2011. október 9., vasárnap

Pécs!? London?!


Mint..
Telefon számot cseréltek.. Ez által Lilly tudta informálni a többieket.. És emögött az is benne lehetett, hogy majd Kevin ezt elmondja JEDWARD-éknak.. és cserébe Eddel
De én erről semmit sem tudtam..
Összeszedtük a cuccainkat.. Beültünk a kocsiba.. Még bent ültünk 10 percig, amíg eldöntöttem, hogy visszamegyünk Londonba.. de előtte teszünk egy kis kitérőt Pécsre..
Pécs?! London?! - kérdezett vissza meglepődve ..
Igen. Miért? - kérdeztem.
Semmi! semmi.. mondta zavarában.
Hát.. Oké! - és vágtam egy hülye fejet.. Amin csak nevettünk.
Elindultunk..! :)
És ..Öhm.. Gábi!
A baba nevén még nem gondolkodtál? Vagy, hogy lesz? - kérdezte.
Azért megyünk Pécsre,mert én is ott születtem és ott akarom anyakönyveztetni..
És milyen néven?  - kíváncsiskodott Lilly.
Fogós kérdés.. Mi lenne ha ..  ha..
Jézus..
Semmi találó név nem jut eszembe.. Ez kezdett idegesíteni.. Bekapcsoltam a rádiót..és a Bad Behaviour szólt..
Nyúltam a kapcsolóhoz, hogy majd váltok.., de Lilly ellökte a kezem.. Úgy hogy kénytelen voltam meghallgatni a számukat..
A zene végével Lilly felszólalt. Elison! Elison Grimes!
Ránéztem és elmosolyoydtam! Találó név! Ez tetszik! Köszönöm Lilly!
Komolyan? Tetszik? Akkor Elison lesz?  - kérdezte fülig érő szájjal..
Bólogattam.
Húúú! - örvendezett. :)
Lassacskán megérkeztünk Pécsre.. Milyen jó, hogy van autópálya!:D - mondtam és nevettem fel..
Lilly levegőért kapkodot..
Nyugi! Nincs semmi bajunk! És senkinek sem lett semmi baja!
Gábi! Ilyet többet nem játszunk, ha ezután indulunk Londonba Én vezetek és nem Te!- jelentette ki határozottan..
Beleegyeztem.
A hivatalban laza 2 óra hossza alatt végeztünk..
De utánna jött, amit nem akartam..
Régi ismerősök..
Persze.. hogy nem tudtuk megúszni a bájcsevelyt..Ott fárasztottak egytől egyig.. és lesték  a babát.. És ottt nyaliztak.. (Szánalmas!)
Lilly kezébe nyomtam a babát, hogy tegye be a kocsiba és.. Én is mindjárt megyek csak elköszönök az ismerősöktől.. Hát ez nem volt olyan egyszerű, mert 1 óra lett belőle..
Persze.. Addig Lillynek volt ideje felhívni Kevinéket, és tájékoztatta őket az eddig történtekről..
Viki nagyon meglepődött, hogy ezt egyedül intéztem..  Mert utáltam minden hivatali ügyet egyedül intézni. Mindig anyámra sóztam ezeket a feladatokat..
Várj Viki - mondta a telefonba Lilly..
Igen, mi az? - kérdezte..
Hát.. szerinted lehetnék Elison keresztanyja?
Álmodozzál csak Lilly! A baba keresztanyja Én leszek!.Attól, hogy segítettél nevet választani az még nem jelent semmit! jobb ha tudod..- mondta bunkón a telefonba Viki.. és kinyomta..
Nekem végre sikerült elszakadni az ismerősöktől..És visszasiettem a kocsihoz, ahol Lilly és Elison volt..
Akkor most London? - kérdezte Lilly..
Igen! :) mondtam..
Észrevettem, hogy Lillynek nincs jó kedve..
Mi a baj? Mi történt? - kérdeztem.
Hát csak az, hogy .. tudom hogy nem rég óta ismersz, de annyi közös van bennünk! Olyan vagy, mintha a nővérem lennél..
És.. én csak..csak..
Tessék?
Szeretnék Elison keresztanyukája lenni. - bökte ki nagy sokára...
Nem szóltam semmit..
Hogy is lehettem ilyen hülye.. - mondta szomorúan.
Lilly! Hagyd abba! - Nem mondtam azt, hogy nem lehetsz!
Sőt nagyon is örülnék neki, ha te lennél a keresztanyja.. - mondtam neki és kacsintottam egyet.. hozzáteszem amit nem tudok csak próbáltam :))
Tényleg? Komolyan mondod? - -kérdezte boldogan :D
Igen!
Háháá! Ez az! Ezt neked Viki!..
Ezutána mondat után Lillyre néztem, majd előre.. még egyszer Lillyre.. és ..
Mit jelentsen ez?! - vontam kérdőre..
Hoppá! - csak ennyit mondott..
Ez egy kellemetlen beszélgetés kezdetét eredményezte..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése