2011. október 4., kedd

Az újság.. a kórház..


Nem hittem a szememnek..
A címlapon ez állt: A Grimes testvérek foglaltak!
A cikkben pedig ez állt:
John  Grimes és Tilda Bresner (ez a lotyó a fiúk sajtósa..) Nem egy pár! De..
Johnnak van barátnője..és tegnap született meg a kislánya, akinek a nevét nem árulta el..
Edwardról és Kevinről ilyen hírrel nem tudunk szolgálni.. de az biztos, hogy nagyon boldogak együtt a szerelmeikkel.. És ott volt egy kép Vikiről és Kevinről, és Eviről és Edről.. Olyan édesek voltak. :)
Johnról nem volt kép.. (de ez érthető, ha most Ő egydül pózolna a magazinok kedvéért.. eléggé fura lenne, hogy van párja.. de kép meg sehol..)
Ez annyira édes. :$ A fiúk felvállaltak minket. :)
Felhívtam a lányokat.
Evi nem vette fel, ezért Vikit próbáltam..
Sikerült!
Felvette..
Elég fura volt.. de mondta, hogy fél órán belül bent lesznek..
Lesznek? de Én csak kettőjüket akartam.. Mindegy.. ha már a család jön.. összekéne szednem magam. :)
Hát.. abból a félórából egy óra lett.. De nem baj, mert addig elcsoszogtam letusolni és a legfontosabb megnéztem a babámat. :)
Mire visszamentem a szobámba mindenki bent volt:) Szó szerint mindenki..
Jed szülők, Anyuék, Eviék, Vikiék, és persze John :$
A szoba tele lett ajándékokkal és virágokkal. :)
Beszélgettünk.. Elvoltunk.. Minden békés volt, mindaddig amíg Liamre és a babára  nem terelődött a szó.. ..
Megnyugtattam a nagyszülőket, hogy minden renben van a kis Jedet illetően, mert mielőtt bejöttem volna a babánál voltam, és minden rendben volt..
Én és az a nagy p*fám.. -.-"
Egy nővérke rontott be.. olyan rémisztő volt az arca, mint aki szellemet látott ..
Mindenkit kiküldött.. csak John és Én maradhattunk bent..
A nővér elmondta, hogy a kisbabánál gondok adódtak és leállt a légzése..
Tovább nem értettem.. Kiborultam, és üvöltve kirohantam a szobából..
Nem tudjátok elképzelni, hogy mennyire rettenetes volt hallani, hogy a kisbabám meghalhat...
John és a nővér utánnam jöttek..
A többiek nem értettek semmit..
Sikerült lenyugtatni.. és.. 10 perc múlva egy másik nővér jött ki hozzánk.. közölte, hogy a baba jól van..
Istenem! Köszönöm! kiáltottam fel majd sírva John karjaiba borultam..
Odajött egy orvos.. aki tájékoztatott minket, hogy ha nem történik  semmi gond.. akkor 2  maximum 3 hét múlva hazavihetjük a csöppséget..
Visszakísértek a kórtermembe.. Későre járt.. Mindenki hazament.. Johnt kivéve.. ott maradt velem.. és elintéztük, hogy bent aludhasson.. :$
Másnap jött a nővérke.. kicsit félt tőlem, mert .. teljesen más milyen volt, mint ez előtt.. , hisz tegnap rendesen ki keltem  magamból.. de ez érthető..
Közölte velem hogy holnap hazamehtek. Nagy volt az öröm. :D John ennek örömére adott  egy csókot.*-*  :$ Sajnos ezt a pillanatott a telefoncsörgés megzavarta.. Mennie kellett.. :|
De..nem baj.. holnaptól már több időt lehetünk együtt - gondoltam.
Hogy ne unatkozzak felhívtam Evit és megkértem hogy jöjjön be Vikivel.. Csak ketten!
és..és
Teljesítették a kérésem.:)
Egész estig bent voltak.. Jót beszélgettünk.. Egy kicsit pletykáltunk a fiúkról:$
Csodálkoztam egy kicsit, hogy, milyen jól megvannak.. annak ellenére, hogy Ed és Vik.. Evi és Ed..
Értitek..:)
Még beszélgettünk egy keveset,  de menniük kellett.. és Én is fáradt voltam.
Másnap reggel..
Eljött a várvavárt nap! - "ugrottam" ki az ágyból.
Hazamehetek! - örvendeztem..
De..
Eszembe jutott a baba.. Őt itt kell hagynom.. Ez nem töltött el valami jó érzéssel.. Nem a kórházzal volt bajom .. de.. senki sem szeretné "magára" hagyni a 3 napos csecsemőjét..
Anya jött el értem :)
Látta, hogy valami nem stimmel..
Elmondtam neki..
Megnyugtatott. :)
Gábi! Nyugodj meg! Tudom, hogy minden anyának a gyermeke a legfontosabb! De nyugodj meg jó kezekben van!
Akárhogy próbáltam megcáfolni a hallottakat.. anyának igaza volt..
Hazaindultunk..
Hát.. az elkövetkezendő 3 hetünk nem telt valami unalmasan.. mert...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése