2011. október 10., hétfő

John


A szó minden értelmében..
Mert Lilly besokalt és berángatot a zuhany alá.. Ruhástól! És rám engedte a jéghideg vizet..
Egyből felsikerült ébrednem..
Már nem voltam, olyan kába, mint előtte..
GÁBRIELLÁ! - kezdett ordibálni velem..
Jó.. kába már nem vagyok, de mindjárt szétszakad a fejem..
Úgy, hogy ha megkérhetnélek maradj csendbe! Jóészakát! Indultam lefeküdni, mert azt hittem, hogy ennyivel elintézem..
De nem!..
Idefigyelnél? - folytatta ugyanolyan hangnembe..
Mivan?! Miért kellett megzavarni? Neked is biztos van magánéleted! Én sem szólok bele!.. Akkor neked miért kell?! - kiabáltam vele.. Mentem volna be aludni, ha Lilly nem ránt vissza.. és nem kapok egy pofont.. O.o
Nem tudtam mit reagáljak.. csak félig voltam magamnál,majd meghaltam a fejfájástól, erre a lakótársamtól, aki a barátnőm és Elison keresztanyja megpofoz..
Berohantam a szobába, a párnába fúrtam a fejem.. És bőgtem..
Hát.. Halljátok nem tudom, hogy mi van Lillyvel.. de.. Bejött hozzám..
Nem reagáltam arra amit beszélt.. És 5 perc után csurom víz lettem megint..
Lilly Smith! - kiáltottam rá
Most már aztán elég!
Na végre! - Gábriella kisasszony észhez méltóztatik térni?! - mondta flegmán..
Hála neked igen! - mondtam és kikeltem a vizes ágyból..
Na akkor.. most jön még egy zuhány! - mondta..
Ha mégegyszer rám locsolsz valamit! - nem felelek magamért - mondtam durcásan..
Nem, nem úgy gondoltam.. Hanem Elison..
Mi van Elisonnal.. kaptam észbe..
Hol van?! Hát rád bíztam! Lilly! - ordítottam vele
Ezt próbálom lassan egy órája közölni veled! John nem engedte, hogy elhozzam!..
Hogy mii?! Ezt komolyan mondod?! Ott hagytad Elisont?
Kénytelen voltam.. - sütötte le a fejét..
Ökölbeszorítottam a kezem.. és beleharaptam.. jó stresszoldó.. ;)
Lilly!
Légyszíves csinálj egy erős kávét! Addig elkészülök és elmegyünk a Elisonért!
Ezt komolyan mondod?! - kérdezte lelkesen
Halál komolyan! -jelentettem ki.. és rohantam a fürdőszobába..
Hát.. Sikerült összetörnöm magam.. hála annak, hogy még a Szűz Mária is vizes volt a fürdőszobába..
Végül 20 perc után elkészültem.. Megittam a kávém Indulásra kész voltam..
Na indulhatnk? - kérdeztem türelmetlenül
5 perc! - mondta Lilly..
Oké!.. de 5 perc legyen! - mondtam
Indulhatunk - mondta..
Hát te? : D
Kinek öltöztél így ki?! - Nem tán Ed miatt? - kérdeztem..  Ilyen hülye nem vagyok., sejtettem, hogy Ed van a háttérben.
De sikerült zavarba hoznom.. Mint egy kis ovist, ha megkérdezik, hogy ki a szerelme.. Olyan aranyos ;)
Végül félóra múlva sikerült elindulnunk..
De ne higgyétek, hogy a fiúknál minden rendben volt!..
Ed és Evi vitatkoztak megállás nélkül..
Nem is tudom, hogy miért vagyok veled, ha ennyi segítséget nem kérhetek, hogy segíts megtalálni az ikertestvérem barátnőjet..
Bezzeg, ha Lillyt kérném meg..
Evinek sem kellett több.. Jól arcon törölte Edet.. És berohant a fürdőszobába..
A nappaliban.. John Kevinnel és Vikivel vitatkozott..
A lépcsőházba kihallatszott a kiabálás.. Hát nem volt valami bíztató...
Azzal voltam, hogy sikerül bemenni könnyen a házba.. De ez sem jött össze, mert belül van egy zár..amit ha elfordítunk.. még ha van az embernek kulcsa.. akkor sem tud bemenni rajta..
Hát. Bezárták az ajtót....
Szóval, amikor kinyitottam a zárakat.. és nyitottam volna be ,az a kis zár megakádályozott..  Úgy, hogy az, hogy észrevétlenül megyünk be, nem sikerült..
Viki odarohant az ajtóhoz.. Kikukucskált és egy jellegzetes Vikis sikoly hallatszódott ki..
Kinyitotta az ajtót és a szabályosan a nyakamba ugrott. :D
GÁÁÁÁBIII! :D
John is kirohant, miután meghallotta a nevem..
Nem tudjátok elhinni milyen érzés volt újra látni.. szemtől szembe..:$..
De ahelyett, hogy heves csókokat váltottunk volna.. Arrább löktem és berohantam a házba..
Hol van Elison?! - vontam kérdőre..
Ott pihen.mondta..
Egy hangos szava nem volt hozzám..
Pedig, ha tudná, hogy én is mit műveltem..
Közben Lilly és Ed beszélgetésbe elegyettek.. Aminek Lilly nagyon örült.:$
Kevin és Viki is elvonultak.. azzal a címmszóval, hogy ezt kettőnknek kell elintézni..
Végülis igazuk van..
Gábi! - kezdte John..
Nem tudom, hogy miért csinálod ezt velem..
Hát azért, ezt Johnnak sem kellett volna..
Mi az hogy ne tudod?! - Akkor segítek 2 szó! Amy Childs!..
Ezt te sem gondolhatod komolyan! - nevetett fel.. és magához ölelt. :)
Olyan jó érzés volt, hogy megölelt.. Odabújtam hozzá és sírni kezdtem..
Csshh! Gábi! Ne sírj! mondta majd Megcsókolt..
Ahhww*-*
A csókunkat egy sikoly zavarta meg..
ÁÁÁÁÁÁÁÁ! - kiáltott fel Viki!
odasiettünk Johnnal.. : $
Nem hittem a szemenek,mert...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése