2011. szeptember 28., szerda

Kificamodott boka..


Novembert írtunk, így vastagon kellett öltözni.. De nem ez volt a probléma,mert imádom a telet! :)
A baj az volt, hogy ragaszkodtam hozzá, hogy gyalog menjünk, mivel rég mozdultam ki otthonról( legalább is Én).. és így még anyáéknak is meg tudjuk mutatni a környéket..
Említettem már, hogy alacsony vagyok, ezért akármilyen idő van, annak megfelelően veszek fel magassarkút..És most is ezt tettem.. ebből adódott a gond..
Fogalmam sincs, hogy ez hogy sikerült, így..de valamire ráléptem és úgy fordítottam a lábam, hogy kificamodott a bokám..
Hisztizni kezdtem, hisz fájt.. Ráadásul, egy bálna vagyok. Legalább is ezt érzem a terhesség miatt..
És most ez a bálna még járni sem tud..
Anyáék és John idegbajt kaptak..
És jött az én megmondtam.. Meg, hogy nem vagy normális!.. És ha hazamegyünk, akkor az összes magassarkúdat kidobjuk..
Az utóbbihoz lesz néhány szavam - motyogtam..
Viki nyugtatgatta Johnt és a szüleimet kisebb nagyobb sikerrel..
Evi és Ed visszasétáltak a kocsikért..
Na ennyit a vacsránkról.. Megint mehetek a kórházba.. Ilyen nincs..- háborogtam..
Ez a Te hibád..! - kaptam ezt négy felől..
Úgy látom óriási az egyetértés.. Akkor már visszaérhettek volna az autókkal Eviék, hisz nem itt akarom tölteni az estém további részét..
20 perc múlva már a kórházba voltam..
Megröngeneztek mindenemet..
Nem értettem, hogy ezt miért kell. Csak a bokám ment ki..
A vizsgálatok eredménye megnyugtató volt..
A babának nem lett semmi baja.. Igaz nem is nagyon lehetett, mert nem hasra estem.. de inkább hagyjuk..
Megnyugtattak..
Az orvos azt mondta: Ha 5 napig nem megyek sehova csak pihenek otthon, akkor jövőhéten már szaladgálhatok is!.
Huhúú..- de pénos.. Majd terhesen futkározunk, mikor most minden nehezebb, mint egyébként..
Hazamentünk! :)
Nagy volt az öröm! :D
Mivel nem csinálhattam semmit.. ezért Ha Mohamed nem megy a hegyhez, akkor a hegy megy Mohamedhez módszert használtuk..
Hmm.. Ezt meg tudnám szokni..- poénkodtam. :D
Szóval az est további része békésen telt..
Rendeltünk sushit vacsorára, megnéztünk egy filmet.. :)
Éjfél fele, már mindenki pihent..
Nem tudom, miért de.. annyira rosszul éreztem magam.. Megint egész éjszaka hánytam.. (Nem akartam felkelteni ezzel Johnt, mert akkor 10 perc után a rohammentő jött volna értem..)
Már nem bírtam tovább és szóltam anyunak, hogy csináljon valamit..
Adott gyógyszert és visszamentem pihenni..
Reggelre sem lett jobb..Szóval kihívtunk egy ismerősünket, aki háziorvosként tevékenykedett Londonba..
Megvizsgált.
És..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése