2011. október 8., szombat

A csel..


És...
Léptek neszére figyeltünk fel..
Nagyon megijedtünk.. Megfogtam Lilly csuklóját és csak szorítottam..
Nem tudta mit csináljon.. De én sem..
Bejöttek a szobába..
Úristen?! Mi lesz?! - súgta remegő hangon Lilly..
Nem tudom.. - mondtam bizonytalanul..
Nézd! Ott alszik!.. De kit újított be ennyi idő alatt?! És hol van a baba? - kérdezték ..
Nem hallottam a hangjukat.. Így nem tudtam behatárolni őket..
Összeszedtem minden bátorságomat.. és felszólaltam..
Viki?! Te vagy az?  - kérdeztem.
Nem jött válasz..
Motoszkálást hallottunk, majd egy kattanást..
Feloltották a villanyt..
Igen.. Viki volt az.. Kevin társaságában..
Lilly bebújt a paplan alá.. ezért nem szúrták ki egyből..
Te normális vagy Gábriellá? - kiáltott rám Viki és elkezdett ráncigálni..
Állj már le! - Löktem el magamtól.
Kevin még ellenségesebb volt..
Ki van a takaró alatt? Kivel csalod meg Johnt? - vont kérdőre..
Senkivel. Amúgy is ha megcsalnám, ahhoz nektek semmi közötök! - mondtam.
Komolyan?! - kérdezett vissza flegmán..
És lerántotta a takarót Lillyről..
Lilly felsikított.. Ugyanúgy, mint 4 napja..
Cssshhh! - próbáltam csittegtetni, most sikeresen. :) A baba nem ébredt fel!.
Ez meg ki? - kérdezték egyszerre..
Lilly. Lilly Smith!
Lilly.. Ő itt Viki.. és Ő Ke..
Kevin Grimes! - mondta lelkesen :)
Viki csak a szemét forgatta..
Neked meg mi bajod van?! És kirángatott a szobából..
Ugyan.. Mi lenne? - mondtam bunkón..
Normális vagy Gábi? Anyukád halálra izgulja magát miattad és az unokája miatt! Evi maradt otthon vele, mert nem lehet magára hagyni..
Rólunk nem is beszélve!.. Hogy lehetsz ilyen szívtelen, hogy még a telefont sem veszed fel a legjobb barátnődnek? De.. Még egy SMS-t sem tudsz írni..
Nem értelek Gábi.. Mi változtatott meg ennyire?
Vagy az új barátnőd? Akire lecseréltél minket? Haaa?! - emelte fel a hangját..
Most komolyan kérdezed?
Nézz rám! Csődtömeg vagyok.. 17 évesen tinimami.. Szerinted mi lenne?
Ehhez Lillynek semmi köze! Ne keverd bele a Mi vitánkba..
De minek is magyarázkodom neked?! Te úgy is a fiúk pártját fogod Kevin miatt..
Te gyökér! - mondta és megölelt. :)
Jó érzés volt.. Önbizalommal töltött el.
Visszamentünk a szobába..
Lilly Edről faggatta Kevint!.. :)
Na mi a téma? Kérdezte Viki flegmán..
Oldalba böktem, hogy vegye az adást.
EDWARD! - mondta Lilly csillogó szemekkel..
Erre csak felnevettünk. :D
Észrevettem, hogy Viki a telefonjával babrál.. Nem tetszett nekem, ezért egy hirtelen mozdulattal kikaptam a kezéből..
Egy SMS-t írt anyámnak..
Nagyon dühös lettem.. És ráordítottam!..
Viki! Ezt mért kell? Szerinted, miért jöttem Magyarországra?! Hogy békén hagyjatok!
John teljesen megalázott, Amyvel..
Anyám megütött.. Életemben először..
Lilly kívülállóként szemlélte az eseményeket, úgy mint Kevin..
Nem bírtam tovább.. Átrohantam a baba szobájába.. Ott egy párnába nyomtam a fejem.. És keservesen sírni kezdtem..
Viki átjött, és lekuporodott mellém..
Hagyjál már! - nyögtem ki..
Gábi! - Ne csináld ezt! Csak az anyukád.. És te a lánya vagy.. És veled van az unokája.. Nem lehetsz ennyire kegyetlen, hogy megtagadod tőle..
De! Lehetek és Megérdemli!..
Csak menjetek vissza Londonba.. 2 hét múlva úgy is vége a CBB-nek..
Johnnak majd kelleni fogtok támasznak..
Mert se engem se a babát nem fogja látni többet ebben az életben!- Jelentettem ki határozottan..
Gábi! Ne mondj butaságokat, hisz itt van az egy hónapos kislányod.. Munkád sincs.. Ha itt maradtok, anyukádék rátok találnak, és akkor jön John is.. De máshova nem mehetsz..
Szóval ez bukta.. Úgyhogy nagyon gyorsan felejtsd el az előbbieket..
Tudod mit? Most fejezd be! - morogtam oda neki.
Rossz volt hallani, hisz ez mind igaz..
Másnap reggel a baba sírására keltünk..
Viki és Kevin reggel visszautaztak Londonba.. Békésen váltunk el.. Mivel nem tudtam mire számíthatok, ezért.. Mondtam Lillynek, hogy szedelőzködjön mert elmegyünk..
Hova?! - kérdezte meglepődve..
Hát.. azt még én sem tudom.. de! Ha itt maradunk, akkor anyámék idejönnek és John is.. Én pedig ezt nem akarom! Kérlek értsd meg!
De nem muszáj velem jönnöd.. Ha nem akarsz..
Gábi! - Ne mondj butaságot! Veled megyek ezentúl mindenhova! :) Jelentette ki és mosolygott.
Ennek nagyon örültem, mert jó ha az embernek van társasága. :)
A problémák később kezdődtek, amikor is Lilly belekezdett a tervbe, amit Kevinnel terveltek ki este, amikor Vikivel kint voltam..

A terv nem más volt, mint...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése