2011. október 7., péntek

Haza a Babával.


Amy Childs.. Szerintem mindenkinek ismerős a neve, aki követte a CBB-t..
Sejthetitek, hogy nem szimpatizálom azt a plasztik babát..
De kezdjünk mindent az elején..
A fiúk beköltöztek a házba.. Ez még elviselhető volt.. De utánna, amikor forrósodott a hangulat..
Eközben, kint .. az Én világom egyre jobban omlott össze..
Mindennap valami szennyet írtak rólunk a napi lapok.. Ha elmentünk valahova kinéztek.. Anyámmal nem békültem ki, csak jobban elmérgesedtek a dolgok..
A baba.. John.. Evi és Viki.. Csak miattuk tudtam nap, mint nap felkelni.. És szembenézni a nehézségekkel.. :)
Lassan eljött a várva várt nap! Hazahozhatom a babámat! El sem hiszem! :)
A lányok velem jöttek, azaz úgy volt, hogy Viki is jön.. de Kevinnel volt néhány megbeszélni valójuk..
Szóval csak Evivel mentem el a babáért :)
Már a megszokott módon.. Csak néztek minket..
De..! Nem fogalalkoztunk a kívülállókkal..
Hisz ők nem tudnak semmit!.. Csak azt, amit a pletykalapok írnak..aminek a 90%-a fikció.. Csak az a probléma, hogy az emberek erről elfeledkeznek.. és elhiszik.. és ezek által elítélnek..
Megkerestünk egy nővérkét, aki segített és elintéztük az iratokat..
Elindultunk a kisbabával haza! :)
Annyira boldog voltam!
Azzal voltam, hogy ezt a napot semmi, az ég világon semmi sem tudja elrontani..
Hát..
Milyen meglepő..
Tévedtem!
Mire hazaértünk, Vikinek és Kevinnek sikerült megbeszélni a dolgaikat, úgyhogy szent volt a béke. Sikerült egymásra hangolódniuk:$.
Ez a nyugalom is csak addig tartott, amíg nem kezdődött el a CBB aznap esti adása..
Amiben a Nagytestvér azt az utasítást adta, hogy John és Amy .. Házasodjanak össze..
Meg állt bennem az ütőér..
...
Ugyebár ha valakit el veszel, akkor a szokás hogy megcsókolod az oltárnál.. Itt is ez történt.. John és Amy még ha nem is sokáig.. akkor is összeértették az ajkukat.. Nem akartam, hogy lássák a többiek, hogy teljesen összeomlok.. ezért bementem a szobámba, azzal, hogy a mai részt már nem nézem tovább, mert itt a baba és rá is kell figyelni!
Bevették. :)..
Éjfél fele járhatott.. Amikor felriadtam.. Kirázott a hideg.. és elkapott a sírás..
Féltékeny voltam arra a  nőszemélyre..
Elővettem egy nagyobb utazótáskát.. Összepakoltam a legszükségesebb dolgoaimat, ami nálam 2 pár magassarkút, kézpénzt és néhány váltó cuccot jelent. Cska most nem egyedül vagyok, hanem itt a baba.. szóval Neki iseltettem a legfontosabb dolgait..
És..
Elindultam a babával a kezemben. A másik oldalamon egy utazó táskával..
Siettem a kocsihoz.. Amikor arra lettem figyelmes, hogy valaki sír.. Legalább is szipogást hallottam..
Meglestem , hogy ki az.. Velem egykorú lány lehetett.. Odamentem hozzá.. Megkocogtattam a vállát.. Felém fordult.. és..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése