2011. október 9., vasárnap

Egy fordulatokkal teli LONDONI nap.


Láttátok volna milyen csúnyán nézett rám.. És a fejmosás, amit utánna kaptam..
Te szívtelen! Te! Hogy vagy képes megcsalni a világ egyik legédesebb emberét? Aki nem is ember, hanem Isten. Hogy vagy képes ilyenre vetemedni? O.o
Értékelnéd, hogy Johnnal lehetsz! Én egy fanjuk vagyok, aki bármit megtenne, hogy találkozhasson velük! Neked meg van adva ez a lehetőség.. És ennyire nem érdekel?!
Mondhatom szép.. És a fejét csóválta..
De.. Nem.. Hát.. Na.. Jó! Ha most ettől jobb.. Igazad van! És hála mindennek.. lelkiismeretfurdalásom van.. egy ártatlan csók miatt.
Lilly bement a szobába.. Én pedig elmentem tusolni..
Később.. Ledőltem Lilly mellé az ágyra.
Hallod! - rázogattam meg a lábát.
Lilly, igazad van! és vágtam rá a a vádlijára.. Szegénynek bepirosodott..:)
A válasza erre annyi volt, hogy TÚÚÚDOM! ;) És fejbevágott egy párnával..
Aminek a vége az lett, hogy párnacsatázni kezdtünk :D Mint 2 rossz gyerek..
Utánna pedig elaludtunk.. Szó szerint..mert nem hallottuk az ébresztőnket..
Hanem megint a baba keltett fel 8:23..
Azt hittem hülyét kapok.. Azt tudni kell rólam, hogy ha valamit eltervezek, és az nem úgy történik, akkor rossz kedvem lesz.. És kötekedek..
De.. A mai nap kivételes volt.. Na jó, durcásan kezdtem a napot.. De utánna jól telt a napunk további része, mert..  A baba is csendes volt nem nyűgösködött.. Lillyvel megint egy hullámhosszon voltunk.. És a tegnapi csók már nem is bántott.. inkább örültem, hogy valaki szépnek  lát...
Nem úgy, mint John..
És.. 6 órányi utazás, és röhögés után megérkeztünk Londonba...
Egy középárkategóriás hotelben szálltunk meg, valami GumTree-be..
Ezzel annyi volt a probléma, hogy a volt londoni lakásom, ahol a Jedwardékkal éltem az 2 saroknyira van  innen..
Minden jól ment..
Lilly beíratkozott egy iskolába.. Én pedig a babávalvoltam otthon és időközben jónéhány sms-t váltottam Zekkel..
És egy óriási csodatörtént... AZ újságokból eltűntem.. Nem hittem a szemenek:D Anyira örültem neki. :)
Mivel újra Londonban voltunk.. Tudtuk nézni a CBB-t, de engem nem érdekelt, na jó ez tulzás..de akkor is..
Általában, ha Lilly ezt akarta nézni, én addig elmentem Vikivel és Evivel..
Igen Velük! Időközben átgondoltam mindent és rájöttem, hogy milyen gyerekes vagyok.. :)
De a lelkükre kötöttem, hogy ha elárulják Kevinnek, anyámnak, vagy az ikreknek a tartózkodási helyemet, akkor .. Megszűnnek létezni számomra..
Biztosítottak affelől, hogy nem mondanak semmit senkinek! :)
Ez megnyugtatott ;)
A döntőig, már csak 3 nap volt..
Én pedig felhívtam magunkhoz a lányokat.. Evi még úgy sem ismeri Lillyt..
Hát.. lehet, hogy ezt nem kellett, mert eléggé nagy vita kerekedett belőle, amit 1 bő óra alatt sikerült lerendezni..
A vita abból adódott, hogy ugye Evi és Ed egy pár.. de Lilly meg szertné Edet közelebbről is megismerni.. ami nem tetszett Evinek..
A másik pedig a keresztszülőség.. De ezt is sikerült megbeszélnünk! ;)
4 nappal később..
Ugye vége lett a CBB-nek.. az utolsó részt megnéztem.. Nem bírtam ki.. :)
Utánna adódtak a problémak, mivel John tudomást szerzett az elmenetelemről.. És.. ugyebár Elison az én gyerekem is.. szóval.. jóhogy magammal vittem..
Folyamatosan kaptam az sms-eket a csajoktól, hogy John mennyire a padlón van és hasonlók..
Bántott ez az egész dolg.. De úgy voltam vele ennyi szenvedést megérdemel.. Engem megalázott egész London előtt..
Másnap..
Elmentem egy kisboltba.. kíváncsi voltam mit írnak az újságok.. Semmi biztatót..
Megint a címlapon.. Na jó nem teljesen, mert az arcom helyett egy kérdőjel volt.. De a cikk már megint egy óriási hazugság..
és..
Nem fogjátok elhinni..de úgy, mint a filmekben összefutottam Zekkel.. azaz megint egymásba botlotunk..
Hát Te? mit keresel itt? - kérdeztem meglepődve..
Ezt én is kérdezhetném tőled Gábi! - mondta mosolyogva
Ahhww*-* Elolvadok a mosolyától.. Úristen miket képzelek én?! De John ott van nekem.. azaz nem mentünk szét.. csak .. Ahh..
Most már nem tudom mi tévő legyek..
Héé! Gábi délután összefuthatnánk.. Itt van egy kávézó egy saroknyira..
Ha rám érsz? - és csak mosolygott tovább. :)
Persze! - egyeztem bele..
Akkor 7-kor a kávézóban.. ;) kacsintott és elment..
Lillynek nem mondtam el.. Csak megkértem egy szivességre..
Pontosabban arra, hogy menjen el az ikrek házába.. Ott..Ahol először találkoztunk.. Odaadom a kulcsom..És vidd magaddal Elisont!
Nekem dolgom van! Majd telefonon értekezünk;)
oké? - kérdeztem.
Persze :D Persze! annyia örült. :)
Az idő gyorsan telt eljött a délután..
Lilly elment, ahogy megbeszéltük.. És én is..
De..a megszokott módon semmi sem úgy alakult, ahogy elterveztem ;)...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése