2011. október 22., szombat

Evi visszatér..


Mert..
Ed és Lilly nagyon jól érezték magukat otthon kettesben.. :$
És Evi megjelent..
De kezdjünk csak mindent az elején ;)
Viki és Kevin Oroszországba utaztak, mert Kevinnek fotózásra kellett menni, és Viki még úgysem volt Oroszországba, meg nem akartak "egyedül" lenni..
Szóval elutaztak, és csak 2 hét múlva jönnek vissza..
Így Ed és Lilly kihasználhatta az eléük tárulkozó lehetőséget.. Kettesben lehettek.:$
John és Én elmentünk abba a kis közértbe, ahol megismerkedtünk.. Nosztalgiázni kezdtünk.:$
És arra emlékszel, hogy hogyan ismerkedtünk meg? - kérdeztem tőle. :)
Persze! - mondta és elkezdett mesélni.
Itt álltál. - mutatott a nutellás polcok elé. Én pedig épp itt, ahol most..Észrevettük egymást.. Te pedig felismertél. De, ha Én nem jövök ide hozzád, akkor most nem lennénk együtt. - mondta.. és a padlót bámulta.
Ezt honnan veszed?  - kérdeztem meglepődve..O.o
Olyan bátortalan voltál.. Nem is sikítottál fel.. Pedig a fanok, ha felismernek sikítozni kezdenek és lerohannak minket. Te nem ezt csináltad. Más vagy! - mondta és rám kacsintott.
Ahham - nevettem rá. :D
Ezzel azt akarod mondani, hogy nem vagyok eléggé belevaló? - kérdeztem és felhúztam a szemöldököm.
Háát.. - jött ez a rövidke válasz..
Na majd megmutatom neked! - jelentettem ki ..
És mit akarsz csinálni? - kérdzte önfeledten mosolyogva..:D
Fogós kérdés! Magam sem tudom.. - mondtam csüggedve.. :\
Hát, Nekem lenne ötletem..  - és kacsintott.. ;)
Képzelem! - mondtam és megcsókoltam. :$
Az édes csókunkat egy hívás zavarta meg..
Evi volt az..
Tágra nyílt szemekkel néztem a telefonom.. mielőtt lejárt volna a csengés gyorsan felvettem.
Mielőtt beleszólhattam volna.. Evelin tette meg és ezeket vágta a fejemhez:
Utállak! Minden a Te hibád! Soha ne keress se Te, se Ed! Nem érdekeltek! Csuklott el a hangja.- és kinyomta.
Értetelenül néztem magam elé..
Mi a baj Gábi? Mit mondott? - kérdezte John.
Menjünk haza! Most! - mondtam idegesen..
Beültünk a kocsiba..
Én vezettem..
Csodálom, hogy éppségben hazaértünk, mert nagyon ideges voltam, és olyankor nem szabad volán mögé engedni.. De erre szerintem John is rájött, mert amikor kiszálltunk a kocsiból kijelentette, hogy ha vele vagyok, soha többé nem vezethetek, mert életveszélyes vagyok..
Nem nagyon érdekelt mit mondott, csak arra tudtam gondolni, amit Evi mondott 15 perce a telefonban..
Felrohantunk, megnézni mi történt..
Lilly és Ed a nappaliban ültek egy-egy lepedőbe csavarva, és rémülten nézték egymást..
Bementem a nappaliba hozzájuk.. John jött untánnam.. Jól tette,mert később elmérgesedett a helyzet..
Mondd azt hogy nem! - kiabáltam rájuk!
De. - Hajtották le a fejüket..
Gábi! Nyugalom! - próbált John nyugtatni.. Hát.. Sikertelül..
Engem ne nyugtatgassál! - förmedtem rá szerencsétlenre..
Normálisak vagytok? Mindennek van határa! Nagyon örülök, hogy ennyire összemelegedtetek, de ez azért már sok, hisz Lilly.. Evi a barátnőd..  Edward! Te meg Evi..
Nem tudom, hogy voltál erre képes!..
Nem érdekeltek! Lilly Smith van 1 órád, hogy összeszedd a dolgaidat, és eltűnj a családom és az én életemből! - jelentettem ki.
Hogy mi?! - kérdezte az előbb említett személy, és a fiúk egyszerre.
Jól hallottad! Ez több a soknál! Csinálj, amit akarsz! Engem már nemérdekelsz! Még 59 perced van.. Ahogy ezt kimondtam John felkapott és bevitt a szobába..
Ezt Te sem gondolhatod komolyan! - mondta elhűlve
Csak hiszed! Most azt ne mond, hogy az Ő oldalukra állsz! - kiáltottam rá Johnra..
Nem, Nem állok senki oldalán sem. Nem akarok belekeveredni.. És Neked sem kellene.. - mondta.
John Grimes! Szerinted Én akartam? Hát NEM! Érted?! - förmedtám rá..
Mielőtt bármit is mondhatott volna, dörömbölést hallottunk kintről..
Kimentünk mind a ketten.. Lilly és Ed még mindig egy szál semmiben..
Nem nyittok ajtót? - kérdezte John.
Így? - kérdezte Ed.
Mert, hogy kéne? -kérdzetem flegmán..
Nyitoooom! - mondtam..
Amikor kinyitottam az ajtót nagyot néztem.. 2 "egyenruhás" személy állt előttem.. Akik nem mások voltak, mint...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése