2011. október 31., hétfő

VÉGRE!:$


Johnt a rendőrség hívta.. Edet pedig Lilly.. Szerintem eléggé összefügg a 2 dolog..
Ugyan is..
Lilly elment.. Egyenesen Londonba.. Igaz, nem tudom, hogy hogy csinálta, hisz semmit sem vitt magával, és annyi kp úgy sem lehetett nála, hogy repülőjegyet vegyen, meg a taxist is kifizesse.. Vagy még is..?! Na majd rájövök, hogy hogy és mint;)
John félre vonult.. És csak annyit hallottam, hogy:
Komolyan?
És ki?
Komolyan?
Ilyenkor mi a szokás?
Rendben!
Köszönöm!
Visszhal.
Ed a szoba másik sarkában hasonlóképen tett.
Tényleg?
Ne!
Nyugalom!
Megoludjuk!
Sze.. szeret..
Ezt meghallva Evi oldalra csapta a fejét.. Ezt Ed kiszúrta és gyorsan elköszönt és letette a telefont.
Ed is és John is odasétáltak Hozzánk..
Sokat nem értettem az egészből.. Szóval..
Elmondanátok, hogy mi történt? - bukott ki belőlem!
John vágott egy nem túl biztató arcot.. és arébb húzott..
Hát.. Tudodd.. Ööhm..
Nem, nem tudom! - vágtam közbe türelmetlenül..
Lilly Londonban a rendőrségen van, mert betörtésen kapták.. Azaz Nála maradhatott a kulcsod.. és a londoni házban a riasztó bekapcsolt.. és a rendőrök meg bevitték.. És most bent tartják.. De van még egy probléma! A gyámügy ugye keresi.. És most ott van nekik "kiszolgáltatottan".
Ed? Ki volt az? - kérdezte Evi..
ÁÁ.. Senki.. Nem fontos.. Pórbálta ennyivel elintézni.. de nem jött össze Neki, mert Evelin elkezdett hisztizni..
Nem vagyok hülye! Hallottam, hogy Szeretlekkel akartál elköszönni, csak odafordultam és nem tetted! Lilly volt az? Ugye?! - kiabált hisztérikusan..
Na még ez is..
Istenem csak add, hogy .. motyogtam magamban.
Kendra! - Bocsi, de most látod.. Elég nagy problémák vannak.. És most nem aktuális az itt tartózkodásod.. Majd, ha minden letisztul, amit megbeszültünk, végig visszük!. - mondtam és próbáltam jó képet vágni ehhez az egészhez.
Persze! értem Én! Semmi gond! Csak egy valami.. Kérhetnék egy képet és egy autogramot tőlük?
Itt a lehetőség! Kérdezd meg őket :)
Mint látszott  fiúknak pont ehhez nem volt most semmi kedvük.. De csak a fanjuk! És ismerjük be, ha nincsenek fanok, akkor nincs sztárság sem.. Szóval ennyit kibírhatnak.. :).
Ahogy Kendra kitette a lábát.. Mondhatni kitört a 3. világháború.. O.o
Megint Evelinnek estem.. De ezt a hisztijének köszönheti, ami felidegísített.. És ez általl sikerült bekerülnünk a kórházba, mert az üvegasztalra sikerült esnünk, amit összetörtünk. Megosztok veletek egy titkot: nem valami kellemes érzés!..
Bent a korházban elláták a sebeinket.
Evi és Ed elmentek.. Johnnal pedig elmentünk a gyerrmekosztályra megnézni mi van Elivel..
Útközben Lillyre és másnapra terelődött a szó.
John?! Most hogy lesz?  - kérdeztem bizonytalanul..
Úgy, hogy Ed és Én holnap az első géppel Londonba megyünk!  Addig te maradsz Evivel és Elivel.. És megpróbálsz nyugton maradni, és nem megölni az unokahúgodat!
Jó vicc! Na de most komolyan! - mondtam.
Gábi! Ezt komolyan gondoltuk Eddel!
Hogy mi van?!Ezt nem gondolhattátok komolyan Ti sem! - mondtam
De! És nincs vita! Így lesz a legegyszerűbb. - mondta John..
Hát, most miért veszekedjek vele.. Okoztam már meglepetést.. És ez alkalommal is fogok, úgí érzem. - Gondoltam magamban. És egy önelégült mosolyt vágtam.
Gábi! Jól vagy? - kérdezte John meglepődve..
Hát persze! De miért?
Hát, mert nem ellenkezel.. és nme veszekszel.. - mondta még mindig meglepődve.
Tudok nyugodt Gábi is lenni! :) Csak elődte ki kell ereszteni a fáradt gőzt.. - mondtam.
Elisonnal mindsen rendben volt szerencsére:) És az egyik nővérke szerint 2 nap és hazavihetjük.
Hívtunk egy taxit, mert a kocsit elvitték Edék..
Na.. És mi a ma esti programunk? - kérdeztem Johntól. :$
Hát.. Nem is tudom.. Mi lenne, ha.. Tudod.. Végre, csak MI, KETTEN! :$
Tetszik az ötlet. - kacsintottam rá ;)
A taxi percekkel később ott volt.. A hazafele út szerencsére gyorsan telt..
MHazaértünk.. John felkapott és felvitt az emeletre. Milyen édes.. :$
A bejárati ajtónál már alig bírtunk magunkkal :$ Sikerült kinyitni az ajtót..
Ahogy bementünk a nappaliba már csak a boxere volt rajta.. Rajtam pedig a fehérneműm. :$
Hagytuk, hogy az érzéseink és az ösztöneink vezessenek, és egymásnak estünk a nappaliban.. Később bearaszoltunk a szobánkba és ott folytattuk..
Istenem! Végre, megint érezhettem a közelségét... Újra egymáséi lehettünk:$
Reggel mire felkeltem John már nem volt mellettem, mert ugye Londonba mentek Eddel..
De annál nagyobb meglepetés ért, mikor megcsörrent a telefonom..

Mert..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése