2011. október 12., szerda

Amy Childs..


Kevin hívta..
Hé Öcsi!..  Nagy baj van! - mondta Kevin a telefonban..
Mi az?! - ugrott fel Ed rémülten.. Meglepődve szemléltem az eseményt..
Most nem tudok többet mondani!.. Siess! és hozd Gábit is! - és kinyomta..
Edward!? Mi van?!.. Nem válaszolt..csak rám nézett.. felvette Elisont, megfogta a karom.. felhúzott a földről.
Hívj Taxit! - mondta idegesen..
Minek?! Itt van a..
Nincs idő ilyen gyerekes kérdésekre..
Szerinted majd gyalogolni akarok?!
Nem! - mondtam mogorván...
Csak az, hogy KOCSIVAL vagyok!..
Ed rám nézett, mint ha szellemet látott volna olyn arcot vágott...
Most miaz?! Mit mondtam? - kérdeztem meglepődve...
Hát csak az, hogy te meg a vezetés.. - tette hozzá..
Hát.. Köszönöm szépen..
Na akkor add ide Elisont! Én megyek autóval.. Te meg hívj taxit! Vagy menj amivel akarsz!..
Megyek veletek! Csak annyi, hogy én vezetek..- Jelentette ki Ed, és kivette a kulcsot a kezemből..
Betettem Elit a babaülésbe.. Épp, hogy beültem.. Ed már el is indult..
Mit ne mondjak?!.. Hát Ed meg a vezetés.. Nem a legjobb párosítás..
Na mindegy.. :)
10 perc alatt hazaértünk.. Rohantunk fel az emeletre, ahogy csak tudtunk.. Magassarkúban és babával a kezemben nem a legegyszerűbb.. de sikerült..
Mikor beléptünk..
Lefagytam..
Viki tépte Lillyt..
Ed kezébe nyomtam Elit..
Viktória normális vagy?! és ráordítottam ..
Most mit pátyolgatod?! Lefeküdt Eddel..
Megcsalák Evelint! Érted te ezt..?! - mondta hisztérikusan Viki..
Kevin segíts már! kiáltottam oda neki...
Ed odarohant Lillyhez és felsegítette.. :$
Vikit beráncigáltam a régi szobámba..
Ez meg mi?! Normális  vagy Viki?! Tudom, hogy megvéded a barátnőidet meg minden.. de nem gondolod, hogy a megcsaláshoz 2 ember szükséges?!..
Szóval ezt Ednek is akarnia kellett..
Kérlek nyugodj meg! És kérj bocsánatot Lillytől..
Mi?! kiáltottrám és ráncigálni kezdett.
Igen! Bocsánatot fogsz kérni!..
Tudod hogy imádlak! Ovis korunk óta ismerjük egymást, és mindenbe együtt vagyunk benne, de ilyet nem csinálhatsz!
Szóval menj ki és kérj bocsánatot Lillytől..
Viki csak pofákat vágott..megölelt..és sírni kezdett..:/
Csengettek..
Kimentem.. Szóltam Kevinnek, hogy adja ide Elisont, és menjem be Vikihez.. Majd nyitom az ajtót..
Hát nem volt jó ötlet, mert kint John állt Amykével..
Amikor kinyitottam az ajtót.. Elment az a kevés életkedvem is.. Majd nem elestem Elisonnal..
John épp, hogy megfogott ..De egyből arrébb is tett.. Hogy Amyvel befáradhasson..
Még megszólalnom sem sikerült.. Csak álltam az ajtóban..
Lilly és Ed is csak néztek, hogy mivan.. O.o
Sziasztok! - Köszöntek egyszerre..
Hello - mondtam bunkón..
John.. Beszélhetnénk?! - kérdeztem meglepődve..
Most nem! Mint látod elfoglalt vagyok! - mondta és csak Amyvel foglalkozott..
Elison sírni kezdett..Persze..Éhes volt.. Lilly segített megcsinálni a tápszert.. de amíg nem evett Eli addig csak sírt..
Jooohn! - Nem tudnád ellhallgattatni a cseléded kölkét?! - kérdezte Amy..
Hogy mit mondtál az előbbrám, és a gyerekemre?! - Közeledtem Amy felé..
Tán nem hallottad ?! - nyávogott..
Nekem sem kellett több.. arrébblöktem John és Amynek ugrottam..
Végül Ednek és Johnnak sikerült szétszedni minket..
John Amyt pátyolgatta..
Nem tudjátok, hogy mennyire zavart..
Gábriellá! - mondta John határozottan..
Most azonnal kérj bocsánatot Amytől..
Mi van?!  - kérdeztem.. (értem már, hogy miért nem akar Viki bocsánatot kérni Lillytől.. Megalázó, az egyszer biztos..)
Hol élsz te?! Inkább dobd ki, mielőtt én teszem meg, és Amy felé vettem ismét az irányt.. De Joh elém állt ..és nem hagyta, hogy kidobjam..
Amy! talán jobb lesz ha elmész! - majd még este beszélünk.. mndta John és az ajtóban puszival köszöntek el..
Mielőtt neki eshettem volna Johnnak..
Valaki betette a zárba a kulcsot..és kinyitotta az ajtót..
A látogatóink nem mások voltak, mint...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése