2011. október 9., vasárnap

Sopronban :$


Lilly?! - Honnan tudtad te azt, hogy eredetileg Viki lett volna Elison keresztanyja? - vontam kérdőre..
Hát tudod.. Gábi!
Ööhm izé..
Tegnap!
Mikor kimentetek Vikivel, akkor nem csak Edről beszélgettünk, hanem a babára is ráterelődött a szó..
Ahha.. ahham..
Komolyan ennyire hülyének nézel LIlly Smith?! - förmedtem rá..
Nem, ilyet nem mondtam..amúgy is.. semmmi rosszat nem csináltam.. Nyugodj meg!
Hát jó.. Mondtam flegmán..
Az utunk csendben telt.. Nem voltam hajlandó beszélni Lillyvel.. Ahogy láttam nem is izgatta a dolog.. De..
Megegyeztünk, hogy Sopronban megszállunk és holnap reggel folytatjuk az utunkat Londonba..
Így is lett.
Találtunk Sopron szívében egy jó kis szállodát, türhető árakkal..
Na Lilly! Egy szivességet szeretnék kérni tőled!
Ha úgy is te leszel Elison keresztanyukája, akkor most rád bíznám..
Oké Rendben!
De hova mész?
Csak sétálok egyet a környéken.. Maximum egy óra és jövök..
Hát hazudnék, ha azt mondanám hogy így lett..
Mert..
Eltévedtem.. Ráadásul este.. Ilyen az én formám..
De nem bántam mert legalább megnyugodtam.. és próbáltam higgadtan megtervezni a jövőmet.. Elisonnal és Lillyvel..
És..
Egy ötletet eszeltem ki John ellen! ;) Haha:D kacagtam fel hangosan ..
Szerintem, aki látott az hülyének nézhetett, de nem baj;) úgy sem ismernek..
Megérdemli Amyke miatt.. vigyorogtam, mint egy vadalma.. :D
A terveim szövögetésébe valami, pontosabban valaki megzavart..
Azt hallottam, hogy vigyázz! És másodpercekkel később a földön találtam magam.. De nem egyedül..
Jól vagy? - kérdezte kedvesen egy idegen.
Azt hiszem, hogy igen.. De, mi volt ez? -kérdeztem bátortalankodva..
Megmentettelek! - mondta és felhúzott a földről..
Köszönöm! és rámosolyogtam :)
Bocsánat! Be sem mutatkoztam! A nevem Zeke.
Gábi vagyok! - mondtam és mosolyogtam tovább. :)
Egy ilyen szép lány mit keres egyedül az utcán ilynekor? - kérdezte és rám kacsintott.
Hát.. Átutazóban vagyok a barátnőmmel.. Éppen Londonba tartunk vissza..
London? - kérdezte meglepődve..
Igen! :)
Én is megyek 1 hét múlva költözök oda.. Majd összefuthatnánk, ha gondolod..
Persze!.. - mondtam lelkesen :)
Merre mész?
Hát ezt még magam sem tudom.. mert úgy néz ki eltévedtem.. Eredetileg a Hotel Fagusban..
Gábi! Te aztán tudsz valamit! ;) Az a város másik felében van.. Nevetett fel..
Haha.. Ez annyira azért nem vicces! - mndtam durcásan..
Nyugi! Hazaviszlek! És hívott egy taxit..
Bent a taxiban még beszélgettünk egy keveset.. és telefonszámot is cseréltünk. :)
Mikor a hotelhoz értünk ő is kiszállt velem..
El köszöntünk.. Egy baráti öleléssel..
De amikor hátat fordítottam neki.. Megfogta a kezem és megcsókolt.. :$
A csókváltás utána besiettem a hotelbe...
Persze Lilly mindent látott az ablakból..
Mire felértem Elison aludt.. Lilly pedig az asztalnál ült.. és..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése