2011. október 15., szombat

Liam...


Mert..
Lea ült ott.. De!
Egyedül..
Nyeltem egy nagyot.. Megragadtam Lilly csuklóját.. és odamentünk az asztalához..
Hát te?! - kérdeztem és egy erőltetett vigyort erőltettem az arcomra..
Remélem örülsz! - mondta.. Könnyeivel küszködve..
Mi van? - Eltévedtél? - kérdeztem flegmán..
Nem Te paraszt! - mondta..
Mielőtt.. visszaszóltam volna, Lilly megszórította a csuklóm..
Lea pedig folytatta..
Geor.. George.. kidobott.. - tört ki sírásba..
Húhha.. Ez pedig tényleg nagy dilemma.. mert Lea imádta.. és,  ahogy látom imádja George-t..
Jól mutattak együtt..  Nem volt semmi bajom velük..
Csak azért nem kevdveltem George-t mert Lea mindig vele foglalkozott.. Én pedig csak a 2... vagy többedik dologgá váltam az életében..
És ez azért bántott.. Mert kiskorunkban sülve-főve együtt voltunk..
Szóval értitek..
Én.. én.. sajnálom.. - mondtam együtt érzően.
Mit sajnálsz te? Haa?! Mindig is ezt akartad, hogy vége legyen! És most Láss csodát! Vége van! - kiabálta..
Mindenki minket nézett.. Eléggé kellemetlen szituáció.. de csak a nővérem.. szóval . Leültünk mellé.. és megpróbáltam lenyugtatni..
Lilly egy szót sem szólt.. csak a telefonját kémlelte, hogy Edward írt-e Neki.. Vagy valamit tweeteltek-e ki.
Hozhatok valamit inni? - kérdezte egy ismerős hang..
Felnéztem.. és .. nem hittem a szemenek.. O.o
Liam volt az..
Lilly felpillantott a telefonjából és látta az arcomon a meglepetségett. Ránézett a pincérre és nem hitt a szemének..
Jézusom! Ő Liam! kiáltott fel izgatottan.
Ránéztem.. és vágtam egy nem túl bíztató grimaszt..
Gábi?! Válaszolnál?! - kérdezte..
Köszönjük Nem ! Még megmérgeznél.. mondtam flegmán..
Én?! Ilyet feltételezel rólam.. és vigyorogni kezdett..
Igen te!..
Lea?! Te fogyasztottál valamit? -kérdeztem idegesen..
Lea? - kérdezte Liam..
Ha megtudhatom, hogy Ki ez a bájos teremtés?!-  kiváncsiskodott..
Semmi közöd hozzá! - mondtam..
Na fogyasztottál valamit? - kezdtem már szinte kiabálni vele..
Nem, nem csak beültem.. most rendeltem volna.. - mondta ..
Amúgy Gábi nővére vagyok.. felnézett és nyújtotta a kezét Liamnek..
Lea!
Liam!
Nagyon örvendek!
Én is!
Nagyon jó..Én is örülök. De dolgunk van..
Gábi! maradj már! - mondta Lea..
Most mi van?!
Beakar vágódni Liamnél?! Ez normális?! Nagyon gyorsan túltette magát George-n..
A Ház vendégei vagytok.. - mondta Liam és még mindig mosolygott..
Személy szerint engem nagyon idegesített.. de Lea csak olvadozott..Lilly pedig a telefonjával foglalatoskodott..
Köszönjük ezt a remek ajánlatot.. De nem fogadhatjuk el! - mondtam
Na de.. ! Kezdte egyszerre Lea és Lilly..
Nincs semmi de .. Dolgunk van.. majd később visszajövünk ebédelni, ha éhesek leszünk..
Mindent köszönünk Liam! Nem viszlát.. és elindultam Lillyvel..
Mikor visszafordultam láttam, hogy Lea telefon számot cserélt Liammal..
Na ne!.. - fortam magamba..
Lilly! -böktem oldalba..
Segítened kell!
Összekell hoznunk George-t és Lea-t. Tudom ez most fura! De nem engedhetem meg, hogy ezek összejöjjenenk..
Gábi! - Most mi bajod van Liammal?! - kérdezte Lilly ..
Most ezt komolyan megkérdezted?!.. - förmedtem rá..
Nem baj hogy elrabolt.. Felpofozott.. és megvert amikor terhes voltam?!
Puff..
Lillynek sikerült kiejteni a telefonját a kezéből..
Igen Lilly! Komolyan! Gondolom érted már, hogy miért nem szimpatizálom..
Jézusom!.. Persze igen!
Mond mit tegyek!
khm.. semmit súgtam oda.. mert Lea épp felénk tartott..
Fura módon már nem volt szomorú George miatt, legalább is nem látszott..
Hazakísértük Lea-t., aki egész úton Liamről ábrándozott..
Kicsit sem volt idegesítő -.-"
Végre anyáék házáig értünk.. és sikerült "leadni" Leat..
Most akkor merre? -kérdezte Lilly..
Mivel már lassan 2 óra van. Jó lenne valamit enni.. Vagy, nem így gondolod?.. - kérdeztem
De.. de.. csak..
Mi csak..?!
Dolgom van.. - mondta Lilly.
Később hazamegyek! Legyél otthon olyan 5 óra fele!
Bocsi Gábi!- Mondta és ott hagyott az utcán..
Na szép..
Mindegy.. Úgy sem voltam bent Evinél lassan 2 napja.. Nagyon szégyellem magam:|
Eért bementem egy boltba és vettem neki egy két finomságot..
Bent a kórházban sikerült belebotlanom Johnba.. szó szerint..
De kezdjük csak az elején!
Bementem Evihez.. Mindent elmeséltem neki..
Attól, hogy Edward elküldte Amyéket addig, hogy találkoztam Liammel..
Teljesen kiakadt..
Ez érthető..
Végül.. a látogatásomat megzavarta a vizit.. Úgy hogy hazaindultam, amikor is találkoztam Johnnal.. :$
Azaz .. felbuktam benne..
Nem figyeltem magam elé, és SMS-t írtam Vikinek.. másodpercekkel később meg már a földön fekszem..
Bocsánat! - kezdtem szabadkozni!
Semmi gond! Ez az Én hibám- mondta egy édes hang..:$
Megpillantottam Johnt..
És folytattam..
Igen a te hibád jól mondod!..
Mi az hogy az én hibám?! - förmedt rám..
A vitánkat a földönlévő telefonom, és egy nagyon irritáló személnyek sikerült megzavarnia..
Ugyan is..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése