2011. október 13., csütörtök

Lea


Anyám volt és a.. a.. Nővérem..
Na igen ezt , nem említettem.. Igazából azért, mert nem valami jó a kapcsolatunk..
Van egy nővérem, aki 2 és fél évvel idősebb, mint Én..
És a legrosszabb, hogy anyám kedvence..
Leának hívják.. Szőke a haja.. Barna a szeme.. Modellként dolgozik valamilyen cégnél.. Bár nem tudom, hogy hogyan mert az alakja nem a legtökéletesebb.. Imádja a divatot.. Teljesen mások vagyunk! :)
Más az ízlésünk.. A dolgokhoz a hozzáállásunk.. És ez anyámat mindig is zavarta, mert mindig olyanra akart formálni, mint Lea.. Csak.. Nem sikerült neki! ;)
Mint, ahogy azt már említetem Ő anyám kedvence.. Amit minden alkalommal kihasznál.. Ennyit a nővéremről..
Hát ti?! - támadtam le őket..
Anyám el kezdett nyálaskodni..
(Csodálkoztam, hisz lassan 2 hónapja nem beszéltem vele! És ennek örültem.. 5.-es korom óta nem volt jó a kapcsolatunk.. és ezt nővérem a mai napig ki is használja. Tudom, hogy furcsa.. hisz, amikor terhes voltam törődött velem.. És megvédett mindig, és bármit megtenne értünk..de irányítani akart.. Én ezt pedig sosem tudtam elviselni..
Ez van..
Hát Gábi! Már nem is örülsz a jó édesanyádnak?! És nézd kit hoztam el hozzátok! Leát! - mondta nagy örömmel. :)
John, Ed és Lilly csak néztek..
Hát igen gyerekek!  - Van egy nővérem.. Ő itt Lea!
Lea ők itt Lilly, Ed és John.
Sziasztok! - mondta kedvesen..
Valami nem stimmel..  Sántít a dolog.. - súgta egy belső hang..
Hát.. nekem nem volt semmi mondani valóm anyám és nővérem számára.. Úgy, hogy szerettem volna, ha minél hamarabb elmennek..
Odamentem Lillyhez és mondtam neki, hogy majd mindent elmesélek, de most segítsen lerázni anyámékat..
Természetesen nem sikerült..
Mert..
Amikor mondtam, hogy nagyon örülök, hogy eljöttetek, de most annyi a dolgom, és a Fiúk is el vannak havazva ..
De találkozhatunk valamelyik nap.. Dumával próbáltam lerázni őket..
Gábi! Ne mondj butaságot! - szólt közbe John és füligérő szájjal vigyorgott. És folytatta:
Nem zavartok!.. Gyertek bentebb! Üljetek le ! Kávét vagy valamit hozhatok?! - kérdezte
Azt hittem, hogy Neki esek anyámék előtt.. O.o
Eközben anyám épp játszani kezdett Elisonnal.. De nem akartam, hogy nála legyen.. ezért kivettem a kezéből, és bevittem Vikiékhez a szobába..
Bementem a szobámba, ahol Kevint és Vikit hagytam!..
Most lenne egy kérésem! Kérlek vigyázzatok Elisonra, mert itt van anyám és nővérem.. és nem akarom hogy velük legyen..
Mi?! - kérdezte Viki meglepődve..
Igen jól hallottad! mondtam.
Oké.. oké.. persze vigyázunk rá.. Majd elmegyünk sétálni és benézünk Evihez is.. és majd jövünk.. mondta Viki.. :)
Köszönöm! -Életmentők vagytok mondtam és visszamentem a nappaliba.. ahol már nagyban folyt a csevely..
John még a konyhában tevékenykedett.. mert anyámnak csinálta a kávét..
Lilly és Ed nővéremmel beszélgetett ..
Odamentem Johnhoz.. és magamhoz húztam.. :$
Édesem! - mondtam flegmán.. Miért akarod, hogy itt legyenek?! Hisz neked randid van Amykével.
Az lehet Drágám- mondta hasonló hangnemben..
De látom, hogy dühít, hogy itt vannak.. És ez vicces! Szóval használjuk ki .. kacsintott és  vitte anyámnak a kávét.. ;)
Eközben bent a szobában Viki elmesélt mindent Kevinnek.. Aki megértette, hogy miért viselem nehezen, a nővéremmel való találkozást..
Kint kezdett a hangulat olyan.. feszültté válni..
Lea belopta magát Lilly és Ed szívébe a "kedveskedésével".. Mindig is szerette elvenni a barátaimat..
Anyukám pedig Johnnal csinálta ugyan ezt..
Később..
Kicsikori sztorikat kezdett anyám mesélni..Egy megalázó volt.. Kettő Leát istenítette .. Besokoltam.. Egyszóval..Sikerült összevesznünk..
Már megint.. Lea így, Lea úgy.. A Kedvenckéd! Nem igaz, hogy nem sikerül felfognod lassan 50 éves korodra, hogy 2 rohadt gyerek nem egyforma még ha ikrek is! - ordítottam anyámmal..
Gábi! Most állítsd le magad emelte fel Lea a hangját..
Mert, ha nem?! Megint az lesz, mint amikor 13-14 éves voltam, hogy belemarsz a kezembe a műkörmöddel és  véraláfutásos lesz a kezem?! - Ordítottam rá.
Hát azt nem .. de..  ha nem fejezed be.. akkor..
Akkor mi?! -kiabáltam ..
És..
Repült egy pofon..
Igen.. anyám életemben háromszor ütött meg... De nővérem, Ő nem. Vele mindig verekedtem .. és mindig Ő nyert..
Viki és Kevin kinéztek.. Látták, hogy az egyik arc felem tiszta vörös..és, hogy mindenki lélegzet visszatartva követi az eseményeket..
Mi most elmentünk sétálni! - mondta Viki, és elment Kevinnel és Elisonal..
Na jól van.. Most már igazán elegem lett belőled! Kib*szottul nem érdekel, hogy idősebb vagy nálam, és hogy ott van a barátod George..akivel már több mint 2 éve együtt vagy!.. Attól még nem vagy jobb nálam! Ordítottam..
Lilly bevitt a szobámba, hogy nyugodjak le.. Addig John  és Ed elköszöntek Anyámtól és Leától..
Fura módon a nap további része sem telt békés hangulatban, mert...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése