2011. szeptember 20., kedd

Meglepetések ne továbbja..


Várunk még valakit?:D - poénkodtam..
Susan rohant ajót nyitni.. Nem értettük, hogy miért..
Kevin volt az.. Az ikrek a bátyja.. Hűűű láttátok, volna..:D
Akkora volt az öröm a fiúknál:D Olyan Édesek voltak:)
Este 10 fele járhatott.. Kezdtem álmos lenni, Johnnal bementünk a szobámba lepihenni.. De nem tudtunk elaludni, egymás ölelve feküdtünk az ágyban és dúdolgattuk a Get Up and Dance című számukat:))
Lassan a szülők is elmentek..
Szóval.. 6-an maradtunk..
Ed és Viki, Evelin az unokahúgom, Kevin a fiúk bátyja, John és Én..
Mindenki elvonult a szobájába.. Legalább is úgy tudtuk..
Járkálásra figyeltünk fel Johnnal.. Nem bírtuk ki .. Leskelődni kezdtünk:D
Mikor a konyha felé vettem az irányt, majdnem elaléltam.. A legjobb barátnőm Viki.. Megcsalja a barátom öccsét, a tulajdon bátyjukkal..
John pedig Viki szobájához ment ahol azt látta, hogy Ed Evelinnel kavar..
visszafelé menet..nem figyeltünk egymásra.. és lefejeltük egymást.. xĐ
ÁÁÁÚÚÚ! - kiáltottam fel..
A konyhából odasiettek.. Ed is kinézett, hogy mi történt..
Hát ti?!- vont kérdőre Viki..
Nem tudta leplezni a meglepődöttségét..
Hát.. őőőő.. semmi.. csak kiakartam menni, egy pohár vízért, de láttam, hogy a konyha foglalt.. Ezzel célozgatni akartam az előbb történtekre...
Majd mindenki lepihent..
John elmondta nekem, hogy látta Edet és Evelint.. csak néztem..
Nem tudtam, hogy elmondjam, hogy Én megláttam Kevint és Vikit.. Inkább csendben maradtam..
Nehezen tudtam elaludni. Ezen járt az agyam..A hajnali órákban sikerült elaludnom..
A házban mindenki az igazak álmát aludta..
Délelőtti órákban felhívott  Evelin.. Csodálkoztam is.. hisz nállam aludt..
Elmondta, hogy reggel elmentek Eddel a boltba, és, hogy milyen jól érezték magukat, és, hogy Ed szerelmet vallott neki.. De ugyebár ott van Viki..
Tátott szájjal hallgattam végig mind ezt..
Tudod mit? - mondtam..
Gyere a ház elé.. És elmegyünk ketten a Szavolya Parkba.
Oké.- vágta rá. 20 perc múlva előttetek..
Majd leraktuk.
Ennyi idő pont elég, hogy összeszedjem magam:D
Készen is lettem..
Benéztem Vikihez, aki szomorkás volt.. Kicsit flegmán, de megkérdeztem.. Nem tén a tegnap esti mallőröd miatt vagy ennyire elszontyolodva?!
Dee...dee majd magyarázkodni kezdett, hogy szereti Edet, de érez valamit Kevin iránt is ..
Jézusom.. Végig futott minden az agyamon, amit tegnap láttam és amit John mondott..
Végülis.. Ha belegondolunk ebből még jó is kisülhet..
Megcsörrent a telefonom.. Evi volt az. Szólt, hogy lent van...
Figyelj rám Viki!..
Én most elmegyek egykicsit Evivel, hisz Te is tudod, rég beszéltünk már..és..
Oké oké értem, vágott közbe majd folytatta, hogy neki is van programja és majd este  beszélgetünk..
Csak egyet kérek tőled, Gábi kérlek, ne mondj semmit Ednek.. Nem akarom összetörni a szívét..
Ja és a kocsit ma én szeretném elvinni..
Rendben- egyeztem bele.
Ez el is van intézve.. Gondoltam magamban..
Már csak a fiúkról nem tudtam semmit..Felhívtam Johnt, hogy hol méltóztatik tartózkodni.. Közölte velem, hogy az meglepetés és majd este találkozunk..:D
Furcsáltam a dolgokat de, nem lepődtem meg, hisz JEDWARDÉKRÓL van szó:D
Bocsi Evi.. Taxiznunk kell! közöltem vele:D
Nem baj!- Legalább, így nem kell az útra figyelned és többet beszélgethetünk:D - mondta Evi.
Hívtam egy taxit, ami rövid időn belül megérkezett.
A Szavolya Park felé vettük az irányt:D!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése