2011. szeptember 21., szerda

A telefonhívások


Amikor megcsörrent a telefonom...
Rejtett szám.. Gyűlölöm, mert amikor magántelefonszámról hívnak.. mindig valami rossz történik..A mostani sem volt kivétel..
Kihangosítottam, hogy John is hallja, miközben vezet.
Egy ismeretlen.. A nevemet ismételgette..
Gábi! hahóó ! Nem lesz ez így jó.. Tudom, ogy felvetted és hallod, hogy mit mondok.. Jobban jársz, ha nem fecsérled az időmet..
Haló.. Ki az?!- szóltam bele.. Rémült hangon..
Nem emlékszel rám? Pedig annyi csodás dolgot csináltunk együtt *kacc-kacc* ..
Rémisztő volt a kacaja..
De John reakciója még annál is jobban megijesztett.. Kikapta a telefont a kezemből.. És beleordított.. Még sosem láttam ennyire idegesnek...
Hazaértünk.
Nyitnám az ajtót és..és.. nem nyílik.. Ilyen nincs.. hát persze.. Evelinnek volt ez a szokása régebben ha nem akarta, hogy bemenjenek hozzá.. akkor bezárkózott..
Besokaltam.. Először is ez az ÉN házam, és nem tudok bemenni?!
Na most lett elegem mindenből..
Eldurrant az agyam.. És.. Berúgtam az ajtót.. Lehet, hogy jobb lett volna megvárni még kinyitják, mert miután bejuttotunk a házba, szinte mehettünk is az ügyeletre,mert nem tudtam ráállni a lábamra..
Mielőtt elmentünk volna a kórházba, hogy valamit kezdjenek a lábámmal.. előtte John bement Edhez..ezzel megzavarta az első csókját Evivel..
Addig eltettem a levelet, amit Viki írt, hogy a kórházban majd elolvasom..
John levitt a karjaiban..:$
 A kórházba vezető úton egész végig azt hallgattam Evitől, hogy Milyen roszkor időzítettünk, még meg sem tudták egymást csókolni.. Ezt vagy úgy húszszor biztos elismételte
Nem lehet igaz.. Mondtam magamban..
Csak Eden és a csókolózáson járjon az agya..
Az nem baj, hogy a barátnőnk eltűnt és szerintem, eltörtem a lábam.. Nem ezek csekélységek.. Igaz..
Mikor a kórházba értünk a telefonom megint megszólalt.. Viki számát írta ki!
Boldogan vettem fel!:D És lelkesen belekiáltottam: Sziaa Barátnőm!:D
Megint az a férfi szólt bele..
Örülök, hogy emlékszel rám.. Csak egy valami! Légy türelmesebb, hisz látod mi történik, ha belerúgsz egy ajtóba..
Jézusm!- kiáltottam fel!
Ki vagy te!?  És mit keres náladViki telefonja?!
Hamarosan meglátod..és kinyomta..
40 perc múlva...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése