2011. szeptember 17., szombat

Váratlan találkozás 1.


Ezen a nyáron barátnőmmel, Viktóriával nyaraltam Budapesten. (Már ovis korunk óta nagyon jóba vagyunk, szinte mindent együtt csinálunk, mint az ikrek.)
Szóval Viki tudta, hogy megőrülök 2 iker srácért akiket Ő mutatott meg nekem, mert amikor az ESC volt én bulizni voltam és nem láttam őket, Vikivel ellentétben.:D
Felszálltunk egy túra buszra, ami bemutatja a várost. Elmentünk a Papp László Sport Aréna előtt.. Ahol ugyebár óriási kivetítők vannak... és nem fogjátok elhinni!..:D
JEDWARDÉK  2 hét múlva Budapesten fognak koncertezni.. Sikítozni kezdtem:D Viki ott "kussoltatott",  hisz mndenki minket nézett, de nem igazán érdekelt hiszen a kedvenc sztárjaim fognak BUDAPESTEN koncertezni!!..
Mikor lenyugodtam, leszálltunk a buszról és elmentünk egy jegyirodába, megérdekődni hogy kb. mennyi egy normál belépő vagy a  V.I.P. belépő..
Ahhoz képest nem is volt olyan drága.. Mindössze 50000 ft a normáljegy.. a V.I.P. pedig 150000.
De ez sok volt hiszen ketten mentünk volna..és az már a duplája..
Ráadásul mind a ketten egyszerre kezdjük az egyetemet és az sem olcsó mulatság, hisz egy félév 350000 ft/fő.. Az albérletünkről ne is beszéljünk..
Szóval tökre szomorú lettem. Akármivel próbált felvidítani nem ment neki, hisz itt vagyunk Budapesten és JEDWARDÉK is itt lesznek 2 héten belül.. de nem találkozhatok velük mert nincs elég pénzem.. Teltek a napok.. 2 nappal a koncert előtt.. az egyik este nem volt kedvem főzni.. inkább leugrottam a közértbe. Éppen a cukorkásrészre mentem, mikor megpillantottam .. az egyik ikret.. nem hittem a szemenek.. Ő is észrevett.. De nem kezdtem el sikítozni. Egyszer csak azt vettem észre hogy ott áll előttem.. A szívem majd kiugrott a helyéből.
Egyszer csak megszólalt.
Szia Johhn vagyok!
őőőááá Szia! Én izéé .. Gábi .. vag.. vagyoo.
Ha jól értem akkor Gábi vagy:D
Csak helyeseltem.. hiszen a szívem a torkomban dobogott az izgatottságtól.
Örülök, hogy te nem olyan vagy mint a többiek, akik ha megátnak visítozni kezdenek.. Ez cool:D-mondta
Szerintem erre elvörösödtem.:D bár kinem, ha éppen az imádottjával cseveghet egy véletlen találkozás folytán?:) pár perccel később odallépett hozzá Ed is:)
Beszélgetni kezdtünk.:D
Megemlítették a küzelgő koncertjüket.. És...
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése