2011. szeptember 17., szombat

A kórházi út..


Ed vért köhögött.. Viki pánikolni kezdett.. Másodpercekkel később összeszedte magát.. Valaki jött velük szembe..  Viki odarohant hozzá segítségét kérni..Elkérte  a személy  mobiját .. mentőt hívott. utánna meg engem..
Amikor megcsörrent a telefonom nagyon meglepődtem.. Ismeretlen szám.. rááadásul ilyenkor.Úgy voltam vele mindegy, semmi  sem ronthatja el ezeket a perceket, szóval felvettem..
Szia Flóó..! Viki vagyok mondta ziháltan..
hallod gyors leszek.. a metrónál belénk kötöttek és Edet nagyon megverték.. Most megyünk a Szt. János korházba.. Gyertek oda minél hamarabb..
Amikor ezt elhadarta .. köpni nyelni nem tudtam.. De ezt közölnöm kellett Johnnal..Mikor tudadtam vele .. Jézusom.. Láttátok volna szegényt , hogy kiborult..
Felhívtam a taxisokat, hogy most azonnal küldjenek egy taxit..követeltem!
Mondta a nő, hogy pont arra fele megy egy taxisuk 2 perc és felvesz.. megköszöntem és leraktam..
John még mindig nem fogta fel a történteket.. Hamarosan megérkezett a Taxi..
Beszálltunk.. Mondtam a  sofőrnek, ha 10 perc alatt odaérünk duplaárat fizetek a fuvarért.. Bele egyezett.. Szerencsétlenségünkre egy rendőrautó fordult ki a sarokról .. és elkezdett szirénával jönni utánnunk, hisz a sebsség határt rendesen túlléptük.. A sofőr megállt.. Igazoltatták.. El kezdte rám hárítani a dolgokat.. Végül is igaza volt, mert én mondtam neki.. de Ő meg beleegyezett..
A rendőrök kiszállítatattak minket.. Amikor John is kiszállt az egyik rendőr meglepődött, hogy egy sztárral találkozik.  Felismerte a lánya által, aki 15 éves és Jedward fan ..
Ez alatt a kis beszámoló alatt eszembe jutott mi lenne, ha segítene a rendőr úr.. hogy elvinne minket a korházba és elengedné a büntetést, ha a lánya találkozhat Jedwardékkal.. Ezt közöltem is vele.. Johnnak is tetszett az ötletem.. A rendőr belement..
A szirénát bekapcsolta és minden piros lámpán átmentünk.. 10 perc alatt odaértünk.. A rendőr a telefon számát odanyomta John kezébe, azzal hogy majd megbeszélik a dolgokat.. Megköszöntük a fuvart és a többi dolgot.. és bementünk a kórházba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése