2011. szeptember 22., csütörtök

Neeem!..


Bent minden fel volt borítva.. De ez mellékes.. Hanem, a hely.. Üres volt..
A tánctérén ott volt Viki megkötözve.. És mellette ott Állt Liam.. Egy pisztollyal...
Jézusom!- Most mi lesz?!..
Sziasztok! Már nagyon vártalak benneteket! Remélem most már emlékeztek rám!
John:
Liam! Mi történt veled? Nem voltál ilyen!.. A haverunk voltál! És.. Mennyit hülyéskedtünk...
Te is családtag vagy! Miért csinálod ezt?
Liam:
Hallgass! Akkor gondoltatok volna erre, amikor Gábit, és Vikit választottátok helyettem!
A szívemet is kitettem értetek.. És ez a hála.?! 2 kurváért mindent feladtok?! Mióta nem koncerteztetek? Haaa?! Úgy vagy 5 hónapja.. Lassan nem lesz rajongótok, és ezt köszönjétek meg a barátnőiteknek!.. Ordította..
Dee..dee.. még meg lehet akadályozni, hogy ez bekövetkezzen!
...
Rám mutatott.. És elsütötte a fegyvert. Rettentően fájt..Összeestem és minden elfehéredett..
John mentőt hívott..
Liam összerogyott.. Nem ezt.. Nem így akartam.. Nem akarok börtönbe kerülni.. nem nem nem!
Azzal magára fogta a pisztolyt, hogy lelője magát.. Edwardnak még időben kirúgta a kezéből a fegyvert..
Istenem! Liam! Mi lett veled?! Ez nem te vagy..
A lányok nem hibásak!
Fogd fel!
Ennyi boldogság kijár nekünk is , hogy szerelmesek legyünk..
Megérkezett a mentő..
Johnvelem jött, végig fogta a kezem :$
Ed betette Vikit az autóba.. Szegény.. Olyan rossz állapotban volt.. :/
Beült Evi és Liam is..
A mentő megérkezett a kórházba.. és betoltak a műtőbe, hogy kioperálják a golyót a mellkasomból..
John a váróban leült.. És csak bámult maga elé..
Ameddigre Edék beértek a kórházba, addig Viki már eszméletlen volt.. Ed ölébe vette Vikit, bevitte a kórházba.. Ott bevitték egy szobába és megvizsgáltak.. És infúzióra kötötték..
Liamnek egyik percről a másikra elborult az agya.. És üöltözni kezdett..
2 ápolónak sikerült lefognia, és a nővér adott neki 2 erős nyugtatót.. Majd őt is egykórterembe vitték..
Gábi! Gábi! Gábi!- mondta Evi..
Ed tudta, a járást a műtőhöz.. Kézen fogta Evit..és feljöttek a 2. emeletre..
John még mindig ott ült..
Kijött egy orvos a műtőből.. A köpenye tiszta vér volt.. Evi dasietett hozzá.. És a hogylátem felől érdeklődött..
Az orvos levette a maszkját..és.. részvétet nyílvánított..
Sajnálom, mindent megtettünk, amit tudtunk!.. Majd elment..
NEM, NEM, NEM! AZ NEM LEHET! -kiáltott fel Evi.. Összerogyott majd sírni kezdett.. John értetlenül nézett maga elé.. és kicsordult a könnye..
Ed megpróbált erős maradni.. Neki sem ment.. és Ő is sírásba tört ki..
És.. és..
Kitoltak a műtőből.. Kába voltam, de az altató hatásakezdett elmúlni.. és megpillantottam az ecsetfejűeket..
Összeszedtem a maradék erőmet.. és felhörögtem..
John! John! ennyi telt tőlem..
Úgy látszott ez is elég.. Észrevett!
ÁÁÁÁ!!- kiáltott fel!.. Örömében vagy ijedtében nem tudom..
Nyomtt egy cuppanósat a homlokmra. :$ Utánna a nővérek betoltak egy szobába, és elaludtam..
Egészen 11-ig aludtam, amikor is.. óriási sikitozásra ébredtem! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése