2011. október 8., szombat

Pesten.


Mert..
Ugye, most nem Londonban voltunk vásárolni.. és, csak font volt nálam, meg 1000 ft.. Erre csak a pénztárnál jöttünk rá.. Még jó, hogy Lillynél volt bankkártya.. Életmentő! :D
Na..
Ezzel még nem ért véget a kis bevásárló túránk.. Mert nem sikerült megvenni mindent, amit kellett volna, úgyhogy még egy Aldit, egy Interspart és egy Tescot jártunk csak be..
Végül is tökre élveztem, mert a baba jól bírta.. Nem nyűgösködött, és Lillyvel tovább mélyültünk a beszélgetésbe.. A kedvencekre terelődött a téma...
 Zenére, kajára, színre..
Meglepődtem, amikor Lilly kiejtette JEDWARDÉK nevét.. Jó.. annyira nem, mert énekesek  na de akkor is.. Értitek..
Könny szökött a szemembe..
Nem akartam, hogy bármit is észre vegyen, ezért elfordultam, és a táskámban kezdtem valamit keresni..
 Ez nem jött be, mert Lilly is lányból van, és észrevette, hogy nincs minden rendben.
Mi a baj Gábi? Valami rosszat mondtam?! - kérdezte meglepődve..
Nem szólaltam meg.. Mivel már mindent megvettünk.. Szinte rohanni kezdtem a pénztárhoz..
Lilly csak futott utánnunk..
Lilly!  - böktem oda Neki..
Ha beülünk a kocsiba mindent elmesélek!
Jó! - kiáltott fel lelkesen!
Hát.. Nézz a babára! - mondtam Neki.
Ő itt John Grimes lánya..
Szegényt lesokkolhattam, mert megszólalni sem tudott..
Hogy mi?! Micsodaaa?! Csak viccelsz! - mondta
Csóváltam a fejem..
Jézus Atya Úr Isten! - John Grimes barátnőjével és kislányával élek együtt! - örvendezett..
Mesélj el mindent! - kérlelt..
Hát jó.. - mondtam..
Hát.. Tudod.. Először itt Pesten futottunk Vikivel velük össze.. És..
John sétálni maradt velem.. de Viki és Ed elmentek az aluljáróba, aminek az lett az eredménye, hogy Ed kórházba került.. Később én is.. És John  is..
A menedzserük Liam.. megpróbált eltűntetni Vikit és Engem a föld színéről.. Mint látod ez nem jött össze neki..
Akkor a szülők eltiltottak minket egymástól, erről mi nem tudtunk, utánna meg megszöktünk..
Később megint kórházban kötöttünk ki..
Susannal az ikrek anyjával összevesztem.. Kibékültem...
Utánna Evi, aki a rég látott unokahúgom.. Hozzánk költözött egy ideje.. És.. bejött a képbe az ikrek bátyja, Kevin is..
Hát.. Ed és Viki szétmentek.. És így jött a képbe Evi..
Viki összejött Kevinnel.. Kisebb nagyobb viták után..
Utánna teherbe estem Johntól.. Elutaztunk Londonba.. Pontosabban odaköltöztünk... Megszületett a baba..
Hozzátenném , akinek még most sincs neve.. Se semmilye, csak egy anyja.. aki egy roncs.. és egy sztár apja.. aki a CBB-ben egy k*rvával enyeleg..
Azt hiszem, ennyi a történetem.. Dióhéjban..
Lilly ! Hahóó! - szóligattam.
Ja.. Igen itt vagyok! Woow! Elképesztő! - ámuldozott. :)
És.. és.. bátrotalankodott..
Igen, Mit szeretnél? - Kérdeztem
Ööhhmm.. Hát.. Lehet, hogy nem ez a legjobb pillanat, de.. Tudnál mesélni Edről! és..és bemutatnál Neki? - bökte ki nagy sokára..
Ráléptem a fékre..  És úgy néztem rá.. mint aki embert akar ölni..
Ezt nem kellett volna.. - motyogta maga elé..
Nem! Nem! Semmi baj! - Csak.. Ez most nehéz..
Hazaértünk.. Bepakoltunk a hűtőbe, összedobtuk egy light-os vacsorát.. Megfürdettem a babát.. Lilly is segített :)
Most te jössz! - mondtm Neki.
Értetlenkedett..
Na.. Mesélj te magadról!
Hát..
Nekem nem olyan érdekes az eddigi életem.. Inkább csak fájdalmas..
Kiskoromban autóval utaztunk, amikor a szüleim vitatkozni kezdtek.. nem figyeltek az útra.. és frontálisan ütköztünk a szembejövő autóval.. Ők a helyszínen meghaltak.. Én épp bőrrel megúztam.. De nem volt senkim.. Úgyhogy egy árvaházba kerültem.
Több család is magához vett.. pontosabban 2.. De egyszer csak azért, hogy pénzt kapjanak.. máskor pedig, hogy az apuka kiélje testi vágyait.. Ami szerencsére nem sikerült.. és mostanáig egy nevelő intézetbeéltem.. De elegem ett.. és.. Megszöktem.. És itt vagyok veled!
Na.. Ez engem sokkolt le..
Szegénykém.. Sajnálom! - mondtam..
Semmi baj!  -mosolygott..
Eközben a baba elaludt..
Mi is alváshoz készülődtünk, amikor arra lettünk figyelmesek, hogy a bejárati ajtón fény szűrődik be.. És...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése