2011. szeptember 17., szombat

Egy kis flört..és a probléma..


Ahogy sétáltunk.. Elővettem a mobilomat és benyomtam a Get Up And Dance című számukat;)
John nagyon örült neki:D és elmesélte, hogy ezzel a számmal nagyon sok probléma volt, de ha már hallgatom ,úgy hogy csak 2 napja jelent meg, akkor nem lehet nagy baj vele.:)
Annyira belemerültem a zenébe és elkezdtem táncolni.. aminek eléggé romantikus vége lett..
Hisz én kb.: 160 cm vagyok.. és utálok alacsony lenni.. ezért 12 cm-es magassarkúkat  veszek fel akárhova is megyek.. Mivel most is magassarkúban voltam, és táncoltam.. nem vettem észre egy nagyobb követ, és elestem.. John odaugrott hozzám, hogy felsegítsen.. Abból sem lett semmi, mert magam mellé húztam.. és .. és.. nevetni kezdtünk.. Szídtam magam mennyire béna vagyok meg hasolók.. Erre John csak nevetett és megpuszilt. Annyira de annyira édes volt a puszija, amit a homlokomra nyomot.... ahhww*-*
Ennek örömére felpattantam és egy cigánykereket hánytam :D a magassarkúm nélkül.(AMI NAGY SZÓ).  John csak egy nagyot nézett és nevetni kezdett:D még 5 perc hülyéskedés után tovább indultunk..
Mivel a cipőm sarka nem volt stabil.. és 10 perc séta után el is tört..John felkapott és a kezében vitt.:D 2 percenként azt kérdeztem tőle,hogy Ugye nem vagyok nehéz? Elbírsz?:D
Ezzel idegesítettem:D..
Eközben
Ed és Viki nem volt ilyen szerencsés, mert beléjük kötött egy nagyobb banda .. és gondolom nem kell részletezni, hogy mit akartak Vikitől.. de Edward hősiesen megpróbálta azt megaakadályozni.. Sikerült is neki.. de szegényt rendesen megverték.. és minden értéküket elvitték..
És ott hagyták őket ..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése