2011. szeptember 24., szombat

Londonban!


A fantáziátokra bízom a dolgokat, amiket én nem részleteznék! ;)
Reggel semmi sem olyan volt mint amilyen skott lenni! Leírhatatlanul más érzés..
John karjaiban ébredtem megint*-* És egy Jóreggelt! csókot nyomtam a csókos ajkaira. AMire egyből felkelt.. és még egy picit huncutkodtunk.. :$ mielőtt kimentünk volna reggelizni.. Evin és Edin isészrelehettett venni azt az érzést.. amit mi isátéltünk azz éjszaka Johnnal..
Viki fogott egy tálcát, és bement a szobájába, hogy reggelizés közben TV-t néz.., pont úgy mint otthon.. (Nem szerettem mikor ezt csinálta, mert olyenkor mindig csinált egy kis plusz munkát)
Viki bement a szobájába.. Csörömpölést hallottunk.. Odasiettem..
Naná! Elejtette a tálcát..
Nem értettem, hogy csinált ilyet, de rámutatott a TV-re..
Kevin ott állt. Egy szőke pláza cicával ..
Egész interjún karolgatták egymást.. és a forgatást egy csókkal zárták..
Viki kiborult.. Kitessékelt a szobájából.. és bezárkózott..
Ennyit a bevásárlókörutunkról ! - motyogtam a folyosón..
Visszamentem a konyhába.. Mindenki megkérdezte, hogy mi történt..
Azt, mondtam, hogy csak szeretne egyedül reggelizni.. A csörömpölés pedig.. Semmi..
Összenéztek mindhárman.. Hátha sikerül valamit kiszedni belőlem.. De! Hahaa! Nem sikerült Se Evinek, se Ednek,még Johnnak sem:$
Reggeli után a srácok elmentek Louishoz egyeztetni, mert már rég nem beszéltek.. és most a 2. otthonukban vagyunk Londonban.. Gondolom sokáig fogunk itt maradni..
3-an maradtunk lányok.. Evi lefeküdt pihenni, mert azt mondta, hogy hosszú volt az éjszakája..:$
Viki! kiabáltam, és dörömböltem az ajtaján..
Nem nyitott ajtót..
Héé!
Hallod?!
Mi lesz így a bevásárló körutunkkal?
Alig van ruhám..
Tegnap megígérted nekem, hogy jól fogjuk érezni magunkat!
Egyedül meg nem fogok elmenni Londonban..
Viki nem lehetsz ilyen önző!- mondtam indulatosan..
Ezt talán nem kellett volna.. Mert kivágta az ajtót és letámadt.. Hogy mi az, hogy Ő önző ..Én vagyok az .. Mert engem csak a ruháim érdekelnek.. és hasonlók..
Végül is elértem a célom kicsalogadtam a szobából!:D
Na!
Azt a szobát mára felejtsd el! Csak este lefekvéskor mehetsz be!
Ezek után bevonszoltam a fürdőszobába Vikit.. Mivel nem akart letusolni, levettem a tusosrózsát, és ráengedtem a jéghideg vizet.. Ébredjen már fel!:D
Ezt még visszakapod fenyegetőzött! : D
Tényleg?! És mikor? :D
Azt hiszem.. Most! És visszakaptam a zuhanyt.. Jól este.. Mondhatom :D
Egész jó, hogy ruhaszerűségem nincs, és ennek tetejébe még csurom víz is vagyok:D
Köszönöm Viki!:D
Egy óra szerencsétlenkedés után elkészültünk:D
London utcáit kezdtük róni.. Amikor is elmentünk a téren, ahol Kevinékkel forgattak.. Beültünk egy kávézóba, ahol a szembe lévő asztalnál a páza cica és Kevin ült..
Nem kellett volna, annyira felbuzdítanom Vikit.. mert..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése