2011. október 10., hétfő

Egy jól ismert hely..


Egy nagy vértócsában Evi feküdt..
Hisztérikusan mentőért kezdtem ordibálni..
John előkapta a telefonját, és metőt hívott..
Ed kirohant a szobából megnézni mi ez a felfordulás..
Mit ne mondjak.. Őt is sokkolta a látvány..
Kit nem?! O.o
Borzasztó volt..
Szerencsére a mentősök hamar kiértek.. Rohammentővel vitték be Evit..
Onnan tudom, hogy én mentem be vele.. és nem Edward..
A többiek autóval jöttek utánunk..
Evit az intenzív osztályra vitték..
A többiek is megérkeztek.. John odasietett hozzám! :) Megölelt! :$ El sem engedtük egymást..
Lilly Elisonnal a kezében és Edwarddal kézen fogva jött be a kórházba..
Viki teljesen kész volt.. még Kevinnek sem sikerült lenyugtatnia mert, ahogy meglátta  Edet Lillyvel.. Óriási hisztit csapott!
Edward Grimes! Ezt nem gondoltam volna rólad! A barátnőd az intenzíven fekszik, te pedig itt enyelegsz egy inposztorral?! - Ordította Viki..
Viki állj le! - mondta Kevin..
Nem, nem állok le! - kiabálta..
És te Lilly Smith! . vagy tudom is Én, hogy kicsoda! Nézd meg mit csináltál..
Miattad fekszik szegény Evi az intenzíven.. - Érted te ezt?! - és kezdte ráncigálni Lillyt..
Elég! - futottam oda hozzájuk!
Viktória! Nagyon gyorsan állítsd le magad! Lilly nem tehet semmiről!
Hogy, hogy őt véded? Mi lett veled Gábi?! Rád sem ismerek!
Ennyit ér neked a unokahúgod?! - vont kérdőre..
Rettentően mérges lettem!.. Próbáltam visszafoni magam! :)
Viki! Ne beszélj hülyeségeket! Most az lenne a legjobb, ha hazamennél és lepihennél! Jeleztem Kevinnek hogy induljanak.. És sikerült Vikit hazavinni! ;)
Remélem holnapra kitisztul Viki feje és megnyugszik.. - mondtam magam elé bámulva..
Biztosan! - mondta John. :$
Lilly elkezdett futni..
Ed utánna indult.
Nem! - Én megyek utánna! Te Evihez fogsz menni.. amint megteheted! Lillyt majd Én elintézem!
Beleegyezett.. Szóval John Elison és Ed.. kint vártak a folyosón.. Kevin és Viki hazafele tartottak.. Én pedig Lilly után rohantam..
Kalandos kis este! ;)
Lilly! kiabáltam utánna! Hozzátenném 12 cm-s magassarkúba nem egyszerű futni..
Végre megállt! ;)
Lilly gyere ide! Megöleltem. :)
Nyugalom! Tudod, hogy Viki milyen..
Nem gondolja meg mit mond.. csak beszél..és nem érdekli, ha meg bánt ezzel valakit..
Nem kell komolyan venned! - próbáltam megnyugtatni.
De .. Most ti Eddel összejöttetek?! - kérdeztem meglepődve..
Nem.. nem.. Én szeretnék többet! de..csak barátok vagyunk, mert Evi a barátnőm..
Jajj Te! :)
Na gyere menjünk vissza! ;)
Amikor visszasétáltunk a fiúkhoz és Elisonhoz.. Megláttam egy orvost, aki Evi kórterméből jött ki..
Doktor úr! - kiabáltam és odarohantam..
Kérem halkabban! - Itt betegek vannak!
Elnézést!  De hogy van Evelin?!
Nem túl jól..  - mondta..
Sok vért veszített..
Pont időben hozták be, mert később már nem tudtunk volna rajta segíteni..
Még nincs magánál..
Legkorábban holnap fog felébredni.. Majd akkor bemehetnek hozzá.. - mondta majd elsétált..
A kisbaba miatt nem tudtunk bent aludni.. De! Korán reggel visszamentünk Ed, John, Elison és Én..
Lassan 3 órája vártunk bent.. Felajánlottam, hogy elmegyek a büfébe és magammal vittem Elisont..
Így én sem mentem egyedül..  És a fiúk sem voltak egyedül..
Hát ez nem volt jó ötlet, mert sikerült összefutnom Zekevel..
Így kezdődtek a további félreértések..
Mivel..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése