2011. szeptember 21., szerda

Ilyen nincs..


Az igazság az, hogy őőő.. amikor este elmondtad, hogy mit láttál Ed szobájába.. Én Vikit meg Kevint láttam egymás szájában matatni.. - bögtem ki.
Láttátok volna.. azt a félelmetes tekintetét, amit rám vetett a hallottak után..
Szóval.. - Én mindent elmondok Neked, Te meg nem?
Milyen kapcsolat az ilyen? Ráaadásul ilyen fontos dologban, mint ez?- förmedt rámJohn..
Kérlek! Próbálj megérteni! Az unokahúgomról  és a legjbb barátnőmről van szó!
Nekem meg az öcsémről és a bátyjámról!
Felkelt, és ott hagyott..
Utánna mentem. Majd megfogtam a karját, amit kirántott a kezemből..John kérlek! Hallgass meg!
Megértem, hogy dühös vagy rám.. De .. de kérlek!.. Ne tedd ezt velem! Meg tudjuk beszélni és megtudjuk oldani a dolgokat KETTEN!
Az neked azt jelentené, hogy én mindent elmondanék neked, te meg semmit sem nekem? vagy hogy gondoltad?!
A buli eközben ment.. A vendégek jól éreztékmagukat:))
Senkinek sem tűnt fel, hogy ott veszekszünk..
Gyere vissza!- követeltem..
Nem, most hagyjál Gábi!
NEM, NEM, NEM ÉS NEEEM!- kiabáltam.. Megfogtam a kezét.. és összekulcsoltam a tenyerét a tenyeremmel:$
Lásd, hogy komolyan gondoltam!
Na , akkor mi a KÖZÖS terv? - kérdezte flegmán..
Először is nem engedjük el egymást!
Jó.. - válaszolt ugyanúgy, mint az előbb..
Másodjára: Felhívod Edet, Én pedig Vikit!. És idecsődítjük mindkettőjüket.. És később megkeressük Kevint, ésEvelint is!
Egész jó.. Eddig tetszik!- jelentetteki John és egy puszit nyomott a homlokomra:)
Már mindketten többször próbáltuk Edet és Vikit is elérni.. Hát.. igaz.. a telefont felvenni luxus..
Utolsó mentsvárként megpróbáltam a vezetékes telefnont..
Senki sem vette fel..Majd bekapcsolt az üzenetrögzítő, és ezt az üzenetet hagytam:
Könyörgöm! Ed vagy Viki ha valamelyikőtök ott van! Vegye már fel azt az Istenverte telefont!
És.. Csoda.. válaszoltak.. Ed volt az..Kérdezte, hogy milyen a buli.. meg hasonlók..
Ed most nem ez a lényeg. Kérlek szépen Te és Viki gyertek ide azonnal!
Nem, azt nem lehet!- mondta..
Mi az hogy nem lehet?! Mert ugyan mi történt?!- Haaa?!
Bocsánat Őfelsége, hogy nemet mertem mondani, de 2 okom is van rá:
Az egyik, hogy Őméltósága unokahúgával vagyok "elfoglalva"..khmm..
A második pedig, hogy Viki összepakolt egy bőröndbe.. És elment..
Hogy mii?! Elment? És miért nem akadályoztátok meg?!..
Talán azért, mert nem voltunk itthon? - vágta rá flegmán.. Majd folytatta:
Csak egy üzenetet hagyott..
Oké.. akkor 20 perc múlva otthon..És leraktam a telefont..Nagy nehezen kivonszoltam Johnt  a vendégseregből..
Na miaz? Mit mondott?:D - Érdeklődött :D
Azt, hogy nem jön, mert Evivel el vannak "foglalva"..
Meg, mert Viki összepakolt és elment.. Csak egy levelet hagyott.
Miután az utóbbira gondoltam, elkezdtem könnyezni.. Hisz a legjobb barátnőm, ott hagyott.. Soha nem futamodott meg semmi elől! Mindig szembe nézett a problémáival.
Nem értem.. Ismételgettem magam..
Johnnal beültünk a kocsiba és hazafelé vettük a irányt, amikor is..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése