2011. szeptember 17., szombat

Egy kis hazugság..


és..
Kicsit rossz kedvem lett hisz tudtam, hogy nincs sok esély rá, hogy Vikivel eljussunk a koncertjükre.. De a remény hal meg utoljára! ;)
Biztosan észrevették grimaszomat, mert megkérdezték, hogy mi a baj a koncertjükkel..
Hebegtem-habogtam, hogy az ég világon semmi bajom nincsen csak ..csak
Gábi mondd- mondták egyszerre..
Hát.. Izé..
Az úgy volt, hogy barátnőmmel várost voltunk nézni és elmentünk az aréna előtt, ahol majd fel fogtok lépni.. Azaz a kivetítőn megpillantottunk titeket, és nem lehetett lelőni annyira feldobódtunk a hírtől.. A következő megállónál leszálltunk és elmentünk egy jegyirodába.. Érdeklődtünk a jegyek felől, de azt mondták hogy 20 perce adták el az utolsó 2-t.. Szóval lemondtam a veletek való találkozásról.. most meg.. ITT VAGYOK ÉS BESZÉLGETEK VELETEK!!... Ez felfoghatatlan.:D
Gábi! -folytatta John:
Ha csak ez a baj, tudunk intézni neked és a barátnődnek jegyeket!;)-kacsinott
Szabadkozni kezdtem.. megköszöntem ,de nem, nem ffogadhatjuk el.. ismételtem önmagam.
Ezt meg sem hallottuk!  Egy ajándékot nem lehet visszatasítani! Az illetlenség  -  folytatta  Ed.
Igazuk van.. tényleg bunkóság .. csak van egy aprócska bibi, hogy hazudtam nekik. Hisz  nem az  volt a baj hogy nincs jegy, hanem, hogy nincs miből megvenni.. De.. Ők ugyebár ezt nem tudhatták.. és ragaszkodtak a jegyekhez,szóóóval.. értitek..:D
Tudom, nem szép dolog az ilyet elhallgatni de.. De nem hazudtam .. csak kihagytam egy-két részletet..
Percekkel később csak azt vettem észre hogy minden elsötétedik..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése