2011. szeptember 23., péntek

Csoda:D


A hír nagyon felzaklatott.. Hisz Liam nem épp elméjű..
John megpróbált megnyugtatni..:) Sikerült is neki:$
Pár nappal később hazamehettem:D Nagy volt az öröm mindannyiunk részéről!
Hazafelé az úton.. Elmerengtem.. Most minden, olyan jó!:D Mi fog ezek után történi? Mi fogja tönkretenni ezt az idillt?..
Hazaértünk:D Minden ragyogott!:D Meglepetés képpen rendet raktak.. Milyen édesek!:D
Nyugisan telt a délutánunk.. Sőt az egész esténk is.. Mikor már mindenki lepihent.. azaz,  azt hittem kimentem a konyhába egy pohár vízért.. Megláttam, hogy Viki összekuporodva a ül a földön és sír..Leültem mellé..
Csatlakozhatok?:) Kérdeztem..
Nem! Ez, olyan szerencsétleneknek fenn tartott klubb amilyen Én vagyok..
Viki! Rád sem ismerek! Te nem ilyen vagy! Mi történt veled?
Eéővette a telefonját és megmutatta az SMS-eket amiket Kevintől kapott..
Először baráti hangvételűek ,késpbb szerelmes.. És a legutóbbi.. azaz.. uhh:|
Szegény Viki Én is kiborulnék, ha Jhn ilyet írna..sak John megijezstett.. xĐ
Bekísértem a szobájába.. Beszélettünk egy picit.. A szó Edre és Evire terelődött..
Remélem nem zavar, hogy Ed.. és Evi..érted.. azaz, hogy az előtt meg..
Persze, persze.. Értem Gábi! Nem kelll célozgatni!
Nem bánt, hisz Eddel barátként váltunk el.. de.. de.. Ez egy kicsit fura.., hogy a volt barátom, és a legjobb barátnőm unokahúga..
Ráadásul úgy, hogy egy albérletben vagyunk..
De nem ez bánt.. Hanem, hogy Kevin elment.. És nem kíváncsi rám.. Nem tudom, hogy mit hallhatott.. vagy mi történhetett.. Egy SMS-sel elintézett.. Pedig azt hittem, hogy ez nem csak egy múló szeszély..
Viki!- Nyugi!:) Holnap mindent megbeszélünk:D Csak nyugodj le kérlek.. És pihent ki végre magad! Ez nem tesz jót neked sem!
Megfogadta a tanácsom.. : ) És.. Lepihent.
Visszamentem a szobámba.. John még mindig ébren volt.. de ezt nem tudtam, és amikor csendesen belopóztam mellé az ágyba, akkor megszólalt..
Jó sokáig tart meginni egy pohár vizet..:D
ÁÁ!! Jézusom! Normális vagy?!:D
Ed berontott a szobánkba.. Jól vagytok ?! Mi történt?
Persze.. Persze :D csak John megijesztett..
Ed visszasétált a szobába Evihez.. : )
John nem hagyott aludni.. Folyton bökdösött és csikizett: D.. Eléggé érdekes pózokba keveredtünk a végén.. DE.. semmi sem történt : D Csak csókolóztunk..:$
Az egy dolog, hogy elmúltam 17 éves.. És érett is vagyok.. De úgy érzem, erre még nem vagyok teljesen felkészülve.. plusz.. erről a témáról fél év alatt még sosem jött fel a szó..
Végül.. Elaludtam john karjaiban.. és egy óriási csoda történt ..
Mindenki pihent.. John karjaiban feküdtem, még mindig.. És semmi sem zavart meg  minket egészen kora délelőttig, amikor is..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése