2011. szeptember 24., szombat

Londonba érkezésünk ;)


Először is.. Igaza lett Johnnak.. Ugyanis..
Este, pontosabban hajnalban.. Elfelejtettem beállítani az ébresztőt.. És.. elaludtam.. Szóval a bepakolásomból nem lett valami sok..
Reggel 7-kor indult a gép.. és tudjátok előtte legalább egy órával ott kellett volna lennünk, hogy becsekkoljunk.. de ez nem jött össze,mert 6:38-kor sikerült "kiesnem" az ágyból...
Ez annyira kellemetlen.. Mindenki rám vár..
Nagyon gyosan felöltöztem, kisminkeltem magam.. Egy nagyobb táskába belepakoltam 2 pár magassarkút, néhány fehérneműt, költőpénzt, hisz úgy érzem, hogy ott kell ruhákat vennem.. .. És.. Kimentem a szobámból..
Indulhatunk!- jelentettem ki!
Éppen itt volt már az ideje!- mondta John.. és hozzátette.. Igazam lett szóval majd.. majd...:D
De ha belegondolunk! Ez nem az én hibám.. Na jó, de csak egy részben.. de más részről.. az övéké is.. hisz este árulták el, hogy elutazunk.. és.. 7 óra hossza nem elég a bepakoláshoz.. legalább is nekem! ;)
Na mindegy..
A reptérre taxival mentünk.. Nagyon gyorsan hajtottunk.. Félni kezdtem mi lesz, hogy ha megint tröténik valami valakivel? Hisz a gyorshajtásból, már több problémánk is adódott..
Szerencsére éppségesen megérkeztünk a reptérre. Rohantunk becsekkolni.. Hát az sem volt egyszerű:D De megcsináltuk és.. Nem késtük le a gépet!!:D
A gépen Viki melléültem, hogy megbeszélhessük a Kevineset ;)
Evi Eddel ült..:$ Ki gondolta volna? :)
John folyton csinált valamit, szóval kénytelen voltam rá is figyelni:$
Vikivel végül arra jutottunk, hogy átutazunk Írországba, hogy megkeressük Kevint.. hogy Vikivel el tudják intézni a dolgokaikat..
Jajj ne! - kiáltottam fel!
Mi a baj? - Nézett rám Viki értetlenül
Nem tudod?! A szülők! Egy szót sem szóltunk, hogy elmegyünk.. Arról meg végképp semmit sem tudnak, hogy Londonba jöttünk..
ÁÁÁÁ! Igazad van Gábi..
Mikorra előkerestem a telefonom, hogy legalább egy üzenetet írjak, hogy pár napig ne keressenek, akkor John elvette a telefonom.. Megpuszilt!:$
Megérkeztünk!- kiáltotta
Annyira elvarázsolódtam, hogy az SMS írás végleg elmaradt..
Leszálltunk a gépről.. És..  Óriási tömeg fogadta őket.. Elfelejtettem, hogy ők nem olyan hétköznapi emberek, mint Viki, Evi, vagy Én.. Végül is Mi sem vagyunk hétköznapiak.. Hisz Jedékkel vagyunk:$
Körülbelül 1 óra múlva sikerült eljönnünk, azalatt az óra alatt, mi, lányok bejártuk az egész repteret.. Sikerült párszor eltévednünk is.. Nem is mi lennénk:D
Amikor a tömegfelé vettük az irányt..Mert, Evi meglátta, hogy Ed tipikus Jedward-os képet csinál egy lánnyal, azaz tudjátok, amikor olyan, mintha smárolnának, de mégsem! Annyira dühös lett..Megfogta a kezem.. Én Vikiét, hogy, nehogy elveszítsük egymást.. Amikor a lány közelébe értünk visszarántottam Evit!
Evi figyelj! Csak fanok! Ednek Te vagy a mindene! Ne csinálj jelenetet az 1. nap!
Végre! Végeztek az autogram osztogatással.. Szóval mielőtt egy újabb csapat lány lerohanhatta volna őket.. gyorsan beszálltunk egy minibuszba.. Ed Evi mellé ült.. De Evi az előbbiek miatt, eléggé mérges volt..
Ed nem értette..
Elmondtam Neki a szituációt..
Nevetni kezdett :D
Ed leült Evivel szembe.. Mélyen a szemébe nézett.. És .. Megcsókolta:$
John követni akarta a példájukat.. De nem engedtem.. Milyen lenne már, hogy mi  4-en faljuk egymást.. Viki meg ott ül egyedül..
Megérkeztünk az ikrek Londoni házába. A délutánunk nyugodtan telt el.. Kipakoltunk. Nem kellett elmenni bevásárolni, mert az ikrek intézkedtek;)
Este. Viki hamar lepihent, hisz holnap egy bevásárló körútra megyünk.:D
Ed és Evi is elvonultak egy szobába.. Ott hangoskodtak egy pöppet..:$
Én pedig elmentem tusolni.. Nem volt pizsomám, szóval egy köntösben kellett aludnom..
Szóval, amikor kiléptem a fürdőszobából John felkapott és bevitt a szobába..
Tudod Gábi! Semmit sem akarok erőltetni.. de.. Már fél éve együtt vagyunk és..
Értelek.. - De félek.. Mi van, ha nem leszek neked elég jó?!
Gábi! Ne légy butus.. És ez után levette a köntösöm..:$
Gondolom nem kell részletezni, hogy ezek után mi is történt..:$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése