2011. szeptember 23., péntek

Így kell ezt..


Csodák csodájára.. Visszafogtam magam.. Csak bementem a szobámba.. és bezártam az ajtóm..
Na most  hallottam, hogy John megszidta Edet, hogy, hogy lehet ilyen bunkó..
Erre Ed csak azt mondta: Nem úgy gondolta.. Meg csak poénként szánta.. de.. de..
Engem nem győzött meg igazán..
Hallottam, hogy Viki bemegy a szobájába és Evi is vele tart:) És ők is bezárkóztak..
A fiúknak maradt a vendég szoba és a nappali..
Gábi! Gábi! Nem értelek..- mondta John..
De, ha meggondolnád magad és beengednél a szobánk|szobádba.. akkor a kanapén megtalálsz..
Nem bírtam aludni.. A kislány jutott az eszembe.. Olyan ismerős volt az arca, de..de.. nem tudtam beazonosítani..Jesszusom.. De gyökér vagyok ugrottam fel!.. Vikinek megígértem, hogy megbeszéljük a Kevines ügyet.. Az ajtó fele vettem az irányt.. de eszembe jutottak a fiúk.. Várok még fél órát.. Addig biztos elalszanak, és átmehetek a lányokhoz..
10 perc után.. Megszomjaztam. Neeem! Nem megyek ki.. Miért nem tudok behozni egy üveg vizet, ha úgy is tudom, hogy szomjas leszek?!  Istenem-.-"
Szóval kimentem.. Engedtem egy pohár vizet.. Megittam.. Amikor mentem volna be a szobámba..Neki mentem Johnnak. Meglepődtem, hisz sötét volt..és nem kapcsoltam villanyt, nehogy felkeltsem.. Megölelt és felkapott.. Bevitt a szobába..
Gábi!.. Ne haragudj Ed miatt..Nem értem mi baja van.. De ígérem, ez nem ismétlődik meg! És van egy meglepetésem!
Jól van semmi gond .. :)
És miaz a meglepetés?!:D - Kíváncsiskodtam.
7 óra múlva indul a repülőgépünk, ami Londonba visz és.. a többit majd akkor megtudod!
Mi?! Jól hallottam? Azt mondta, London? 7 óra? Repülőgép? nem fogtam fel.. :đ
Gábi? Gábi? Itt vagy?- kérdezte John ;)
ŐŐ..! Igen! :D
De mi lesz ott?:D
Mindent megtudsz holnap;) Csak egy kis apróság.. még be kéne pakolnod!
Wooow! :D milyen igaz:D nevettem fel!
Tudod mit John?:D
Majd reggel indulás előtt:D
De nem fogsz tudni fel kellni időben..- szólt közbe..
Mintha anyámat hallanám, komolyan.. :\
Oké.. Gábi, te tudod!
De ha igazam lesz..akkor.. akkor..
Akkor mi?:D
Majd meglátjuk..:D
Hmm..:$ Rendben:)
Jóészakát kívántunk egymásnak.. És elaludtunk:$
Hát.. Mit ne mondjak?!. A hajnalunk békésen telt..de a reggelünk.. kalandokból nem volt hiány.. : D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése