2011. október 29., szombat

A Show..


Az ajtón az állt: Sztriptíz táncosokat keresünk! Ha nincs tánc tudása az nem baj, a show előtt betanítjuk!
Bent: egy óriási terem volt.. Tele színpadokkal,  táncrudakkal. Egy nagy bárral, egy V.I.P.-s részleggel.. És nagyon jó volt a fényeffekt.
A körszemlét egy ismeretlen szakította meg.
Szia! Gondolom a hirdetés miatt jöttél. - mondta egy hang.
Oldalra néztem..
Egy lány állt ott..
Velem egy korú lehetett. 170 cm magas. Hosszú, göndör vörös haja és csoki barna szeme volt.
De neveletlen vagyok! Be sem mutatkoztam! Kendra vagyok. - mondta.
És te? - kérdezte.
Öhm! - Kaptam észbe..
Szia!
Én Gábi vagyok! Milyen hidetésről beszélsz? - Kérdeztem meglepődve.
Hát ami kint van.. - mondta.
Néztem rá értetlenül..
Táncosnőt keresünk! - mondta lelkesen.
MI?! Nem! Nem, dehogy is! - kezdtem hebegni.
Hát most már késő, mivel bent vagy, és muszáj lesz táncolnod! - mondta kacagva..
Most ugye viccelsz? - kérdeztem meghökkenve..
Nem! Ez komoly! - mondta komolykodva.
De nézz rám!.. Csurom víz vagyok.. És nem tudok táncolni.. - mondtam  idegesen.
Az nem baj! Majd megtanítalak! A nyitásig van még 30 perc.. addig egy 10 perces laza koreográfiát betanítok és 20 perc alatt rendbe szedlek. Mondta Kendra.
Hát jó! Vágjunk bele! - mondtam lelkesen.
Szerintem nem fogtam fel, hogy mibe is csöppentem. O.o
És hogy, hogy táncolsz? - kérdeztem Kendrától.
Hát tudod.. Anyuék nem támogatják a jövőre való terveimet.. És ez a szakma nem is rossz.. Az ember sokat keres vele, csak jól kell csinálnia.- mondta és rám kacsintott..
Húú! Ez kezd bizarr lenni- motyogtam..
Mit mondtál? Nem hallottam. - mondta
Hát.. Milyen terveid vannak? - kérdztem
ÁÁ! Seemi komoly, csak.. Nem nem.. hülyének fogsz tartani - mondta szégyenlősködve..
Nem dehogy is! Ha tudnád,nekem milyen bonyolult az életem.. Áhh. Mesélj csak nyugodtan! ;)
Hát Rendben! - mondta kicsit szorongva.
Tudod! Van egy ikerpár..
Könyörgöm Istenem! Csak Ne JEDWARDÉk legyenek! - mondtam magamban.
Akik JEDWARD név alatt futnak.. És Ők szoktak keresni a turnéjukho háttér tncosokat.. És oda szeretnék jelentkezni..És íg yközelebb lehetnék, az egyikőkükhöz. - mondt elpirulva.
Edward vagy John? - kérdeztem kicsit féltékenykedve..
Szerrinted? - kérdezte mosolyogva.
Szerintem Te Ed Girl vagy. - mondtam magabiztosan.
Hihihihhiiii! - kacagott..Nem,John girl vagyok. - mondta.
OMG! - egy John fannal vagyok? Milyen irónikus..
És te is szereted őket? Ha már tudod, hogy kik a tagjai a bandának?
Hát.. Meghallgatom a számaikat, de különösebben nem vagyok tőlük elájulva.. - mondtam és mosolyogni kezdtem.. de úgy hogy megjelentek a kis gödröcskéim.. amik csak akkor szoktak ha hazudok.. De ezt Kendra nem tudta..
Én bármit megadnék, hogy Johnnallehesek! Áradozott Kendra..
Na ez kezdett idegesíteni, hisz John a pasim..És a gyerekem apja.. Szerintem értitek.
Na gyere! Kisminkellek! És kezdődhet a show! - mondta örvendezve.
Na de! Mesélj te is magadról! - mondta.
Hát sokat nem tudok mondani.. Csak azt hogy van egy kislányom..
Te anyuka vagy? - kérdezte meglepve és éreztem hogy a szemhéjtust elkeni..
Igen.. Tini mami vagyok.. De ez egy hosszú.. Nagyon hosszú történet..
Majd egyszer elmesélem. - mondtam. :)
Kendra! Show Time! - kiabálta be valaki.
Gyere! Itt az idő! - mondta Kendra..
Kimentünk a színpadra.. Mennyi khm.. mániás vén kujon.. Jesszus! - Mondtam magamban..
Berakták Pitbull feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer - Give Me Everything-et és táncolni kezdtünk.. :D
Minden teljesen jó voltteljesen a szám végéig, amíg Kendra le nem nyomta a nyelvét a torkomon.. O.o
Ugyan is ez egy leszbikus bár.. Mint az kiderült.. Csak erről én nem tudtam.. O.o
Ezután a kis jelen után lerohantam a színpadról, be az öltözőbe.. Kendra utánam jött..
És bocsánatot kért az előbb történtekért.. Én pedig megbocsátottam neki.. Hisz ez nem az ő hibája..
Kendra! Tudod mit? Elmegyünk hozzánk! Bemutatlak egykét ismerősömnek! kacsintottam rá. ;D
Oké Gábi!  Most amúgy is csak helyettesítőnek ugrottam be.. De akit helyettesítettem már itt van. Szóval mehetünk..
Hívtunk egy taxit.. És hazafele vettük az irányt.. Ahol is ...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése