2011. október 17., hétfő

Összezárva!


Johny, Te miért fetrengsz a földön Ezzel itt? - nyávogta Amy.. (ugyan ki más?!..)
Mielőtt válaszolhattam volna megcsörrent a telefonom..
Még mindig Get Up And Dance a csengőhangom..Mikor John ezt meghallotta elmsolyodott.. :)
Akkor most hova megyünk? kérdezte Amy Johntól..
Johnnak sem sikerült válaszolnia, mert meglátta a rémült ábrázatomat..
Mi?! Komolyan? Mi történt Elisonnal?! Azonnal indulok! - mondtam és leraktam a telefont..
John "ellökte" Amyt és odajött hozzám..
Miért mi van vele? - kérdezte aggódva..
Szerinted, ha tudnám akkor itt pazarolnám az időm?! - mondtam kikelve magamból.
Mivel Te vagy az anyja!.. És veled kéne lennie, és nem másra kéne rábíznod.. - mondta fennhangon.
Ezzel arra akarsz célozni, hogy rossz anya vagyok?!  - kiabáltam rá..
Mert nem így van?! - mondta flegmán.
Épp adtam volna neki egy pofont, de lefogta a kezem és magához húzott:$
Csak úgy forrt köztünk a levegő.:$
Ezt Amy is látta, hisz az óra előtt zajlottak az események.. Mivel nem Ő volt a középpontban, elkezdett hisztizni..
Na de Johhny! - kezdte..
Dolgunk van!.. Nem érünk rá ilyenekre.. - nyávogta.
Nem tudjátok milyen idegesítő.. -.-"
Menjél hív a barátnőd!.. - és ellöktem magamtól..
Mielőtt kimentem volna a korházból, nem bírtam ki.. és.. kimondtam, ami éppen a nyelvem hegyén volt..
Ne hidd azt, hogy Te milyen jó szülő vagy!..
Eljársz egy k*rvával nap, mint nap.. A gyerekeddel nem foglalkozol. - Vágtam egy elégedett arcot.. és kirohantam a kocsihoz..
De!
Mielőtt elindítottam volna a kocsit John beült mellém.. Amy nélkül O.o
Hát te?! - kérdeztem mérgesen.. Pedig a lelkem mélyén nagyon is örültem. :$!
Ne mondd, hogy rossz szülő vagyok! - mondta..
10 perc alatt hazaértünk..
Az út gyorsan telt.. Még is hosszúnak tűnt, mert nem szóltunk egymáshoz.. És még a rádiót sem kapcsoltuk be a nagy sietségben..
Mire felértünk a lakásba senkit sem találtunk bent..
Bementünk mind a ketten.. Végig jártuk a lakást.. Visszakimentünk a nappaliba.. Ajtózáródást hallottunk..
John odarohat az ajtóhoz és rángatni kezdte.
Bezártak - mondta, és neki dőlt az ajtónak..
Ezt már nem bírtam, és felhívtam Lillyt. Ordítottam vele a telefonba..
Én is örülök neked, hogy megérkeztél.. Ráadásul Johnt is sikerült magaddal hoznod.. így Ednek nem kell fáradoznia.. kacagott bele a telefonba.. Amúgymegnyugtatlak benneteket Elison jól van! Ja.. És kettesben lesztek, mert Vikiék elutaztak.. Szóval addig nem mentek el,  még nem beszélitek meg a dolgaitokat..
És lerakta..
Nem szándékoztam Johnnal beszélni..
Azaz de! Mert az érzelmeim azt diktálták, hogy igen, de az eszemre hallgattam.. és nem tettem.
Beültem a nappaliba.. Bekapcsoltam a tv-t és csak bámultam..
Nem tudtam mennyi idő telhetett el, mert amikor lustálkodom teljesen elveszítem az időérzékemet..
De..
Amikor felébredtem az ágyamban voltam.. És nem a kanapén, ahol elaludtam..
Kimentem a nappaliba, ahol Ő aludt még..
Annyira édes*-*.
Nem ébresztettem fel..
Csak ültem a fotelban és néztem milyen édesen szuszog..
Amikor is..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése