2011. október 6., csütörtök

A CBB..


Felkeltünk.. Azaz csak John, mert összeakart dobni egy meglepetés reggelit, de nem sikerült szegénykémnek, mert összetört egy poharat.. és a csörömpölésre felriadtam..
Kimentem megnézni hogy mi az.. hát amilyen ügyes vagyok, naná, hogy beleléptem egy kisebb szilánkba ami elpördült, mikor eltört a pohár..Szerencsére sikerült megúszni, és nem kellett kórházba menni. :)
Ameddig John feltakarított, Én készülődni kezdtem, hogy bemenjek a babához. :)
Mire kész lettem Evi és Viki kint ültek az étkezőasztalnál.. a kávéukat szürcsölgették..  Olyan ijedten néztek rám...
Ijesztő volt..
Nem értettem őket.. O.o
Lányok! Mi történt?! Miért néztek így rám?! - kérdeztem megrémülve..
Elkezdtem a kávémat inni.. eközben odacsúsztatták a ma reggeli újságot..
Félrenyeltem még az italomat is..
A címlapon Evi, Viki és Én fehérneműben.. a főcím.. Grimes testvérek rosszul választottak!
És.. Egy oldalt csak nekem szenteltek.. amiben azt részletezik, hogy mennyire rossz anya vagyok..
Azért, mert tegnap délután nem mentem be a babámhoz?!.. Emiatt rossz szülő lennék?! Fakadtam ki..
A lányok próbáltak megnyugtatni..
Eközben John felébresztette Edet:) Mikor kijöttek a szobából nem értették, hogy mi történt..
Odanyomtam az újságot a kezükbe.. "Köpni-nyelni" nem tudtak..
John behívott a szobánkba..
Először kiabálni akart, de lenyugodott megölelt és a fülembe súgta:Mindent megoldunk! Légy erős! Szeretlek! :$
Rengeteget jelentettek ezek  a szavak ráadásul Tőle:$
Köszönöm! - súgtam oda neki és megcsókoltuk egymást..
Kint Ed megnyugtatta Evit, hogy nem haragszik és megdícsérte, hogy milyen jól néz ki a képen a fehérneműbe. :)
Reméljük Kevin is ilyen jól fogadja majd a hírt, amikor hazajön! és reméljük azt is hogy még anyáék nem olvasták az újságot..
Sajnos ez nem így volt.
Dörömbölni kezdtek az ajtón..
Kinéztem.. Anya volt az, és eléggé dühös is.. A háta mögött, pedig felhőkarcolónyi újság.. Kinyitotam az ajtót .. és egy pofon fogadott..
Nagyon meglepődtem. Jobban mondva kiakadtam..
Emeltem a kezem hogy visszaütök, de csak kiviharzottam a lakásból..  Viki utánnam futott..
Beültünk a kocsiba és elhajtottunk. Egyenesen a kórházba..
Mindenki minket bámult.. Olyan rossz érzés volt..
John és Anya hívogattak.. de nem vettem fel..
Odamentünk egy nővérhez hogy eligazítson minket.. Erre csak ennyit mondott: Igaz! Annyira felelőtlen egy anya!..
Vikinek sem kellett több és egy rendbe szette a nővérkét..
Végül is hatásos volt, mert odavezetett minket a babámhoz. Arra jött egy orvos..
Annyira ismerős volt.. de nem tudtam behatárolni. Na mindegy..
Odamentünk hozzá..
Eléggé lenéző volt.. De megnyugatott, és közölte velünk, hogy a baba jól van, és ha minden jól megy 13 nap múlva haza vihetjük a babát.. : ) Ez megnyugatott..
Vikivel hazamentünk.. Anyám még mindig ott volt.. Mivel megütött, ezért rettentően haragudtam rá.. és kidobtam a lakásból..
Csak hárman maradtunk Evi, Viki, és Én..
A fiúk sosincsenek otthon..:| Mindig van valahol jelenésük.. na jó.. ez érthető, hisz ők a JEDWARD.. de akkor is..
Ettől csak még rosszabbul éreztem magam és elvonultam a szobámba..
A lányok utánnam jöttek.. Behoztak egy óriási doboz csokis fagyit, egy 100-as papírzsebit, és megnéztünk egy filmet.. Elaludhattam, mert reggel arra keltem fel, hogy John alszik mellettem.. és a lányok peidg sehol..
Felugrodtam.. John viszahúzott az ágyba:$
Ne! Ne menj!- súgta oda.hisz ez az utolsó nap az elkövetkezendő hetekben, amit együtt tölthetünk.. Holnap költözünk be CBB házba..
Úristen! - kiáltottam fel.
Már is eltelt 2 nap!?
Nem! Nem akarom, hogy elmenj! Ki fog átsegíteni a nehézségeken?! Nélküled összeomlok..
Gábi! - Ne beszélj butaságokat! Erős vagy! És itt leszek neked! Nyugodj meg! Szeretlek! - és csókolgatni kezdett.:$
Elmerengtem a gondolataimba..Eszembe jutott ,  hogy a csöppségünknek nem is adtunk nevet..
John! kaptam észbe.
Tessék! - mondta
A baba.. nincs neve...
Tényleg! - csodálkozott.. Legyen Jane! - mondta lelkesen. :)
Erre csak egy pofát sikerült vágnom.. és közöltem Johnnal, hogy magyar neve lesz a babának..
Na .. Sikerült összevesznünk..
Elegem lett belőle.. és átmentem Vikihez..
Ő ezen csak nevetett. :D Milyen gyerekesek vagytok.. - mondta..
JÉZUSOM! - igaza van!..
Kimentem Johnhoz bocsánatot kérni.. Meg akartam ölelni, de ellökött..
Ed látta mi történik.. Nem tetszett Neki, úgy hogy belefolyt a vitánkba..
Sikerült minket kibékítenie..
Nem mentünk sehova.. Egésznap Johnnal vloltam.. Viki egésznap a telefonon lógott és Kevinnel beszélt.. Ed meg Evi.. ők.. elvoltak egymással..:$
John és Én a nap hátralevő részében csak egymás karjaiban feküdtünk.. :$
Másnap jött a búcsú.. Nehéz, volt.. de meg kellett tenni..
Ezután egésznap a TV-re voltunk kattanva a Channel5-ot bámultuk naphosszat..
De! A legfontosbb!
A  babánál mindennap bent voltunk. :)
Viszont.. a jókedvünket hamar elrontotta, amit a tévében láttunk.. Hála a fiúknak és egy bizonyos Amy-nek..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése