2011. október 11., kedd

Egy kis kaland..


Hát persze.. Kaptam egy ütést.. amitől kifeküdtem..
Mindenkit megnyugtassak! Elisont letettem a földre pár méterre tőlünk.. Szóval neki semmi baj nem esett! ;)
Odasiettek mindketten hozzám..
Te normális vagy?! Ordított John Zekevel..
Nem akartam.. Ez neked ment volna..De igazából Ő is megérdemli - mondta.. És kiindult az ebédlőből..
Na idefegyelj! - Most segítesz Nekem.! - mondta John és visszarántotta Zeket..
Ha már sikerült kiütnöd Gábit.. akkor hozd fel Elisont! Mert kettőjöket nem bírom egyszerre.. - mondta John..
Szóval John felvitt a 2.emeletre.. Zeke pedig Elisont hozta..
Ed mikor meglátta mi van.. Meglepődött.. De feltalálta magát, és keresett egy nővért..úgy, és elintézték, hogy egy szobába legyek Evivel..
Zeke lelépett..
John Elisonnal maradt kint..
 Ed pedig hazament Lillyhez.. :$
Otthon már jobb volt a helyzet,mert Vikinek sikerült lenyugodnia.. És Kevin is közrejátszott.. hisz végig vele volt.. :)
Lassan 3 órája alszik. Hallottam egy hangot.. De nem volt kedvem kinyitni a szemem.. sem jelet adni a külvilágnak így csak pihentem tovább..
Evi kezdett ébredezni. Csak John volt bent meg Elison.. Na jó én is.. csak "eszméletlenül"..
Ed?! - kérdezte Evi kómásan..
Evi! - kiáltott fel John..
Nem, nem John vagyok! Ed mindjárt jön.. ezután a kijelentése után John kiment és felhívta Edet..
Először nem vette fel a telefont.. bekapcsolt az üzenetrögzítő..
John közölte a hírt, hogy Evi felébredt és, hogy vele akar beszélni..
De azt nem is meséltem mi történt ez alatt a 3 vagy 4 óra hossza alatt még én pihentem..
Hát Ed meg Lilly egymásba gabalyodtak..:$
De kezdjük az elején..
Ugye Ed elment amikor engem kiütöttek.. Hazament..Vikiék voltak otthon..
Megkérte Vikit, hogy adja meg a hotel címét, amelyikben megszálltunk..
Nem nagy örömmel.. De megadta neki..
Ed elviharzott a hotelba..
Csak Lilly volt a szobában..
És valaki kopogtatott.. Kinyitotta..
Egy csókkal köszönt neki Ed.. Igaz Lilly is viszonozta a csókot.. :)
Gábi?! - kérdezte a csók után Lilly..
Bent van a kórházban.. - Ment gyorsan a válasz..
Semminek sem kelett történnie.., mert
leteperték egymást..
Gondolom elszórakozhattak, mert ezt az állapotot John zavarta meg az üzenetével, hogy Evi felébredt..
Ed! - Ezt nem szabadott volna! Evi a barátnőm! - mondta Lilly..
Igazad van!..sütötte le a fejét Ed ..
De ezt ne áruljuk el senkinek! Ez a kettőnk titka marad örökké mondta Ed..
Csak még egy utolsó csókot..  Mondták egyszerre.. És ajkuk összeért "utoljára.."
Összeszedték magukat és bementek a kórházba..
Eközben én is felébrédtem.. és Evit kifaggadtam, hogy mit csinált..
Azt hittem leesek az ágyról..
A borotvapengékkel vagdosta magát..
Hát persze.. Akkor ezért vannak bekötve a csuklói.. Esett le nagy sokára..
De miért Evi?! - kérdeztem aggódva..
Lilly és Ed..
Nincs semmi kötük! - próbáltam nyugtatni..
De Ed akarja..És.. engem már nem szeret.. mondta..és sírásba tört ki..
Megérkeztek a kórházba..
Lilly Johnt kérte számon, hogy hol vagyok.. mondta hogy bent fekszem..mert..
MI?! Ed.. nekem ezt mért nem mesélted?! - vonta kérdőre Lilly..
Hát.. tömör voltam.. és az igazat mondtam..
Hát végül is ez igaz.. - mondta Lilly..
John benézett.. Látta hogy mind a ketten ébren vagyunk..
Evi! Itt van Ed is beszélsz vele? - kérdezte John kedvesen :)
Nem!.. mondta .. Én.. Én.. Lillyvel akarok beszélni..
Johnnal összenéztünk..
Meglepődtünk mindketten.. O.o
John kiment és megüzente Lillynek, hogy Evi beszélni akar vele..
Lilly bejött hozzánk..
Addig kint Ed elmesélte Johnnak, hogy mi is történt...
John kikerekedett szemekkel hallgatta Ed beszámolóját..
Evi.. sírva.. de kibökte Lillynek, hogy "odaadja" neki Edet!..
Lillynek felcsillant a szeme.. de Nem! Megnyugtatta Evit.., hogy semmi sem törént köztük.. legalább is ezt hazudta.. ;)
Majd kiment a fiúkhoz..  Jedwardék faggatni kezdték Lillyt, hogy mi volt bent..
-Áá.. semmi olyan..Megnyugtattam affelől, hogy nincs köztünk semmi :) és egy erőltetett mosolyt varázsoltLilly az arcára..
John átpasszolta Elisont Lillynek.. És bejött hozzám..
Én éppen készülődtem.. Mert engem szerencsére nem tartottak bent.. csak ellátták a fejemen a kis sebem, amit az ütéskor kaptam..
Gábi! - kezdte John..
Nem érdekel az a szerencsétlen alak, akivel az ebédlőbe enyelegtél.. Csak 2 dolgot akarok megtudni..
Lefeküdtél-e vele.., és Miért mondta azt, hogy megérdemelted azt a pofont, amit nekem szánt de végül téged talált el..?! - kérdezte John..
Csak egy nagyot nyeltem.. és..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése