2011. október 18., kedd

LÁTHATATLAN KIÁLLÍTÁS 1.


Elison lebetegedett, Ed és Lilly még jobban összemelegedtek.:$ Persze.. ez sem tartott sokáig..
Akkor Amyt sikerült lekaparni Johnról:$ .. Persze, hogy semmise menjen simán kaptam egy telefon hívást, amitől azt hittem hogy megbolondulok..
De! Mindent kezdjünk csak az elején!
Megérkeztünk Pestre. Lilly elrendezte a poggyászainkat. A reptérről autóval az út körülbelül egy szűk óra.. Szóval volt még egy kis időm aludni.
Hazaértünk..
Mit is mindjak?!
Óriási káosz fogadott minket.  Pelusok a kuka melett. Ruhák összevissza. Cumisüvegek a pulton. Hát nem ilyen fogadtatatásra vágytam.
De se baj hisz a barátaimmal lehetek és persze a kislányommal!
Sziasztook!- kiáltottam fel és rohantam tárt karokkal Vikihez.
Hát szia!Te! - mondta nagy örömmel.
Hiányoltalak! - mondta.
Én is! -Hidd el! Majd mesélek.. Igaz semmi olyan.. de még is! - mondtam és vigyorogtam össze vissza.
Baba sírásra lettünk figyelmesek.
Jaj! Gábi! Van egy rossz hírem. - mondta Viki komolyan.
Úristen? Mi az? -kérdeztem meglepődve.
Elison.. Beteg. Most komolyan!. tegnap óta megy a hasa.. és nem is olyan rég visszajött a tápszer is..
Berohantam a szobába ahonnan jött a sírás.. Épp Kevin ringatta... de nem járt sok sikerrel, mert ugyan úgy sírt..
Jézusom! Biztos rota - mondtam és átvettem Kevintől.
Lilly! - kiabáltam neki.. De nem jött válasz.. Nem csodálkozom.. Éppen telefonon trécselt Eddel. :$
Kevin még egy órát tudnál rá vigyázni?
Persze. De hova mész? - kérdezte.
Letusolok elkészülöm, iszom egy kávét.. És elmegyünk az orvoshoz.
Veled megyek! - mondta Viki. :)
Bő félóra alatt készen lettem.. És az orvoshoz vettük az irányt.. Eközben egész végig dőlt belőlünk a duma.
Képzeld. Nem fogod elhinni,hogy Lea és George szakítottak.. és tudod kivel ismerkedett meg Lea egyből a szakításuk után? Na kivel? - kérdeztem.
Nem tudom! Mondjad már - sietettet Viki.
Liammel.
Láttátok, volna azt az arcot amit vágott.. Leírhatatlan és ijesztő volt..
Ezt komolyan mondod? - kérdezte elhűlve.
Szerinted viccelnek ilyennel?! - forgattam a szemeimet..
Igaz.. Nem ilyennel még te sem viccelődnél - mondta.
Odaértünk a kórházba. Ott Elsion állapota rosszabodott.. Ezért bent tartják..és a fertőző osztályon kezelik..
Nem nagy örömmel.. de muszáj volt ott hagynom..hisz egész nap csak nem állhatok ott..
Gábi! Ne csináld! Tudod, hogy biztos kezekben van! Nyugi!Lenne kedved valamit csinálni, hogy egy kicsit el tereljem a gondolataidat erről és úgy összevéve mindenről? - kérdezte
Hát. Nem is tudom..
Ja.. Te ezt kérdésnek értetted? Parancsnak szántam! ;) Jól fogod magad érezni! Ismersz! Biztosítom a jókedved! - berángatott az autóba.. Felcsavarta a hangerőt és elindultunk.
Egy kávézóba mentünk. A Notredamusban.. Nem ittunk alkoholos italt.. csak alkoholmentes koktélokat. Jót beszélgettünk.. Elmeséltünk mindent egymásnak. Jó volt , mint  általánosban.
Egy jót pletyiztünk.:D
11 fele járhatott, amikor hazafelé vettük az irányt..
Kevin már aludt. Lilly is.. De hagyott egy üzenetet az ágyamon, amiben ez állt.
Holnap amit terveztél program, mindent mondd le! Van egy meglepetésem! Legyél kész reggel 10-re. Jóészakát Lilly.
Vikivel még fent voltunk egy kcsit.. Megvártam még letudol.. és még beszélgettünk. Éjfél fele lefeküdtünk..
Másnap reggel felkeltem 9-kor. Kimentem a konyhába..Végig jártam mindent. Senki sem volt otthon.
A nappaliban a fotelban várt  ruhám és egy üzenet: Ezt vedd fel! És 10-re legyél kész! Lilly.
Felöltöztem itta egy csésze kávét elolvastam a horoszkópom és felhívtam Lillyt..
Persze nem vette fel a telefonját. Végül is..
10 óra volt. Kaptam egy SMS-t. Gyere le!
Rendben. Ment a válasz. Bezártam és 2 perc után lent voltam. Megint egy nagy Jeep állt ott.. Beszáltam. Viki és Lilly ültek benne.
Most hova? - kérdeztem izgatottan.
Majd megtudod! - mondták egyszerre..
Nem akartm faggatni őket, mert tudtam, hogy úgy sem mondanak semmit ezért írtam egy SMS-t Evinek.
az SMS 4 oldal hosszú volt.. szóval amialatt lepötyögtem meg is érkeztünk..
LÁTHATATLAN KIÁLLÍTÁS.ezt a felírtatot pillantotam meg.
Ez most mi? - vontam kérdőre a lányokat
Ide készültünk.
Valami nem tetszik? - kérdezte Lilly.
De! De én  már voltam ehhez hasonlón..
Igen Gábi, voltunk még 5.esen általánosban, amikor sikerült belelépnünk a vízbe.
Csak ez jobb lesz. és Kacsintott:)..
Bementünk egy épületbe.. Először néhány vak mesélt az életükről.. és hogy a mindnnapjaikban milyen eszközök segítik őket..
Utánna jött a kiállítás második része..
Én mentem elől.. természetesen magassarkúban,vaksötétben..
De imádtam.! És ennek a kiállításnak köszönhetem azt hogy Johnnal újra együtt vagyunk, ugyanis..
Ugye.. végig kell menni több akadályon vaksötétben, 45 perc alatt..
Egy idegenvezető segítségéével.
Nem bírtam magammal ezért én egyedül előre mentem.. Viki és Lilly ketten bolyongtak a sötétségben az idegen vezető segítségével..
..Elérkeztünk az utolsó szobához, ami egy bár volt.. Mondta a vezetű, hogy üljek le a 2. fotelbe, mert az kényelmsebb mint a többi.
Nagy nehezen odataláltam.. és leültem.. Tényleg kényelmes volt.. A pihenésemet Johnnak sikerült megzavarnia, mert..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése