
Lilly elvitte Elisont a volt lakásomba a családhoz..
Amikor beletette a zárba a kulcsot, és kinyitni próbálta.. Bent a többiek felfigyeltek..És azt hitték Én leszek az, hisz csak nekem van még oda kulcsom..
John is ebben a hitben rohant ajtót nyitni.. De csalódnia kellett, mert nem Én voltam ott..
Te ki vagy?! És.. Mit keres Nálad a lányom?! - kérdezte John meglepődve..
A lányok Evi és Viki is odarohantak..
Lilly?! Hát te?! És hol van Gábi?! - kérdezték..
Mi?! Ti ismeritek egymást? - kérdezte John ... Teljesen elhülve..
A lányok csak hebegtek habogtak..
Lilly! Gyere be! - invitálta be John.. És elvette tőle Elisont..
Bementek a nappaliba..
Csak a skacok voltak otthon.. Azaz Evi, Ed, Viki, Kevin, és John..
Sziasztok! - köszönt Lilly mindenkinek.. Kinézett Ed is, aki félmeztelen volt..
Lillynek nagy öröm volt, hogy láthatta így az imádottját..
Szia! Te ki vagy? - kérdezte tőle Edward..
Lill.. Lilly Smii.. Smith.. Lilly Smith! - Sikerült kiböknie.
És.. Megtudhatom hogy kerültél ide? -
Persze.. - olvadozott Lilly.
Hát én Gábi barátnője vagyok.. És elhoztam hozzátok Elisont!..
Elisont? - kérdezett Ed vissza..
Igen! Az unokahúgodat!
Ed erre megölelte Lillyt :$
Evi ennek egyáltalán nem örült..
Khm.. - kezdett krákogni..
Ed felugrott - és berohant Kevinhez a szobába..
Kevin!
Héé, Kevin!
Figyelj már ide!..
Mi az Öccsi, mi történt? - kérdezte kíváncsian
Képzeld itt van Lilly, aki elhozta az unokahúgunkat! - örvendezett Ed :)
Lilly Smith? . kérdezte meglepődve Kevin..
Honnan tudod, hogy ki Ő? - kérdezte Ed kigúvadt szemekkel.. Hisz kint sem voltál!
Hát.. Tudod.. - kezdte
Nem! Nem tudom! Ebből most már elég!.. Kevin gyere ki és tisztázzunk mindent..
Eddig John eljátszogatott Elisonnal.. És Lillyt faggatta rólam..
Mindenki a nappaliban volt..
Kezdjük!  mondta Ed.. És komoly arcot vágott.. Majd John letette Elisont és követte Ed példáját..
Most üljetek le! És addig innen el nem mentek, amíg el nem mondotok mindent Gábiról, Elisonról..
Nem! - kiáltott felEvi.
Mi az, hogy nem?! - förmedt rá John és Ed egyszerre..
Nem! - ilyet ne kérjetek tőlünk fiúk.. - mondta Viki Evi védelmére kelve..
Gondoltál volna rá mielőtt Amyvel .. - mondta Evi flegmán..
Ed csak nézett.. Kiakadt Evire..
Mi az hogy Amyvel?! Nem volt semmi! Ordított rá John..
Elison elkezdett sírni.. - Lilly játszani kezdett vele. :)
Mi alatt a csajok és az ikrek veszekedtek.. Lilly és Kevin csináltak Elisonnak bébiételt.. és lefektették aludni..
Későre jár! Megyek Gábi ki fog nyírni.. - mondta Lilly..
És vette a kabátját, hogy indul..Befektette a babakocsiba Elisont, hogy induljon..
John arrébb tette Lillyt..
Nem viszed soheva a lányom! - mondta..
De! - Lilly erősködött..
Nem ! Majd Gábi is rájön mekkora kín a gyereke nélkül lennie..
John nem engedett.. Végül Lilly elindult haza egyedül..
Egy ddolognak örülhetett, ami az ajtóban történt elköszönéskor, mikor csak Ed volt ott..
Ed adott egy puszit Lilly homlokára :$
Eközben Zeke és én már nem a kávézóban voltunk.. Hanem fent nállunk.. :$
Azt hozzá kell tennem, hogy többet ittam a kelleténél.. És ezt Zeke ki is használta.. de én sem volt ellene..
DE!
Mielőtt bármi történhetett volna Lilly betoppant..
És a látottak alapján, rendesen kiakadt.. És kidobta Zeke-t
Utánna jött még egy alapos fejmosás.. És.. a végére a "hidegzuhany"..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése