2011. október 7., péntek

Lilly


És..
Akkorát sikított.. Biztos ráhoztam a szívbajt.. de Ő is rám hozta.. a babáról ne is beszéljünk, aki bömbölni kezdett..
Na de jó! - kezdett elborulni az agyam..
Idejövök hozzá, megnézem jól van-e.. Erre meg ezt kapom.. Felsikít.. és felébreszti a babát..
Bocsánat!  Nem karatam!  - mondta..
Semmi gond! - mondtam és mosolyogam..
Ez fura.. mert nem nagyon szoktam mosolyogni, főleg nem ismeretlenekre.. Nem hogy  szóba állni velük.. Na, de mindegy.. Változnak az idők..
Lilly vagyok! - Lilly Smith. Nyújtotta a kezét, hogy kezetrázhassunk.. de ez eléggé bonyolult lett volna, mert ,mint az már megszokott tőlem 12 cm-s magassarkúban.. Utazótáskával az oldalamon és babával a kezembe..
Gabriella.. De csak Gábi! :)
A baba még mindig sírt, ahogy a kis tüdeje bírta.. Ringatni kezdtem, de nem használt..
Lilly mondta hogy adjam oda neki, ő segít visszaaltatni..
Csodák csodájára sikerült neki! O.o
Csak álmuldoztam! :´´)
Nagyon köszönöm! Majd elindultunk a kocsi felé..
És Lilly, Mit keresel itt ilyenkor? hisz 17 éves lehetsz, ahogy elnézlek..
A szüleid már biztos hiányolnak! Gyere! Hazavi..
Nee! - vágott bele a szavamba..
Értetlenkedtem..
Na akkor hova, ha nem haza? - vontam kérdőre..
Veled mennék! - mondta..
Ilyen válaszra nem számítottam..
Gábi! Nézd itt vannak az irataim, büntetetlen előéletű vagyok! Van jogosítványom! Van saját keresetem, úgy hogy tudom fizetni a benzin költségek felét is..
Rendben! - vágtam rá. Magam is meglepődtem a kijelentésemen..
Miért is ne? Mi történhetne? O.O
Beültünk az autóba.. Én vezettem.. Lilly mellettem az anyósülésen, a baba pedig hátul bevolt kötve.. minden a biztonsági előírásnak megfelelt...;) Hogy megnyuttassak mindenkit..
És merre?! - tette fel a kérdést.
Magyarországra! - mondtam
Lilly eltátotta a száját. Magyarországra?!
Igen! :)- Mosolyogtam és ráléptem a gázrapedálra..
Rengeteget beszélgettünk! És nagyon sok dologban hasonlítunk.. Ezt állapítottuk meg mindketten.. :)
Utánna a babára terelődött a szó..  és a tini mamiságra..Nem volt kedvem erről beszélni.. És már lassan meg is érkeztünk. Ugye anyáék Londonba költöztek miattam.. így megüresedett a házunk.. Szóval volt hova mennünk.
Reggel lett mire Budapesti lakásonkba értünk..
Szerencsére ennyi idősen a babák még sokat alszanak, így volt lehetőségünk Lillynek és Nekem is kipihenni magunkat!
Eviék észrevették, hogy elmentem, mert a telefonom egésznap csak csörgött.. De hiába.. Nem vettem fel.. Senkinek!
Mikor felkeltünk
Összeszedtük magunkat.. Uzsonnához készülődtünk, de nem volt otthon semmi étel, ezért ementünk vásárolni Lillyvel és a babával..
Hát nem mondanám, hogy sikerült kalandok nélkül összehozni, mert...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése