2011. október 15., szombat

TERV!


Mint..
Összehozlak titeket! - mondta nagy örömmel :D
Ránéztem.. Pislogtam kettőt.. és megöleltem, úgy hogy levegőt is alig kapott! :)
Gábi! Elhiszem, hogy örülsz! De, ha most megfolytassz, akkor a tervemből nem lesz semmi..
Bocsánat! Bocsánat! - mondogattam folyamatosan.
Jó oké! Semmi :D
A terv a következő..
Amykét teljesen kiszelektáljuk a fiúk életéből.. Ti meg majd egy közös program keretében kibékültök.
És mi lesz Elisonnal? - kérdeztem..
Te buta! - Szereinted megfeledkezek a saját keresztlányomról?! Majd velem lesz.. :)
khmkhm.. Meg Eddel! - Vágtam bele a mondanivalójába..
Miért lenne velem?! Neki ott van Evi..
Tudom! És azt is tudom, hogy ez nem szép dolog, mert a tulajdon unokahúgom.. de ! Még nem fogják kiengedni a kórházból, mert sok vért veszített. Szóval nyugodtan lehettek együtt, és nem kell megtudnia!..
Lilly megszólalni sem tudott.. csak vigyorgott, mint a tejbe tök :D
És mi lesz az a közös program?! - kérdeztem kíváncsian..
Hát majd megtudod.. :)
Ugye Lilly szándékodban áll elmondani a terved többi részét?! - Kérdeztem izgatottan..
Nem! - mosolygott és csóválta a fejét..
Na! De .. Kérlek! - Nyávogtam ott neki, de nem jött be, mert makacskodott..
Megszólalt a telefonja..
-Tényleg!?
-Jajj ne!
-Próbáld meg azért!
-Igen, itt igen!
-Szia!
-Puszi!
Nem tán Ed volt az?! - kérdeztem, mint aki nem tudná, hogy igen..
Gondolatolvasó vagy! - mondta. és felnevetett
Akkor rendeljünk valamit mert úgy érzem pizzára vágysz! - mondtam és próbáltam kacsintani:D
Na Nee! - mondta röhögve:D
Dee:D!
Na akkor menjünk vagy rendeljünk?! - kérdezte.
Nekem nincs kedvem kimozdulni.. - mondtam..
Hát ha nincs akkor a pizza jön házhoz..
Az este békésen telt.. Kihozták a pizzánkat.. Megvacsoráztunk.. és megnéztünk egy vígjátékot.
9 fele  hazaértek Vikiék Elisonnal.. :)
Na?! - Mi volt kezdett nyaggatni, ahogy beért a szobába..
Hát semmi jó..
Képzeld el.. miután elmentetetek anyámék is elmentek.. De utánna jöttek Amyék..
Amyék? - kérdezettt vissza Viki..
Igen Amyék.. mert hozott valami libát Ednek..
Komolyan?! Akkor most azért nincsenek itt?! - Kérdezte óriásira meresztett szemekkel..
Nem! Nyugi!
Képzeld el Ed elküldte Amyéket. :)
Na hát akkor az tök jó! :)
De akkor még is hol vannak?! - értetlenkedett
Hát.. tudod..  és könyezni kedztem..
Elmondjam Én - kérdezte Lilly..
Csak bólogattam..
John várta Amyéket.. de előtte Ed ugye elküldte őket.. de erről John nem tudott..
Utánna John megjegyzést tett Evire és Rám..
Ezt már Gábi sem bírta.. És visszaszólt..
Utánna John belökte a szobába, hogy beszéljenek.. de csak vitázni kezdtek..
És Gábi nem gndolkodott! És azt monda Johnnak, hogy : Ha Elison nem lenne, akkor nem is lennének most együtt..
Ezek után John elviharzott.. Ed pedig utánna ment..
Nagyjából  ennyi.. - mondtam..
Viki Gábira nézett..
Igaz ez?! kérdezte..
Jeleztem, hogy igen..
Gábriellá! Te nem vagy normális! Miért nem tudsz előbb gondolkodni és azután beszélni?! - kiáltott rám..
Ne Viki!Elég! - Én már helyre tettem.. - mondta Lilly
Na ne mond! - mondta flegmán.. Viki..
Viki! nem értelek! Én próbálok kedves lenni veled.. Te meg annyira ellenszenves vagy!..
Még csodálkozol?! Förmedt rá még jobban..
Nem tudom ki kavar Eddel, úgy hogy a barátnője a kórházba fekszik miatta.. - tette hozzá..
Viki! ez nem a Te dolgod! Ez a hármunk dolga!..
Én sem folyok bele a te ügyeidbe! Próbáld ezt tenni Te is! mondta Lilly..
Húú.. O.o
Viki felhúzta magát. elég rendesen..
De!
Mielőtt verekedésbe torkollot volna a beszélgetés.. Sikerült mindenkinek lenyugodni.
Az este további része nyugisan telt..
Viki és Kevin lefürdették és lefektették Elit.. És ők is eltették magukat másnapra...
A nyugalmat Lilly telefonja zavarta meg..
SMS-t kapott Edtől
Szia! Ma ne várjatok! Nem megyünk haza!
Jóészakát!
Szeretlek
Ed..
Hallod Gábi! Menjünk lefeküdni.. Későre jár.. És a fiúk már nem fognak hazajönni. most írta Ed az üzenetet.. - mondta Lilly..
Oké! - nem ellenkeztem hisz eléggé fáradt voltam..
Másnap reggel Lilly keltett..
Alig bírtam felkelni pedig már 11 óra fele volt....
Álomszuszék! Rengeteg a dolgunk! Keljél már fel..
Mire elkészülsz az is egy óra lesz, ahogy ismerlek! - tette hozzá..
Sikerült ki kelnem az ágyból.. és elkészülődtem 1 óra alatt, mint ahogy azt Lilly is megmondta..
Dél van..
Mire elérünk a kávézóba lesz vagy fél óra.. Szóval majd ott reggelizünk:D - mondta vidáman..
Oké! egyeztem bele..
Elit Vikiékkel otthon hagytuk.. És Lillyvel elindultunk..
Hát..
Jobb lett volna, ha nem megyünk abba a bizonyos kávézóba, mert....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése