2011. szeptember 17., szombat

Egy kis égés..


ÁÁ..- ordítottam fel. Nagyon meglepődtem.. Az ikrek is csak lestek. O.o
Viktória volt az. Azt hittem, hogy leütöm..:D
Rám ordított.. mit sem foglalkozva Jedwardékkal, mint ha ott sem lettek voltak.
Már lassan 2  órája eljöttél vásárolni!.. (ez nem szokásom, mert utálok nézelődni..)
Gondoltam utánnad jövök, mert a telefonodat luxus felvenni..-mondta flegmán.
ööhhm.. Bocsi.. el is feledkeztem rólad..
Mi az, hogy elfeledkeztél rólam?! Cöhh Mi bajod van neked? Kik ezek a parasztok, akikkel itt lógsz - nyögte be.. Gondolom miattuk nem jöttél még haza..
Úristen.. most mi lesz?! Viki nem tudta, hogy az ikrek azok, mert kapucni és szemüveg volt rajtuk este 11-kor..
Mivel nem akartam lejáratni magunkat még jobban.. elnézést kértem és odébb ráncigáltam Vikit.
Ide figyelj te gyökér..-kezdtem ezzel, hisz ideges de egyben boldog voltam:D
Ők itt Jedwardék.. Ugye felfogtad?!
Most mi? Ez komoly?! Én meg leparasztoztam őket?! OMG.. egy idióta vagyok! Ugye?..
Helyeseltem..
Visszamentünk hozzájuk.. Bár nem tudom mit csináltak, amíg felvilágosítotam Vikit, mert nagyon jót nevettek:D
Viktória egyből bocsánatot kért.. és magyarázkodni kezdett..
Jedwardék nem haragudtak, megértőek voltak. Ők is kiakadnának ha valamelyikük elmenne és a másik egyetlen életjelet sem adna a külvilág felé..:D
Kínos csend lett ez után. Egyikünk sem szólalt meg, csak egymást stíröltük.. Azaz én John-t bámultam.. szó szerint és elkalandoztam.., Mi lenne, ha haza kísérnének? és  Behívnánk őket az albérletünkbe? és Nálunk aludnának?.. És még.. és még tovább:$
Szerintem Viki is ezt a gondolat menetet folytatta, csak Edwarddal.
A csendet John törte meg egy óriási kacajjal.. Erre felébredtünk az álomvilángunkból..
Éés..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése