2011. szeptember 29., csütörtök

Lamp Street..


John egy másik nővel.. Pontosabban a sajtósukkal..
És ez állt a címlapon: John Grimes és a a barátnője?
A lélegzetem is elállt..
Ez meg mi?! Ezt te .. még is, hogy gondoltad? Rettentően szerethetsz...
Fogtam magam és beindultam a szobába..
John csak hebegett.. hogy ez nem az, aminek látszik.. És ezt már tegnap elakarta mondani, de minden olyan jó volt.. És nem akart felidegesíteni..

Megfogta a kezem.. Visszahúzott és meg akart ölelni.. De nem hagytam magam ..
Ellöktem magamtól.. És bementem a szobámba..
Felöltöztem..
Nem tudtam, hogy mihez kezdjek. Az abortuszon törtem a fejem..
Tudom! Ez gyilkosság.. És ennyi idősen nagyon veszélyes..
Itt vagyok Londonban.. lassacskán 7 hónapos terhesen..És erre azt látom, hogy a gyerekem apja.. Egy másik nővel pózol a címlapon..
Végül eszembe jutott egy borzasztóan jó ötlet.. Ha John tényleg szeret, akkor.. akkor..
Meglátjuk!
Először is írtam neki egy levelet, amiben ez állt:
Köszönöm John! Köszönöm, hogy teherbe ejtettél, és ennyire megaláztál az egész Egyseült Királyság előtt.. Mint látom, nem vagyok számodra fontos.. Nem akarom, hogy bármi is hozzád kössön..
Úgy, hogy elmegyek egy abortusz klinikára, hogy minél hamarabb elvégezzék a műtétet...
Mivel feldúlt állapotban voltam, nem esett nehezemre szerepet játszani.. Kimentem a szobából.. John a konyhában ült még mindig.. Nézett.. És csak nézett..
Könnyek szöktek a szemembe..
Nem tudom, hogy mit akart mondani... Mielőtt megtehette volna.. a szavába vágtam..és ennyivel elintéztem, hogy: Meg ne szólalj!..
Fogtam magam és becsaptam a bejárati ajtót..
Ezek után fogtam egy taxit és elmentem a város másik felébe.. Jobban tettem volna, ha nem teszem..
Az út egy óra volt.. A taxis figyelmeztetett, hogy Ő nem vállal értem felelősséget, mert az a hely, ahova kértem, hogy vigyen.. nem éppen a legbiztonságosabb, egy magam fajta állapotban lévő nőnek..
Addig John húszszor hívott.. és jó néhány bocsánatkérő SMS-t is küldött..
Felhívtam anyát.. Gondltam, úgy is fent van.. Igazam lett..
Anya még nem tudta, hogy mi történt..Ezért mindent elmeséltem.. Azért nem a csajokat hívtam.. Mert Evit elbűvölte volna Ed, és mindent elmondott volna Neki.. Vikinél ugyan ez lett volna.. Csak Kevin hatására..
Anya nagyon mérges lett Johnra is meg Rám is!
Johnra azért, hogy merte ezt tenni velem..
Rám meg, hogy az abortusz megfordult a fejemben...
Megkértem anyát hogy egy kicsit színészkedjen. Úgy látszott hatásos volt, mert John írt még egy üzenetet, "ha elveteted a babát.. akkor.. akkor.."
Kérlek GÁBI! Beszéljük meg! Gyere haza! Vagy elmegyek Én, csak beszéljük meg!
Semmi olyat ne csinálj ami végzetes lenne..
A válaszom:
Gyere a város túl oldalára, a Lamp Streethez a nagy parkba 1 óra múlva..
Megérkeztem.. Jobb lett volna, ha nem..
Minden vészjósló volt.. és ijesztő..
Leültem egy padra.. Zenét kezdtem hallgatni.. Arra lettem figyelmes, hogy körbe állnak..és mellém lehuppant egy ismerős személy..Nem más volt mint, Liam..
Úgy látszott nem felejtett semmit.. mert..

1 megjegyzés: