2011. október 19., szerda

LÁTHATATLAN KIÁLLÍTÁS 2


Akkor még nem tudtam, hogy John. De, kezdjük az elején.
Leültem a fotelba, amit mondott az idegenveztő..
Egyszer csak arra leszek figyelmes, hogy valaki a nadrágomon lévő díszt kezdi el húzigálni..
Először azt hittem, hogy hogy beleakadtam valamibe, de amikor egy tenyér húzodott végig a combomon, akkor már tudtam, hogy nem.
Először rettentően megijedtem, mert nem szólt semmit, csak megfogta a kezem..
Ekkor esett le az egész.
Ő nem más, mint John! - Sikerült megállapítanom.
Jo.. John? - kérdeztem félénk hangon.
Nem jött válasz, de azt éreztem, hogy neki támasztja a homlokomnak a homlokát.. és elcsattant a vaksötétben az a bizonyos csók, ami már annyi ideje váratta magát.:$
Válasz a kérdésedre? - kérdezte.
Megszólalni sem tudtam.:$
A hallgatás beleegyezés- mondta és fel akart húzni..
Várj! - mondtam
És visszahúztam magam mellé a fotelba.
Úgy voltam vele, ha már itt vagyunk, akkor beszéljük a meg a dolgainkat.:)
Mit is mondhatnék sikerrel jártunk, mert..:
Hát..Én.. Te.. Ez annyira zavaros..- kezdtem dadogni zavaromban.
Igen az.. De, hogy megérts.. Kezdem az elején..
Ugye Lillyék és Vikiék is azon ügyködnek, hogy kibékítsenek minket..
Amikor te tegnap elviharzottál Lillyvel, Edtől kaptam egy alapos fejmosást..
Beláttam igaza van..
Na jó nem mindenben, de a dolgok főbb részében igen.
És, gyerekesen viselkedtem.. Nagyon sajnálom, ha megbántottalak..
Amy az csak  azért volt, hogy féltékennyé tegyelek Zekés ügy miatt..
Amiket mondtam nem gondoltam komolyan ..
Gábi! Szeretlek! - mondta..
Jézusom.. Megpróbáltam felfogni mindent, amit mondott..
De csak ezt hallottam a fejemben "Szeretlek!""Szeretlek!""Szeretlek!""Szeretlek!"
Megszorítottam a kezét..és folytattam.
John! Én is nagyon szeretelkek! De hazudsz! Az emberek ok nélkül nem mondanak olyat,  mint amiket Te a fejemhez vágtál..
A Zeke, a CBB miatt vot, mert márott enyelegtél Amyvel..
Nem válaszolt..  Csak azt éreztem, hogy feláll, és elengedi a kezem..
Ne! John! Ne hagyj újra magamra! - mondtam szomorúan..
A sírás kerülgetett..
Ki mondta, hogy egyedül hagylak?!! - kérdezte.
Azt hittem, hogy nem fogsz válaszolni csak ki mész, itt hagysz, és ha beszélünk is az is csak a gyerekünk miatt lesz.
Gábriellá! Nem csinálok ilyet soha többé! Újra mefogta a kezem..Magához húzott..:$ és azt súgta oda nekem hogy SZERETLEK! :$
Én is szeretlek! - hangzott el a válaszom:$
Ezután a kis jelenetünk után kimnetünk a teremből..
Először furcsa volt, kimenni és hozzászokni a fényhez, mert még 1 órája a vaksötétben bolyongtam..
Kint Lilly ésEd vártak.
Sziasztok! - kiáltottam fel.
Mi ez a nagy boldogság Gábi? - kérdezte Ed.
Te csacsi.. Most komolya  nem látod? - kérdezte Lilly..
Csak nem? - kérdezte Edward..
De - válaszolta John..
Végre! - mondta egyszerre Ed ésLilly..
Mi ennek örömére megcsókoltuk egymást.. És ők is hasonlókép tettek..
És Gábi? Menjünk vagy maradjunk? - kérdezte Lilly.
Hova mikor merre? - értetetlenkedtem..
Hát este..
De minek mennétek?
Akkor ti mentek hotelba? - kérdezte.. és oldalba bökte Edet.
Rájöttem! :D - megböktem Lillyt és röhögni keztünk :D
Most jutot vaami az eszembe..
Lilly gyere! Hallod John még em tudja hogy Eli a kórházban van..
Jajj! tényleg!...
Tudod mit menjetekel Eddel és érezzétek jól magatokat :) Én pedig elmegyek Johnnal a kórházba..
 Gábi! Mivel arra kértél, hogy érezzem jól magam ezért veled tartanánk, ha nem zavarunk..Vagy szeretnétek kettesben lenni?
Hát.. öhmm.. -
Ezt igennek veszem! - mondta Lilly.
Oké, nem baj! Menjetek csak el ketten szükségetek is van rá hogy most kettesben leyetek! De! este mindenről be fogsz számolni, na jó legyen másnap reggel -  kacsintott és odamnet Edhez ;).
Na akkor mi a program? - kérdezte John.
Lilly és Ed elmennek és Mi is elmegyünk, mert dolgunk van :)
Tényleg és hova? - kérdezte John
Hát.. a kórházba..
Miért? Nem érzed jól magad, vagy mi történt? - kérdezte aggódva..
Nyugi! - és nyomtam egy puszit a szájára..
Én jól vagyok, de Eli nem, és bent van a fertőző osztályon, mert elkapta a Rota vírust,ami kis gyermekkorban nagyon veszélyes..
Nem mondott semmit..
Elköszöntünk Lillyéktől..és bementünk a kórházba..
Ott az orvosok megnyugtattak minket hogy jól van.. javul az állapota,de még 4 napig biztos bent kell tartani..
Csak az nyugtatott meg minket, hogy tudtuk, hogy biztos kezekben va..
Eljöttünk a kórházból, ahol majdnem 2 órát voltunk..
És most merre? -kérdezte John kicsit lehangoltan..
John! Ne! Ne csináld! Tudod, hogy jó helye van. Én  sem örülök, hogy bent kell hagyni! De! ha így meggyógyul akkor ezt ki kell bírnunk..
igazad van - mondta.
Háhá! ELismertél :D -csillant fel a szeem.
Erre nem mondott semmit csak megcsókolt:$
Eközben otthon nem alakltak ilyen jól a dolgok,mert...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése